Kätköilyseuraa Etelä-Suomesta

Avatar
bikingGranny
Viestit: 31
Liittynyt: Su 21.12.2008 11:35

Kätköilyseuraa Etelä-Suomesta

Viesti Kirjoittaja bikingGranny » Ti 07.06.2011 12:05

Kysyn seuraa kätköilyreissuilleni. Olen kolunnut aika tarkkaan Hyvinkään ja Helsingin keskustan. Nyt on suunnattava kauemmas kotoa, joten mikään paikka alle 100 km Hyvinkäältä ei ole mahdoton.

Minua kiinnostavat metsäkätköt, jossa saa nauttia luonnosta ja ehkä evästuokiosta. Myös mysteerit kiinnostavat, mutta silloin toivoisin kaikkien mukana olleiden ratkaisseen ne etukäteen, vaikeimmat yhteistyössä kanssani. Matkan varrella olevat drive-in kätköt loggaan myös mielelläni.

Minulla on pieni geoauto, johon ei mahdu pitkät tikapuut, mutta kokoonmenevät olisivat kova sana. Liikun myös pyörällä ja juna-pyörä yhdistelmällä. Osaan kävellä, kiivetä helpohkoihin puihin ja ryömiä onkaloihin ja putkiin.

Seuraksi kelpavat kaikenkokoiset ja ikäiset ihmiset, yksi tai useampia, joille geokätköily on elämäntapa!

Vastata voi myös yksityises bikinggranny@gmail.com

Avatar
muteroc
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 04.05.2012 20:16

Re: Kätköilyseuraa Etelä-Suomesta

Viesti Kirjoittaja muteroc » Ma 07.05.2012 16:22

ehottaisin savonlinnaa, kaunista seutua ja microja löytyy :)

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Kätköilyseuraa Etelä-Suomesta

Viesti Kirjoittaja Tervas » Ma 07.05.2012 17:35

Nuuksio, jos luontopurkit kiinnostavat, evästelypaikkojakin löytyy. Sipoonkorpi kakkosena jos pääkaupunkiseutua halajat.
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

Geosusi
Viestit: 10
Liittynyt: To 08.03.2012 10:20

Re: Kätköilyseuraa Etelä-Suomesta

Viesti Kirjoittaja Geosusi » Ma 07.05.2012 17:41

No, meille voi tulla tänne röykkään, omasta takaa löytyy Alphabeetti! (ja paljon microja :lol: )

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etelä-Suomi”