Tällä henkilöllä "Piilottaja X" oli käsidesipumppupullo autossa mukana. Hän laittoi joka kätkön jälkeen sitä käsiinsä ja hieroi sen kunnolla käsiinsä. Pikkulinnut visersivät minulle, että tämän Piilottaja X:än purkit eivät välttämättä ole välttämättä saastuneita vaan Piilottaja X haluaa olla varma ettei saa huollon yhteydessä viruksia eikä halua muille niitä näinä aikoina.
Purkkien etsintä kielletty?
Re: Purkkien etsintä kielletty?
Moi
Herra X kuulostaa vastuuntuntoiselta ihmiseltä, hyvä niin. Kuitenkaan minulle ei aukea Herra X:n logiikka, mutta eihän tarvitsekkaan. Erilaisuus on rikkaus ja en välttämättä ole penaalin terävin, joten se sallittakoot.PeliMies4 kirjoitti: ↑La 18.04.2020 9:38Tällä henkilöllä "Piilottaja X" oli käsidesipumppupullo autossa mukana. Hän laittoi joka kätkön jälkeen sitä käsiinsä ja hieroi sen kunnolla käsiinsä. Pikkulinnut visersivät minulle, että tämän Piilottaja X:än purkit eivät välttämättä ole välttämättä saastuneita vaan Piilottaja X haluaa olla varma ettei saa huollon yhteydessä viruksia eikä halua muille niitä näinä aikoina.
Kerrohan X:lle terveisin, jos hänet jollakin tavalla tunnet. Nyt on kelit kohdillaan, nautitaan keväästä purkeilla tahi ilman. Ja pysytään terveinä! Rauhaa!
Tulin ajatelleeksi, että milloinkohan uusia purkkeja voi taas lähettää jonoon Olisi kiva jos mahdollisimman pian jo sillä olisi monta hyvää ideaa mitä haluaisin tehdä. Muutenkin kätköjen piilotus on kivaa! Mietin vaan.
Nimittäin mulla ja Kopolla on yhä kisa kesken
Moi
Ennen uusien purkkien tekemistä olisi hyvä kiertää entiset purkit huoltamassa. Nyt siihen on hyvää aikaa.PeliMies4 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 9:43Tulin ajatelleeksi, että milloinkohan uusia purkkeja voi taas lähettää jonoon Olisi kiva jos mahdollisimman pian jo sillä olisi monta hyvää ideaa mitä haluaisin tehdä. Muutenkin kätköjen piilotus on kivaa! Mietin vaan.
PeliMies4 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 9:43Tulin ajatelleeksi, että milloinkohan uusia purkkeja voi taas lähettää jonoon Olisi kiva jos mahdollisimman pian jo sillä olisi monta hyvää ideaa mitä haluaisin tehdä. Muutenkin kätköjen piilotus on kivaa! Mietin vaan.
Kumpi on se leijonaKoplakopo kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 10:23PeliMies4 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 9:43Tulin ajatelleeksi, että milloinkohan uusia purkkeja voi taas lähettää jonoon Olisi kiva jos mahdollisimman pian jo sillä olisi monta hyvää ideaa mitä haluaisin tehdä. Muutenkin kätköjen piilotus on kivaa! Mietin vaan.
Moi
Juu kierrän kunhan porukka rauhottuu edes vähän käymästä niillä...madras52 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 10:17Ennen uusien purkkien tekemistä olisi hyvä kiertää entiset purkit huoltamassa. Nyt siihen on hyvää aikaa.PeliMies4 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 9:43Tulin ajatelleeksi, että milloinkohan uusia purkkeja voi taas lähettää jonoon Olisi kiva jos mahdollisimman pian jo sillä olisi monta hyvää ideaa mitä haluaisin tehdä. Muutenkin kätköjen piilotus on kivaa! Mietin vaan.
Moi
-
No, aika hiljaista on ollut ainakin seuraavilla kätköttäjän purkeilla: GC8A1AY, GC7JNMC, GC7P22T, GC8ABPM, GC6YAAV ja GC8A464. Noilla tuskin tarvitsee paljon koronoita pelätä, vaikka välillä huoltaisikin.PeliMies4 kirjoitti: ↑Ma 20.04.2020 14:54Juu kierrän kunhan porukka rauhottuu edes vähän käymästä niillä...madras52 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 10:17Ennen uusien purkkien tekemistä olisi hyvä kiertää entiset purkit huoltamassa. Nyt siihen on hyvää aikaa.PeliMies4 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 9:43Tulin ajatelleeksi, että milloinkohan uusia purkkeja voi taas lähettää jonoon Olisi kiva jos mahdollisimman pian jo sillä olisi monta hyvää ideaa mitä haluaisin tehdä. Muutenkin kätköjen piilotus on kivaa! Mietin vaan.
