IL 18.9.2008

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
Avatar
Noyboy
Viestit: 368
Liittynyt: Su 11.05.2008 21:42
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: IL 18.9.2008

Viesti Kirjoittaja Noyboy » La 20.09.2008 19:51

Ikävä juttu tuo tosiaan. Toivottavasti homma ratkeaa parhain päin.
juttelin vaimon kanssa tapauksesta, ja hän kertoi ajatelleensa joskus että jotain vastaavaa voisi tapahtuakin. Totta, ajatellaanpa että joku haluaisi oikeasti eroon jostain jonka tietäisi harrastavan kätköilyä:
- Olisi melko helppo tehdä perätön nicki, logata muutamat kätköt että ei herättäisi epäilyjä,
- tehdä vaikka T5-kätkö jonka tietäisi houkuttelevan kohdetta,
- kytätä jyrkänteen reunalla,
- tuupata uhri alas.

Ja kyseessä olisi tapaturma, jota tuskin tutkittaisi minään muuna. Tuli tämä meille mieleen kun kävin vuokraamosta hakemassa tikkaat; siellä kysyttiin haluatko vaimostasi eroon? Minä hiukan ihmeissäni, kysyin että mitäh?? -no kun kuulemma yli 6 metristä tikkailta tippumiset ovat tapaturmia, joista vaikea syyttää ketään. Huh, huh mitä ohjeita. Tikkaat oli hyvät, minä ja koko muukin perhe elossa. Ja toivon että tuo sveamamma-cacher olisi myös.
Ja minua ei sitten voi syyttää mistään, jos joku tuon em toteuttaa. Se oli vain ajatus. Ja itseasiassa vaimoni. =)

EDIT: Siis jos minulle tapahtuu jotain kätköillessä, niin kysäiskääpä vaimoltani myös.
EDIT2: tämä kaikki vain siksi että oikeasti kannattaa vähän kuitenkin seurata mitä tapahtuu, olit sitten keskustassa, tahi sienimetsällä. Kaiken maailman p-eauvisia on tuolla oikeasti aikas paljon. Pelätä ei varmaan tarvi, mutta tyhmä ei saa olla.
-Noyboy-
serial cacher

tyysterin mafia
Viestit: 32
Liittynyt: Ti 30.09.2008 19:39
Paikkakunta: Porvoo

Re: IL 18.9.2008

Viesti Kirjoittaja tyysterin mafia » Ke 01.10.2008 22:33

karppa63 kirjoitti:Kaiken maailman p-eauvisia on tuolla oikeasti aikas paljon. Pelätä ei varmaan tarvi, mutta tyhmä ei saa olla.
Oikeassa olit, valitettavasti. Se nähtiin tuossa vähän aikaa sitten uutisissa. :cry:

Täytyy naisena osallistua tähän keskusteluun. Totta on, että oli kumpi vaan, mies tai nainen, voi aina olla väärässä paikassa väärään aikaan. Itse sain viime syksynä yhdeltä muijalta nyrkin silmään kadulla ohi kulkiessani, muijalla oli hieno trippi menossa - oli kyttien vanha tuttu, itse näin kyseisen henkilön ekaa kertaa. Ironista tässä oli se, että kun pari kuukautta myöhemmin olin iltaelämässä, sama immeinen uhkasi tappaa sekä minut että kaverini, kun me ylitettiin katu vähän matkan päästä siitä missä hän seisoi.

Kertaakaan en ollut mitenkään provosoinut häntä, en edes huomannut häntä ennen kuin ekalla kerralla nyrkin viuhahtaessa ja toisella kerralla kun sormi oli "liipasimella" ja uhkaavasti jo minua kohti ja huusi että ampuu kuulan kallooni. Onneks oli käsi tyhjää täynnä, muuten tuskin olisin tässä. Pointti on, että mömmöissä porukat ovat arvaamattomia. Jos tämä kyseinen tyyppi tulee vastaan joku päivä, käännyn kyllä kannoillani koska en voi tietää onko hän selvinpäin vai en. Enkä ota riskiä että tälläkään kertaa hänellä ei ole kättä pidempää mukana.

Joten jos kätköilen yksin, olen kyllä varovaisempi kuin porukassa, se on fakta. Varsinkin pimeällä. En mene pimeällä puistoihin tai metsään tms jossa ei ole muita ihmisiä, vaan pysyttelen ihmisten ilmoilla ja valaistuilla kaduilla. Koska koskaan ei tiedä, jos taas olen väärässä paikassa väärään aikaan... :roll:
De gustibus non est disputandum

Avatar
rp55
Viestit: 350
Liittynyt: Ke 20.12.2006 22:11
Paikkakunta: Iisalmi

Re: IL 18.9.2008

Viesti Kirjoittaja rp55 » Pe 03.10.2008 9:37

Eilisessä (2.10.2008) Ilta-Sanomassa oli taas pikku juttu tästä katoamistapauksesta.
rp55
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit

Avatar
konta1
Viestit: 99
Liittynyt: Pe 29.08.2008 20:37
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: IL 18.9.2008

Viesti Kirjoittaja konta1 » La 04.10.2008 1:26

Mitähän siinä aviisissa oli? Et kehtaa skannata, tai saattahan tuo löytyä netistä.
Kumimaisen Omahyväinen ja Naurettavan Töppöjalkainen Arvuuttelija Ykkönen | Luolat ja onkalot

poppis
Viestit: 112
Liittynyt: Ma 02.06.2008 14:48
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: IL 18.9.2008

Viesti Kirjoittaja poppis » Ti 21.10.2008 13:52

Haaskalintu kirjoitti:Henkilön katoamista selvitetään geokätkön avulla.
Tämäkin juttu sitten ratkesi: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810 ... 3_ul.shtml

Tai siis ainakin syyllinen löytyi. Jutun viimeisen lauseen tulkitsen niin, ettei viimeistä sanaa ole vielä sanottu syiden osalta.

Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: IL 18.9.2008

Viesti Kirjoittaja ilkant » La 25.10.2008 14:13

Täällä on varoiteltu yksin metsään menemisestä. Vahinko ei kuitenkaan tule kello kaulassa. Ruotsalaisen lehdistön mukaan mies oli joutunut sanaharkkaan kätköilijän kanssa (todenperäisyys on tietenkin vielä hämärän peitossa). Ts. kummassakin oli syytä. Sanaharkka voi tapahtua missä vain, keskellä citykeskustaakin.
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”