Premium-jäsenyyden eri hinnat

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
Gandal491
Viestit: 246
Liittynyt: Su 21.10.2007 10:25
Paikkakunta: Helsinki

Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja Gandal491 » Pe 08.08.2008 13:11

Jos ostan Premium-jäsenyyden Geocaching.comista, maksaa 30 taalaa, eli 19,71 euroa. Jos ostan Kivenallan kautta, maksaa 25 euroa. Saanko samoja ominaisuuksia käyttööni Geocache.fi:stä riippumatta siitä, mistä ostan Premium-jäsenyyden?

Gandal491

teameimi
Viestit: 111
Liittynyt: Ke 27.12.2006 13:05
Viesti:

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja teameimi » Pe 08.08.2008 13:22

Gandal491 kirjoitti:Jos ostan Premium-jäsenyyden Geocaching.comista, maksaa 30 taalaa, eli 19,71 euroa. Jos ostan Kivenallan kautta, maksaa 25 euroa. Saanko samoja ominaisuuksia käyttööni Geocache.fi:stä riippumatta siitä, mistä ostan Premium-jäsenyyden? Gandal491
Kyllä, samat geocache.fi -ominaisuudet saat ostamalla premium-jäsenyyden geocaching.com:ista. http://www.kivenalla.fi:sta ostettuna hinta sisältää nopean palvelun (kauttamme premium-ominaisuudet aktivoituvat useimmiten 24h sisällä) lisäksi ALV:n 22%.

Samalla http://www.kivenalla.fi:sta ostaminen on keino tukea geocache.fi -palvelun kehitystä ja ominaisuuksien lisäämistä.
Jussi / TeamEimi / http://www.kivenalla.fi

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja pailakka » Pe 08.08.2008 14:10

Ostin juuri tänään premium-jäsenyyden Geocaching.comin oman järjestelmän kautta Nordean Visa Electronilla, osto sujui ilman ongelmia kunhan kortin verkkomaksuominaisuuden aktivoi verkkopankin kautta. Jäsenyys aktivoitui välittömästi maksun suorittamisen jälkeen

JomppeS
Viestit: 18
Liittynyt: La 10.11.2007 18:01

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja JomppeS » Pe 08.08.2008 16:04

Ostin juuri tänään premium-jäsenyyden Geocaching.comin oman järjestelmän kautta Nordean Visa Electronilla, osto sujui ilman ongelmia kunhan kortin verkkomaksuominaisuuden aktivoi verkkopankin kautta. Jäsenyys aktivoitui välittömästi maksun suorittamisen jälkeen
Minulla meni tavallisella Visalla maksettuna suoraan GC.comille 4 päivää.

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja pailakka » Pe 08.08.2008 16:13

Käsittääkseni premium-jäsenyyden maksuhommelit uusiutuivat viimeisimmän uudistuksen yhteydessä, en tiedä ostitko Jomppe ennen sitä jäsenyytesi

Pertsa25
Viestit: 63
Liittynyt: To 21.12.2006 19:18
Paikkakunta: Lahti

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja Pertsa25 » Pe 08.08.2008 17:35

JomppeS kirjoitti:
Ostin juuri tänään premium-jäsenyyden Geocaching.comin oman järjestelmän kautta Nordean Visa Electronilla, osto sujui ilman ongelmia kunhan kortin verkkomaksuominaisuuden aktivoi verkkopankin kautta. Jäsenyys aktivoitui välittömästi maksun suorittamisen jälkeen
Minulla meni tavallisella Visalla maksettuna suoraan GC.comille 4 päivää.
Meikäläisellä onnistui muutama viikko sitten ihan samantien kun maksoin Visalla ja koodia koneeseen niin taivas aukeni.

Okei, pakko myöntää että en tiedä miksi maksaisin uudelleen kun minun käytössä siitä ei ole mitään hyötyä. Toki onhan siinä kannatusta kattojärjestölle, jos ei muuta.
Jos siitä ei tule mitään, niin sitten siitä ei tule mitään, joten ihan sama!

JomppeS
Viestit: 18
Liittynyt: La 10.11.2007 18:01

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja JomppeS » Pe 08.08.2008 17:46

Minulla meni tavallisella Visalla maksettuna suoraan GC.comille 4 päivää.
Tämä tapahtui siis joskus tammikuussa..

