Geo Checker

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja Tervas » Ke 09.10.2013 9:34

Minä ainakin kirjaan talteen jo yritetyt, jo siitäkin syystä, että joskus palaan jonkin mystin kimppuun, jota olen aikoja sitten koettanut ratkoa. Näin eliminoin turhan työn /turhan chekkerin paukutuksen.
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

Avatar
H&I.
Viestit: 133
Liittynyt: Su 25.10.2009 0:58

Re: GeoCheckerin kehitysehdotus

Viesti Kirjoittaja H&I. » Ke 09.10.2013 13:08

haksu10 kirjoitti: luen kaikki toiveet ja ehdotukset ja koostan niitä työlistalle odottamaan jos/kun pääsee projektissa kohtaan missä kyseinen toive/ehdotus on mahdollista toteuttaa, mutta en enää erikseen joka ehdotukseen tai toiveeseen laita vastauksia että tämä on vastaanotettu ja tallennettu työlistalle mutten valitettavasti tässä vaiheessa uskalla luvata edes toteutusta, saati että pystyisin antamaan aikataulua edes sille, koska pystyn sanomaan onko asia toteutettavissa, tai peräti pystyisi antamaan aikataulua koska toteutus tapahtuu.
Tämä selvä. Kiitos vastauksesta.

En odottanutkaan nopeaa vastaustasi tietäen hyvin työtaakkasi, vaan ihmettelin eikö muilla tsekkerin käyttäjillä ollut vastaavia ongelmia, kun itse viimeksi edellisyönä missasin oikean rarkaisun sekoiltuani ampumalistani kanssa (kyllä, en osannut ratkaista mysteeriä yksiselitteisesti). Kommenttien vähäisestä määrästä päätellen kehitysehdotuksellani ei ole juurikaan kannatusta, joten voit unohtaa sen nyt kokonaan.

Itse jatkan sähläämistä muistiinpanojeni kanssa.
** H&I. - aivourheilija **

Avatar
geoleena
Viestit: 5
Liittynyt: Su 15.06.2014 22:11

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja geoleena » Su 22.06.2014 16:32

Tästä keskustelusta (sekä omasta sähläämisestäni :oops: ) inspiroituneena kirjoittelin firefoxiin lisäosan, joka tallettaa tsekkerille lähetetyt koordinaatit. Käyttöohjeita löytyy täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogger/

Kiinnostuneet pääsevät tuolta myös lähdekoodia katsomaan. Itse lisäosan saat ladattua suoraan täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogg ... logger.xpi

Haksua on informoitu etukäteen sekä saatu lupa lisäosalle. Lisäosa on kuitenkin kokonaan minun kirjoittamani, joten lähetäthän siihen liittyvät kysymykset, kommentit yms minulle, ei Haksulle!

Avatar
ansu75
Viestit: 241
Liittynyt: Ma 22.08.2011 21:43
Paikkakunta: Vihti

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja ansu75 » Su 22.06.2014 18:28

Tervas kirjoitti:Minä ainakin kirjaan talteen jo yritetyt, jo siitäkin syystä, että joskus palaan jonkin mystin kimppuun, jota olen aikoja sitten koettanut ratkoa. Näin eliminoin turhan työn /turhan chekkerin paukutuksen.
Mulla on se ongelma, että hukkaan aina noi lappuni ja sitten kun innostun taas jossain vaiheessa yrittämään uudelleen, saatan kokeilla väärät vaihtoehdot uudelleen. Esim eräässä mystissä on toinen naatti on jo ratkottuna valmiina ja toiseen on ohjeena: "laske lapun numeroiden..." Niin siinähän pitää kokeilla kaikkia mahdollisia laskuja näiden numeroiden välillä? Vai ratkeasikohan tuo jotenkin muuten, vielä ei oo oikeaa nimittäin löytynyt.. :lol:
~Don't worry, be happy!~

jomadaFIN
Viestit: 179
Liittynyt: Ma 22.04.2013 12:50
Paikkakunta: Turku

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja jomadaFIN » Su 22.06.2014 18:55

geoleena kirjoitti:Tästä keskustelusta (sekä omasta sähläämisestäni :oops: ) inspiroituneena kirjoittelin firefoxiin lisäosan, joka tallettaa tsekkerille lähetetyt koordinaatit. Käyttöohjeita löytyy täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogger/

Kiinnostuneet pääsevät tuolta myös lähdekoodia katsomaan. Itse lisäosan saat ladattua suoraan täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogg ... logger.xpi

Haksua on informoitu etukäteen sekä saatu lupa lisäosalle. Lisäosa on kuitenkin kokonaan minun kirjoittamani, joten lähetäthän siihen liittyvät kysymykset, kommentit yms minulle, ei Haksulle!
Tämäpä kuulostaa kätevältä! Toimiikos tämä muilla selaimilla siis kuin Firefoxilla, itse kun en sitä käytä...?

