Flickr ryhmä

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja pailakka » Ti 09.09.2008 22:29

Yritin selailla, mutta en saanut osumaan silmiini suomalaista geokätköilyryhmää Flickrissä. Ainakin itse olen tykästynyt flickrin käyttöön erinäisten kuvien levityksessä. Mitä kansa on mieltä, pitäisikö moinen luoda?

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Ti 09.09.2008 23:16

no hitto, tottakai! Onhan lärviksessäkin useampi suomalainen geokätköilyryhmä. Aika hiljaselta siellä vaikuttaa, mutta facebook on osoittanut voimansa kun pitää tavoittaa tuttuja ja puolituttuja. flickr ryhmä on varmasti perusteltu - vaikka vielä ei voikaan arvata mitä iloa / hyötyä siitä on tulevaisuudessa.

"minkä teet, tee se pian" (Raamattu)
"just do it" (Nike)
Onko muuten nimesi jo täällä?

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja pailakka » Ti 09.09.2008 23:35

Tjaa, no Haaskalinnun voidaan käsittää koskevan koko kansaa joten siellähän lepää http://www.flickr.com/groups/geokatkoily/

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Ke 10.09.2008 8:24

pailakka kirjoitti:Tjaa, no Haaskalinnun voidaan käsittää koskevan koko kansaa
Mua itseänikin vähän on alkanut nyppimään toi "koko kansan mannekiini"-juttu, aivan kuin olisin ainoa geokätköilijä koko Suomessa. Totuus on että toimittajat ovat levittäneet puhelinnumeroani toisilleen, ja kun pitää saada nopeasti joku kiinni he nykyisin soittavat aina mulle (kuten viime lauantaina se radio-ohjelma). Olisin mieluusti antamassa manttelin eteenpäin jollekin muulle jos sellainen ilmaantuu. Oli kiva edustaa, nyt on muiden vuoro :mrgreen:

Edit: lisäsin yhden arvoituksen flickr-ryhmään. Mikä tämä on?
Onko muuten nimesi jo täällä?

makeou
Viestit: 71
Liittynyt: To 04.09.2008 12:53

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja makeou » Ke 10.09.2008 9:00

Haaskalintu kirjoitti: Mua itseänikin vähän on alkanut nyppimään toi "koko kansan mannekiini"-juttu, aivan kuin olisin ainoa geokätköilijä koko Suomessa. Totuus on että toimittajat ovat levittäneet puhelinnumeroani toisilleen, ja kun pitää saada nopeasti joku kiinni he nykyisin soittavat aina mulle (kuten viime lauantaina se radio-ohjelma).
Moe!
Voithan sä Haaskalintu näppärästi sanoa toimittajalle, että sä et nyt tällä kertaa pääse. Ja antaa jonkun pahaa-aavistamattoman kaverin numeron. Ja sit se toimittaja soittaa kaverille, että sua suositeltiin tällaseen. Ei aina tarvii ite suostua, kun joku pyytää. Paitsi jos se hivelee itsetuntoa yms riittävästi... ;)

Avatar
Noyboy
Viestit: 368
Liittynyt: Su 11.05.2008 21:42
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja Noyboy » Ke 10.09.2008 12:33

pailakka kirjoitti:Yritin selailla, mutta en saanut osumaan silmiini suomalaista geokätköilyryhmää Flickrissä. Ainakin itse olen tykästynyt flickrin käyttöön erinäisten kuvien levityksessä. Mitä kansa on mieltä, pitäisikö moinen luoda?
Neverheard. Tänne tynnyriin ei ole moinen kantautunut. Ja taas pitää varmaan luoda joku tili jonnekin?!?
-Noyboy-
serial cacher

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja pailakka » Ke 10.09.2008 14:52

Ei toki tarvitse jos ei halua

Avatar
Noyboy
Viestit: 368
Liittynyt: Su 11.05.2008 21:42
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja Noyboy » Ke 10.09.2008 19:15

jaahans. hyvä. Sit voisin kokeillakin. Ei aina jaksa noita; rekisteröidy ensin 7 lomakkeella, ja luo pari emailtiliä yms yms. Hyvä jos ei tarvi!
-Noyboy-
serial cacher

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Ke 10.09.2008 19:29

makeou kirjoitti:Ja antaa jonkun pahaa-aavistamattoman kaverin numeron. Ja sit se toimittaja soittaa kaverille, että sua suositeltiin tällaseen. Ei aina tarvii ite suostua, kun joku pyytää. Paitsi jos se hivelee itsetuntoa yms riittävästi... ;)
Ainahan se hivelee :)
makeou, laitapa kännykkänumerosi privana :D
Onko muuten nimesi jo täällä?

makeou
Viestit: 71
Liittynyt: To 04.09.2008 12:53

Re: Flickr ryhmä

Viesti Kirjoittaja makeou » Pe 12.09.2008 8:54

Haaskalintu kirjoitti:
makeou kirjoitti:Ja antaa jonkun pahaa-aavistamattoman kaverin numeron. Ja sit se toimittaja soittaa kaverille, että sua suositeltiin tällaseen. Ei aina tarvii ite suostua, kun joku pyytää. Paitsi jos se hivelee itsetuntoa yms riittävästi... ;)
Ainahan se hivelee :)
makeou, laitapa kännykkänumerosi privana :D
Pöh! Paitsi jos sun mielestä 20 löydettyä kätköä riittää saavutuksiksi. Ei ole mitään takeita, että meikä tietää oikeesti edes mistä on kyse, kunhan häröilen. Enkä pääse edes sinne Oittaa perehdytystapaamiseenkaan :cry: Pitää olla silloin töissä, sniiiiif

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”