Avatar
el2
Viestit: 334
Liittynyt: To 28.06.2007 17:32
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja el2 » Pe 08.08.2008 20:15

Minä maksoin premiumini kiven alle, jos hintaero ei tämän kummemmaksi muutu niin tulen tekemään myös jatkossa. Muutaman euron maksan mielelläni siitä, että saan asioda suomalaisten kätköilyn "ammattilaisten" kanssa. Tämän lisäksi saan palvelun suomeksi, on muuten aika ehdoton homma jos jotain epäselvyyksiä tulee. Kiven alta löytyy muutenkin melkein kaikki mitä tähän asti olen kätköillessä tarvinut.
Kiittäen palvelusta.
haittaaks se

Avatar
Garmingeo
Viestit: 194
Liittynyt: To 07.02.2008 20:51

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja Garmingeo » Pe 08.08.2008 21:01

Hommasin samoin jäsenyyteni Kivenalta. Hintaero on niin mitätön, että mieluummin (laiskana ja) heikon lontoon murteen taidon omaavana annan työt muille. :)
Nil volentibus arduum.

Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja ilkant » Su 10.08.2008 17:45

Minulla oli alkukesästä melko hektinen projekti tekeillä ja siinä päätin, että jos saan sen kunnialla läpi, kätköilen loppukesän. Sitä varten otin saldoa ensin 50,- 10% bonuksella ja sen jälkeen vielä 20,- 15% bonuksella kun tarjottiin. Nyt sitten projektin päätyttyä kohtuullisen hyvin, olenkin juuttunut tietokoneen äären. En ole viettänyt montaakaan yötä kätköillen. Saldoa on ruhtinaallisesti.

Neuvoteltuani pari sekuntia ylläpidon kanssa, he järjestivät maksut niin, että sain maksettua Premium-jäsenyyden saldotililtä. Suuret kiitokset! :)
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

TJAI
Viestit: 27
Liittynyt: Su 10.08.2008 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja TJAI » Su 10.08.2008 18:39

Kun Kiven alla premiumjäsenyys maksaa 25€ sis 22% alv ja GC.Com:ssa rekisteröityminen maksaa n.20€, niin eikös tuo rekisteröityminen kannattaisi tehdä tuolla GC.Com:in puolella jos tuo amerikka kielellisesti taittuu ja laittaa sitten nuo "säästyneet" alv rahat n 5€ vaikka Haksun tukitilille ! Miksi tunkea rahaa valtion pohjattomaan kassaan?
Itse olen vielä basic member, mutta harkitsen vakavasti tuota Premium membershippiä. Jos sen päätän hankkia, niin tulen varmaan toimimaan juuri edellä kuvatulla tavalla.

Neofytos
Viestit: 67
Liittynyt: Pe 09.03.2007 15:39

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja Neofytos » Su 10.08.2008 19:19

Niin, mutta entäpäs jos hankit jäsenyytesi Kiven alla -verkkokaupasta. Tuet suomalaista liiketoimintaa ja jolloin edesautat kotimaisen kätköilyyn liittyvien tuotteiden ja palveluiden tarjontaa. Yhdellä ja samalla kerralla tuet myös Haksu10 toimintaa, onhan Geocache.fi nykyään osa Kiven alla "liiketoimintaa". Itse olen käyttänyt kumpaakin kanavaa, hankin jäsenyyteni suoraan GC.comista(kun silloin ei vielä ollut verkkokaupan tarjonnassa) mutta uusinnan sitten tein Kiven alla kautta.

Esku
Viestit: 58
Liittynyt: La 19.05.2007 14:29
Paikkakunta: Kotka

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja Esku » La 16.08.2008 12:14

Neofytos kirjoitti:Niin, mutta entäpäs jos hankit jäsenyytesi Kiven alla -verkkokaupasta. Tuet suomalaista liiketoimintaa...
Näinköhän? Jos hinta on noin 20€ suoraan gc.com:ista ja 25€ kiven alta, tulee siinä vain kivenalus tukeneeksi kielitaidottomia ja luottokortittomia kätköilijöitä, sillä 20€ gc.com:ille suoritetun summan lisäksi kivenalus maksaa verottajalle 4,40€ arvonlisäveroa. Tuo näppiin jäävä 60:n sentin erotus tuskin korvaa edes maksusysteemin kasaamisesta aiheutunutta vaivaa.

Eli maksamalla suoraan gc.com:ille ja lahjoittamalla säästynyt vitonen Haksulle tulee tukeneeksi kotimaista kätköilytoimintaa 8 kertaa suuremmalla summalla...
esku.on(ät)hukassa.com

Harjus
Viestit: 185
Liittynyt: Pe 25.07.2008 14:39

Re: Premium-jäsenyyden eri hinnat

Viesti Kirjoittaja Harjus » Ke 10.09.2008 9:40

Dollari on vahvistunut viime viikkoina suhteessa euroon. Tämän takia olemme joutuneet nostamaan Premium-jäsenyyden hintaan 1,50 eurolla.

Harri // http://www.kivenalla.fi

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”