Avatar
geoleena
Viestit: 5
Liittynyt: Su 15.06.2014 22:11

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja geoleena » Su 22.06.2014 20:30

jomadaFIN kirjoitti:
geoleena kirjoitti:Tästä keskustelusta (sekä omasta sähläämisestäni :oops: ) inspiroituneena kirjoittelin firefoxiin lisäosan, joka tallettaa tsekkerille lähetetyt koordinaatit. Käyttöohjeita löytyy täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogger/

Kiinnostuneet pääsevät tuolta myös lähdekoodia katsomaan. Itse lisäosan saat ladattua suoraan täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogg ... logger.xpi

Haksua on informoitu etukäteen sekä saatu lupa lisäosalle. Lisäosa on kuitenkin kokonaan minun kirjoittamani, joten lähetäthän siihen liittyvät kysymykset, kommentit yms minulle, ei Haksulle!
Tämäpä kuulostaa kätevältä! Toimiikos tämä muilla selaimilla siis kuin Firefoxilla, itse kun en sitä käytä...?
Eipä toimi tämä muissa selaimissa kuin firefoxissa. Samalla periaatteella saanee muillekin rakenneltua vastaavan lisäosan, mutta itse tuskin saan aikaiseksi. Sen verran työläs projekti kuitenkin.

Avatar
geoleena
Viestit: 5
Liittynyt: Su 15.06.2014 22:11

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja geoleena » Ke 13.08.2014 13:24

geoleena kirjoitti:Tästä keskustelusta (sekä omasta sähläämisestäni :oops: ) inspiroituneena kirjoittelin firefoxiin lisäosan, joka tallettaa tsekkerille lähetetyt koordinaatit. Käyttöohjeita löytyy täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogger/

Kiinnostuneet pääsevät tuolta myös lähdekoodia katsomaan. Itse lisäosan saat ladattua suoraan täältä:

https://github.com/geoleena/CheckerLogg ... logger.xpi

Haksua on informoitu etukäteen sekä saatu lupa lisäosalle. Lisäosa on kuitenkin kokonaan minun kirjoittamani, joten lähetäthän siihen liittyvät kysymykset, kommentit yms minulle, ei Haksulle!
Uusi versio lisäosasta saatavilla. Pelkkiä nollia sisältäneet kentät eivät tallettuneet vanhassa versiossa oikein. Uudessa versiossa tämä on korjattu.

SarppaN
Viestit: 67
Liittynyt: Ke 06.11.2013 22:03

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja SarppaN » Ke 24.06.2015 21:42

Ei sattunut silmään muualta että aiemmin olisi tätä kysytty, joten kysyn nyt tässä chekkeriin liittyvän jutun.

Olisiko chekkrin oikean ratkaisun saatuuaan mahdollista tallentaa naattien lisäksi kätköttäjän mahdollisesti lisäämät vinkit kätkölle tai bonuksia varten? Ainakaan nyt en ole moista huomannut ja jonkun kerran olen joutunut vinkin takia paukuttamaan chekkriä uusiksi.

Avatar
Kekkiss
Viestit: 219
Liittynyt: Ti 15.02.2011 22:26

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja Kekkiss » Ke 24.06.2015 22:07

SarppaN kirjoitti:Ei sattunut silmään muualta että aiemmin olisi tätä kysytty, joten kysyn nyt tässä chekkeriin liittyvän jutun.

Olisiko chekkrin oikean ratkaisun saatuuaan mahdollista tallentaa naattien lisäksi kätköttäjän mahdollisesti lisäämät vinkit kätkölle tai bonuksia varten? Ainakaan nyt en ole moista huomannut ja jonkun kerran olen joutunut vinkin takia paukuttamaan chekkriä uusiksi.
Kätköttäjän chekkerissä antamat tiedot voi copy paste menetelmällä siirtää siihen chekkerissä olevaan laatikkoon ja tallenna nappia painaessa myös ne tallentuvat geocache.fi sivustolle kätkön kuvaukseen. Kannattaa myös huomioida mahdolliset ratkaisusta poikkeavat oikeat koordinaatit kätkölle ja mahdollisesti korjata koordinaatit ennen tallentamista. Samoin geocaching.com sivustolle voi omiin tietoihin tallentaa samalla menetelmällä chekkerin antamat tiedot.
¿uɐɐʞıʌɐʞ uıɐu ɐssɐʇ sɐʞuınʞ

SarppaN
Viestit: 67
Liittynyt: Ke 06.11.2013 22:03

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja SarppaN » Ke 24.06.2015 22:34

Kekkiss kirjoitti:
SarppaN kirjoitti:Ei sattunut silmään muualta että aiemmin olisi tätä kysytty, joten kysyn nyt tässä chekkeriin liittyvän jutun.

