Ignore geocache.fi:ssä?

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Bow more
Viestit: 171
Liittynyt: Pe 10.08.2012 19:01

Ignore geocache.fi:ssä?

Viesti Kirjoittaja Bow more » To 06.10.2022 21:56

Oliko joku mahdollisuus premium-käyttäjälle merkitä tietyt (esimerkiksi fyysisesti mahdottomat) kätköt pois kaikista karttahauista?
Kuva

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 761
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Ignore geocache.fi:ssä?

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » To 06.10.2022 22:59

Bow more kirjoitti:
To 06.10.2022 21:56
Oliko joku mahdollisuus premium-käyttäjälle merkitä tietyt (esimerkiksi fyysisesti mahdottomat) kätköt pois kaikista karttahauista?
Kätköjä voi piilottaa etusivun uusimpien listan rivien lopuissa olevista rasteista sekä Geocache.fi:n kätkötietosivulla yläosasta valitsemalla "Piilota tämä kätkö" -kohdan.

Tällöin niiden pitäisi olla piilossa ja tulevan näkyviin vain vaihtamalla kartan hakulomakkeen "Ei piilotettuja" -kohtaan myös ne näkyviin (olettaen että mun koodi toimii oikein :)

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Bow more
Viestit: 171
Liittynyt: Pe 10.08.2012 19:01

Re: Ignore geocache.fi:ssä?

Viesti Kirjoittaja Bow more » Pe 07.10.2022 2:06

Kiitos Haksu!
Tokihan mahdollisuus on ollut täälläkin mutta eihän vanha tuollaisia ruksausmahdollisuuksia huomaa :-) Vähitellen olen alkanut oppia i-linkin käytön siellä sun täällä. Com:in puolelta kysymys tuli mieleen kun katselin ulkomaita.

Tulipahan samalla kokeiltua kätkötietosivun erinäisiä linkkejä eka kertaa. Monet ovat aika tarpeellisuudeltaan äärimmäisen epätodennäköisiä mutta mitäpäs uskaltaisit poistaa - kuten vasemman reunan navigaatiostakaan :-).

Kiitän taas isosti tästä sivustosta! Tässäkin suhteessa olemme ehkä maailman onnellisin kansa, näin voi todeta kun olen sattunut suunnittelemaan ulkomailla käyntiä. Eeppistä, yritän muistaa keväällä.
Kuva

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 761
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Ignore geocache.fi:ssä?

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Pe 07.10.2022 15:03

Bow more kirjoitti:
Pe 07.10.2022 2:06
Kiitos Haksu!
Tokihan mahdollisuus on ollut täälläkin mutta eihän vanha tuollaisia ruksausmahdollisuuksia huomaa :-) Vähitellen olen alkanut oppia i-linkin käytön siellä sun täällä. Com:in puolelta kysymys tuli mieleen kun katselin ulkomaita.

Tulipahan samalla kokeiltua kätkötietosivun erinäisiä linkkejä eka kertaa. Monet ovat aika tarpeellisuudeltaan äärimmäisen epätodennäköisiä mutta mitäpäs uskaltaisit poistaa - kuten vasemman reunan navigaatiostakaan :-).

Kiitän taas isosti tästä sivustosta! Tässäkin suhteessa olemme ehkä maailman onnellisin kansa, näin voi todeta kun olen sattunut suunnittelemaan ulkomailla käyntiä. Eeppistä, yritän muistaa keväällä.
Lämmin kiitos sekä syvä kumarrus kiitoksista!

Jep, sivusto on tunkattu täyteen ominaisuuksia ja linkkejä. Mitä erikoisempi niin sitä varmemmin kyseessä on käyttäjätoiveeseen perustuva joten sellaiselle ainakin on ollut käyttöä ja vaikea lähteä poistelemaan.

Täytyy siis vain koittaa löytää kaiken keskeltä ne itselle tarpeelliset. Jos ei löydy niin aina tosiaan voi kysyä onko sellaista ja koitan miettiä, onko. Toisinaan tosin olen hämmästynyt kun olen kuvitellut että jotain asiaa ei ole ja miettinyt, olisiko tarvetta. Mutta sitten joku toinen käyttäjä vastailee viestiin mistä sellainen löytyykin jo valmiina :D

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”