Kyllä nuo vielä huolletaan. Tuo GC7JNMC onkin ollut operaationa jo kuukauden. Pitäisi pestä varmaan se paremmin vielä.v v a m team kirjoitti: ↑Ma 20.04.2020 22:33No, aika hiljaista on ollut ainakin seuraavilla kätköttäjän purkeilla: GC8A1AY, GC7JNMC, GC7P22T, GC8ABPM, GC6YAAV ja GC8A464. Noilla tuskin tarvitsee paljon koronoita pelätä, vaikka välillä huoltaisikin.PeliMies4 kirjoitti: ↑Ma 20.04.2020 14:54Juu kierrän kunhan porukka rauhottuu edes vähän käymästä niillä...madras52 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 10:17Ennen uusien purkkien tekemistä olisi hyvä kiertää entiset purkit huoltamassa. Nyt siihen on hyvää aikaa.PeliMies4 kirjoitti: ↑Su 19.04.2020 9:43Tulin ajatelleeksi, että milloinkohan uusia purkkeja voi taas lähettää jonoon Olisi kiva jos mahdollisimman pian jo sillä olisi monta hyvää ideaa mitä haluaisin tehdä. Muutenkin kätköjen piilotus on kivaa! Mietin vaan.
Moi
Käytiin tänään Lohjalla purkkeja huoltamassa....jäi harmittamaan kun ei yhtäkään juniorin purkkia voinut logata samalla matkalla
Pyydän tätä kautta anteeksi. Korona ja sen itselle sekä muille läheisille aiheuttama pelkotila aiheutti sen, että harrastin jossain keskusteluissa ylilyöntejä. Loukkasin myös yksityisesti minulle rakasta ihmistä. Sitä ja muitakaan ylilyöntejä en anna itselle koskaan anteeksi. Tunteiden ollessa päällä ei koskaan pitäisi kirjoittaa mitään. Tai ainakin pitäisi miettiä, mitä kirjoittaa ja kenelle. Joka tapauksessa anteeksi itkujen kera.
marko77 - jo vuodesta 2008
marko77 - jo vuodesta 2008
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"
Täällähän alkaa porukka jo sekoamaan....
Nyt olisi tarkastajilla korkea aika normalisoida tilanne ja jatkaa julkaisut, ennenkuin oikeasti sattuu mitään pahempaa
Nyt olisi tarkastajilla korkea aika normalisoida tilanne ja jatkaa julkaisut, ennenkuin oikeasti sattuu mitään pahempaa
Ja vaikka vielä pidättäytyminen julkaisuista olisi päällä, niin pehmeämmän laskun saisi jos saturoinnit jo alkaisi, jotta porukka voisi oikeasti saada jotain kätkötystä aikaan. Toi saturoinnin lopettaminen oli mielestäni liian rankka rajoitus.
Itselle myös tulee mieleen, että tarkastajille voi tulle rankkaa julkaisupainetta, jos kerralla kaikki pamautetaan päälle.
Eihän saturointi saa porukkaa paikalle kuin muutamia tekijöitä vain, kun koluavat paikkoja.
Itselle myös tulee mieleen, että tarkastajille voi tulle rankkaa julkaisupainetta, jos kerralla kaikki pamautetaan päälle.
Eihän saturointi saa porukkaa paikalle kuin muutamia tekijöitä vain, kun koluavat paikkoja.
if it ain't broke, don't fix it
Juuri näin......
Vietiin pojalta lelut sekä hiekkalaatikko.....lelut voisi jo palauttaa
Vietiin pojalta lelut sekä hiekkalaatikko.....lelut voisi jo palauttaa
Jep, näinä päivinä tulee metsissä pyörittyä tavallista enemmän ja paikkoja sillä silmällä tiirailtua. Ehdottomasti liputan saturaatiotarkastuksien palauttamisen puolesta!
Terrakätköjä alkaa kohta tulla, veikkaisin. Purkkejahan nekin on.
Mutta kyllä niitä geokätköjäkin vielä saadaan julki.
Mutta kyllä niitä geokätköjäkin vielä saadaan julki.
"Maailmassa monta on ihmeellistä rasiaa..."
Nyt aion poistaa hyllytyksen niiltä purkeilta, jotka ei vaadi huoltoa. Jos koulut avataan, niin luulen että tämä koronatilanne räjähtää käsiin koska sieltähän se pääsee leviämään vaikka pitäisi yhdessä luokassa olla.
Moi
Älä huoli.... Emme syytä sinua taposta
Mut pointtiin.... Suomessa yli 65t aktiivista kätköä.
Ei ne sinun parikymmentä mitään surma-aaltoa saa aikaan, ellet ole niitä kaikkia mennyt jäähyllä olon aikana koronalla sotkemaan
Eli ei muuta kuin vappuna käyt kaikki huoltamassa ja sunnuntaina aktiiviseksi.
Ei ne sinun parikymmentä mitään surma-aaltoa saa aikaan, ellet ole niitä kaikkia mennyt jäähyllä olon aikana koronalla sotkemaan
Eli ei muuta kuin vappuna käyt kaikki huoltamassa ja sunnuntaina aktiiviseksi.
Olettaen nyt että julkaisu alkaa normaalisti piakkoin. Jos koulut avataan, (uudenmaan)rajat avataan ja lapissa lumi alkaa sulaa.
Mutta oon varma että joku räkänokka tulee suomeen kun tämä on ohi ja tartuttaa sen yhteen, joka tartuttaa sen toiseen, joka yskii hieman kaupassa olettaen, että kevätflunssa se on ja koko rumba lähtee uudestaan.
Mutta oon varma että joku räkänokka tulee suomeen kun tämä on ohi ja tartuttaa sen yhteen, joka tartuttaa sen toiseen, joka yskii hieman kaupassa olettaen, että kevätflunssa se on ja koko rumba lähtee uudestaan.
Moi