Olisiko chekkrin oikean ratkaisun saatuuaan mahdollista tallentaa naattien lisäksi kätköttäjän mahdollisesti lisäämät vinkit kätkölle tai bonuksia varten? Ainakaan nyt en ole moista huomannut ja jonkun kerran olen joutunut vinkin takia paukuttamaan chekkriä uusiksi.
Kätköttäjän chekkerissä antamat tiedot voi copy paste menetelmällä siirtää siihen chekkerissä olevaan laatikkoon ja tallenna nappia painaessa myös ne tallentuvat geocache.fi sivustolle kätkön kuvaukseen. Kannattaa myös huomioida mahdolliset ratkaisusta poikkeavat oikeat koordinaatit kätkölle ja mahdollisesti korjata koordinaatit ennen tallentamista. Samoin geocaching.com sivustolle voi omiin tietoihin tallentaa samalla menetelmällä chekkerin antamat tiedot.

Tosiaan! En tuota muistilappua älynnytkään. Mutta toisaalta ei tuo varmaan mahdottomia vaatisi, jos chekkerin tiedot tallentuisi automaattisesti talteen.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 24.06.2015 23:52

SarppaN kirjoitti:
Kekkiss kirjoitti:
SarppaN kirjoitti:Ei sattunut silmään muualta että aiemmin olisi tätä kysytty, joten kysyn nyt tässä chekkeriin liittyvän jutun.

Olisiko chekkrin oikean ratkaisun saatuuaan mahdollista tallentaa naattien lisäksi kätköttäjän mahdollisesti lisäämät vinkit kätkölle tai bonuksia varten? Ainakaan nyt en ole moista huomannut ja jonkun kerran olen joutunut vinkin takia paukuttamaan chekkriä uusiksi.
Kätköttäjän chekkerissä antamat tiedot voi copy paste menetelmällä siirtää siihen chekkerissä olevaan laatikkoon ja tallenna nappia painaessa myös ne tallentuvat geocache.fi sivustolle kätkön kuvaukseen. Kannattaa myös huomioida mahdolliset ratkaisusta poikkeavat oikeat koordinaatit kätkölle ja mahdollisesti korjata koordinaatit ennen tallentamista. Samoin geocaching.com sivustolle voi omiin tietoihin tallentaa samalla menetelmällä chekkerin antamat tiedot.
Tosiaan! En tuota muistilappua älynnytkään. Mutta toisaalta ei tuo varmaan mahdottomia vaatisi, jos chekkerin tiedot tallentuisi automaattisesti talteen.
Ei se toki mahdottomia vaatisi, jos olettaisi että kaikki tai edes enemmistö käyttäjistä tätä ominaisuutta haluaisi huolimatta siitä, että monissa - ehkäpä suurimmassa osassa - kätköistä omistajan terveiset ovat vain kannustava lausahdus tms. jonka tallentaminen ei välttämättä ole hyödyllistä ja toisaalta osassa taasen voi olla niin pitkä ja polveileva sepustus että sen suoraan tallennus ei sekään välttämättä olisi hyödyllistä.

Niinpä aikoinaan paremmaksi katsomani vaihtoehtona toteutin tuon ruudun, missä on perustieto eli koordinaatit ja ratkaisupäivä. Siihen voi käyttäjä oman mielensä mukaan koostaa mukaan omistajan terveisistä ne tiedot, mitä haluaa ja mitkä ovat oleellisia.

Toki asioita kannattaa aina ehdottaa ja niitä toteutan aikataulun salliessa jos idean katson tarpeelliseksi ja palvelua parantavaksi. Tässä asiassa oma mielipiteeni kuitenkin on se, että automaattinen omistajan terveisten mukaanliitäminen lisäisi käyttäjien vaivaa koordinaattien tallennuksessa kun joka kerta täytyisi huomioida ruudun teksti ja kumitella pois näitä kannustavia lausahduksia jne.

