Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistuihin

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
-Ozzi-
Viestit: 50
Liittynyt: Ke 08.05.2013 21:51

Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistuihin

Viesti Kirjoittaja -Ozzi- » Ti 29.10.2013 21:41

Ennen kuin tästä varsinaista kehitysehdotusta kehkeytyy, niin tuleeko jollekulle mieleen syytä miksei .com:n puolelle muutetut naatit voisi siirtyä automaattisesti .fi:n puolelle ratkaistujen sankkaan joukkoon.

Toki ne voisi noissa listoissa olla jollain muullakin merkinnällä, vaikka Muutetut koordinaatit, jos jokin muu syy muutella myssejen naatteja löytyy.

Noh, tälläinen vain tuli väsyneiden aivojen ajatukseksi, kun mietin että jaksaisinko alkaa merkkailemaan noita ratkaistuja myssejä ratkaistuiksi, vai siirtyisinkö seuravan kimppuun...

Avatar
Kekkiss
Viestit: 219
Liittynyt: Ti 15.02.2011 22:26

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Kekkiss » Ti 29.10.2013 21:46

Helpoksi tavaksi olen huomannut greasemonkey skriptin: "GC.fi link" En tiedä onko näitä skriptejä muille kuin firefoxille. Tuo lisää GC.comin sivuun pienen ikkunan, jossa näkyy vastaava GC.fi sivu.
¿uɐɐʞıʌɐʞ uıɐu ɐssɐʇ sɐʞuınʞ

-Ozzi-
Viestit: 50
Liittynyt: Ke 08.05.2013 21:51

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja -Ozzi- » Ti 29.10.2013 21:51

Oli tuo scripti kanssa hetken käytössä, vaan enemmän meikäläisen käyttötottumuksellä siitä häiriötä oli kun ruutu on vain 17" kokoluokkaa.

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Seq » Ti 29.10.2013 21:53

Kekkiss kirjoitti:Helpoksi tavaksi olen huomannut greasemonkey skriptin: "GC.fi link" En tiedä onko näitä skriptejä muille kuin firefoxille. Tuo lisää GC.comin sivuun pienen ikkunan, jossa näkyy vastaava GC.fi sivu.
Jaa? Itselläni on tuo GC.fi link ja se tekee minulle vain linkin gc.com:in sivulta gc.fi:n sivulle, ei siis mitään ikkunoita ainakaan minulla näy.

Ymmärtäisin, ettei com:iin laitetut naatit ole kovinkaan helposti saatavilla, vaan täytyisi käydä kaikki kätköt läpi ja chekata uuserin tunnuksilla, onkos siellä muutettuja.

Toivottavasti .com muuttaa asian jossain vaiheessa...

-Ozzi-
Viestit: 50
Liittynyt: Ke 08.05.2013 21:51

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja -Ozzi- » Ti 29.10.2013 22:03

Seq kirjoitti:
Kekkiss kirjoitti:Helpoksi tavaksi olen huomannut greasemonkey skriptin: "GC.fi link" En tiedä onko näitä skriptejä muille kuin firefoxille. Tuo lisää GC.comin sivuun pienen ikkunan, jossa näkyy vastaava GC.fi sivu.
Jaa? Itselläni on tuo GC.fi link ja se tekee minulle vain linkin gc.com:in sivulta gc.fi:n sivulle, ei siis mitään ikkunoita ainakaan minulla näy.

Ymmärtäisin, ettei com:iin laitetut naatit ole kovinkaan helposti saatavilla, vaan täytyisi käydä kaikki kätköt läpi ja chekata uuserin tunnuksilla, onkos siellä muutettuja.

Toivottavasti .com muuttaa asian jossain vaiheessa...
Scripteistä (nimiä en muista, enkä jassa tarkistaa), niitä on kaksi erilaista, toinen tekee vain siistin linkin kätkön nimen perään (kätyössä) ja toinen tekee (mielestäni) ärsyttävän ikkunan kätkökuvauksen alaosaan.

Itse asiasta, kartan hakulomakeessa asetuksella vain mysteerit joissa omia merkintöjä, kuitenkin saadaan haettua mysteerit johin naatit on muutettu. Tiedä sitten saako tuosta mitenkään yksinkertaisesti erotettua niitä myssejä joihin on tehty noteja joa joihin todellakin on natit muutettu, puhumattakaan niistä joissa on sekä että.

Avatar
ekhoc
Viestit: 312
Liittynyt: To 04.01.2007 22:59

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja ekhoc » Ti 29.10.2013 22:48

Entä toisinpäin - saaneeko .fi:stä siirrettyä tallessa olevat ratkotut .comiin ?

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Seq » Ti 29.10.2013 23:22

ekhoc kirjoitti:Entä toisinpäin - saaneeko .fi:stä siirrettyä tallessa olevat ratkotut .comiin ?
Helpommin, mutta käsityötä sekin vaatinee...

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja emersii » Su 22.02.2015 16:01

Tämä kiinnostais itseänikin, että saako tai onko tulossa mahdollisuutta. Satoja naattipisteitä comin puolelle tallennettu, mutta osa vaan .fi:n puolella. Ei haluais alkaa käsin tekee tuota hommaa :S

kyrasantae
Viestit: 23
Liittynyt: Ma 02.02.2015 20:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Gc.comin muuttuneet naatit -> gc.fi:n puolelle ratkaistu

Viesti Kirjoittaja kyrasantae » Su 22.02.2015 16:32

emersii kirjoitti:Tämä kiinnostais itseänikin, että saako tai onko tulossa mahdollisuutta. Satoja naattipisteitä comin puolelle tallennettu, mutta osa vaan .fi:n puolella. Ei haluais alkaa käsin tekee tuota hommaa :S
I am also interested in this - I actually manually copied a bunch of entries from one site to the other just today. It was probably only around 100 entries, but it still took a long time...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”