Välttämättä kuitenkaan oma mielipiteeni ei ole se oikea, mutta tässäkin täytyisi taas olla ideahärveli, minne voisi syöttää toiveen ja käyttäjät voisivat sitten antaa äänen puolesta tai vastaan. Tällöin näkisi mikä käyttäjien mielestä olisi se suosituin vaihtoehto ja vähemmistö saisi sitten tyytyä enemmistön päätökseen. Mutta edelleenkin on työlistalla moinen härveli. En tosin kyseisen härvelin kaikkivoipaisuuteen usko koska mukana täytyisi olla myös mahdollisuus kommentoida ja tehdä parempi ehdotus. Tällöin idean eri variaatioita alkaisi syntymään liukuhihnalla, niistä pidettäisiin tai ei pidettäisi ja tehtäisiin lisää parempia ehdotuksia, ja loppujen lopuksi kaikki aika menisi siihen kun koittaisin selvittää mikä kymmenistä ideoista on se kaikkien parhaaksi katsottu.

Loppulausumana voisinkin todeta että idean kyllä kuitenkin huomioin ja se jää päähän pyörimään. Yhtä ideaa jo päässäni mietin mutta en uskalla sitä kirjoittaa, koska tuloksena voisi olisi huutoäänestys siitä että olisiko se hyvä. Samoin joku voisi keksiä siitä paremman idean ja loppujen lopuksi olisi taas nippu hyviä, pahoja ja rumia vaihtoehtoja joista sen kaikkein kauneimman kukan poimiminen olisikin työn ja tuskan takana... :P
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 25.06.2015 1:10

haksu10 kirjoitti:Loppulausumana voisinkin todeta että idean kyllä kuitenkin huomioin ja se jää päähän pyörimään. Yhtä ideaa jo päässäni mietin mutta en uskalla sitä kirjoittaa, koska tuloksena voisi olisi huutoäänestys siitä että olisiko se hyvä. Samoin joku voisi keksiä siitä paremman idean ja loppujen lopuksi olisi taas nippu hyviä, pahoja ja rumia vaihtoehtoja joista sen kaikkein kauneimman kukan poimiminen olisikin työn ja tuskan takana... :P
Tätä kirjoittamatonta ideaa kuitenkin kokeilin ja nyt checkerissä on yksi uusi nappi:
painike.png
Lisäpainike
painike.png (11.4 KiB) Katsottu 7635 kertaa
Tuolla saa halutessaan myös omistajan terveiset mukaan. Eihän tämä toki ole sitä mitä haluttiin eli teksti ilman mitään toimenpiteitä tulisi mukaan, mutta aiempiin perusteluihin viitaten ehkä kuitenkin parempi kuin pakkotunkeminen.

(Toivotaan että nappi toimii kaikissa tapauksissa, edes javaskriptiä en osaa vaan "koodaan" Äärettömän apinajoukon lause -periaattella)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 25.06.2015 1:53

haksu10 kirjoitti:(Toivotaan että nappi toimii kaikissa tapauksissa, edes javaskriptiä en osaa vaan "koodaan" Äärettömän apinajoukon lause -periaattella)
Mikä oli todistettava. Ominaisuus ainakin toistaiseksi poissa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

SarppaN
Viestit: 67
Liittynyt: Ke 06.11.2013 22:03

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja SarppaN » To 25.06.2015 6:19

haksu10 kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Loppulausumana voisinkin todeta että idean kyllä kuitenkin huomioin ja se jää päähän pyörimään. Yhtä ideaa jo päässäni mietin mutta en uskalla sitä kirjoittaa, koska tuloksena voisi olisi huutoäänestys siitä että olisiko se hyvä. Samoin joku voisi keksiä siitä paremman idean ja loppujen lopuksi olisi taas nippu hyviä, pahoja ja rumia vaihtoehtoja joista sen kaikkein kauneimman kukan poimiminen olisikin työn ja tuskan takana... :P
Tätä kirjoittamatonta ideaa kuitenkin kokeilin ja nyt checkerissä on yksi uusi nappi:
painike.png
Tuolla saa halutessaan myös omistajan terveiset mukaan. Eihän tämä toki ole sitä mitä haluttiin eli teksti ilman mitään toimenpiteitä tulisi mukaan, mutta aiempiin perusteluihin viitaten ehkä kuitenkin parempi kuin pakkotunkeminen.

(Toivotaan että nappi toimii kaikissa tapauksissa, edes javaskriptiä en osaa vaan "koodaan" Äärettömän apinajoukon lause -periaattella)

Kiitokset Haksulle! Tuo lisä nappikin kelpaa mainiosti ja olisin sitä seuraavana ehdottanutkin. Nyt jokainen saa päättää mitä checkeristä tallentaa ja mitä ei. Kiitos! Kiitos! Kiitos! :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 25.06.2015 15:19

haksu10 kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:(Toivotaan että nappi toimii kaikissa tapauksissa, edes javaskriptiä en osaa vaan "koodaan" Äärettömän apinajoukon lause -periaattella)
Mikä oli todistettava. Ominaisuus ainakin toistaiseksi poissa.
Nyt nappi taas käytössä.

Jos omistajan terveisissä on käytetty HTML -muotoiluja tms. erikoisempaa, ne siivoutuvat pois.

Jospa se nyt... (turha toivo).
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
missävallu
Viestit: 27
Liittynyt: La 04.01.2014 19:43

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja missävallu » Ma 07.09.2015 16:14

Ongelmia chekkerin kanssa (tai käyttäjän :D )

Tässä useampaa mysteeriä yritän ratkoa ja alla oleva teksti pärähtää aina jos ensimmäinen yritys menee metsään ja yritän kokeilla uudelleen. Sama homma jos ekalla osun kuumaan pisteeseen, onpa omituista. Yrityksiä chekkereissä on kaikissa kolmessa mielestäni luvattu 5/30 min...

"Näin nopeasti ei voi tehdä uutta tarkastusta. Ole hyvä ja odota ennen seuraavaa tarkastustasi"
Ja en minä kyllä NIIN nopea ole!!! :mrgreen:

Pelaakos muilla tarkastin moitteetta? Jos eka yritys menee oikein niin silloin tietenkään ei mitään herjaa tule vaan tallennan tiedot ja jatkan seuraavaan mysteeriin...
-Don't follow me i'm lost too-

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja stebu » Ma 07.09.2015 23:03

Mulla sama ongelma tabletin, android, perusselaimella.
Win7 ja Chrome toimii oikein.
-stebu

Avatar
missävallu
Viestit: 27
Liittynyt: La 04.01.2014 19:43

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja missävallu » Ma 07.09.2015 23:31

stebu kirjoitti:Mulla sama ongelma tabletin, android, perusselaimella.
Win7 ja Chrome toimii oikein.
Sen verran selvinnyt että vika esiintyy ainoastaan chromella, ff ja ie pelaa normaalisti... tuossa juuri toverin kanssa yritettiin jäljittää mistä johtuisi mutta "tyhjästä on paha nyhjästä" kun en ole mitään muutoksia chromelle tehnyt... bugi vaan tänään päätti ilmestyä PRKL... ärsyttää. :evil: :evil: :evil:
-Don't follow me i'm lost too-

Arkajalat
Viestit: 13
Liittynyt: Ma 17.12.2012 7:38

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja Arkajalat » Ti 08.09.2015 0:39

Törmäsin samaan ongelmaan eilen käyttäessäsi Chromea (oletusselain) Android-täppärilläni. Win7-läppärin IE-selaimella ei vastaavaa murhetta ole. Kuvittelin ensin saaneeni H10:ltä mysteerien ratkaisukarenssia vaikka noudatin (tai ainakin yritin ;-) mysteerien annettua yritysrajoitusta (mm. 2 yritystä per tunti) mutta tämähän taisi ollakin ns. ATK-virhe ;-)

Avatar
missävallu
Viestit: 27
Liittynyt: La 04.01.2014 19:43

Re: Geo Checker

Viesti Kirjoittaja missävallu » Ti 08.09.2015 1:03

missävallu kirjoitti:
stebu kirjoitti:Mulla sama ongelma tabletin, android, perusselaimella.
Win7 ja Chrome toimii oikein.
Sen verran selvinnyt että vika esiintyy ainoastaan chromella, ff ja ie pelaa normaalisti... tuossa juuri toverin kanssa yritettiin jäljittää mistä johtuisi mutta "tyhjästä on paha nyhjästä" kun en ole mitään muutoksia chromelle tehnyt... bugi vaan tänään päätti ilmestyä PRKL... ärsyttää. :evil: :evil: :evil:
Ja nyt sama vika kaikilla kolmella selaimella... kävin läpi löytyykö turhia ohjelmia tai muuta ylimääräistä mutta niitä ei juurikaan tällä läppärillä ole, menee vaan enemmän mystiseksi tää touhu :shock: ja ainoa virhe minkä löydän on tuo chekkerin herja???
-Don't follow me i'm lost too-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”