Löydetyt kätköt kätkökartalla

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
markokh
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 05.06.2009 20:24

Löydetyt kätköt kätkökartalla

Viesti Kirjoittaja markokh » Pe 15.11.2013 17:33

Mulla on jotain vikaa jossain (päänuppia ei oteta laskuihin), mutten en enää keksi mistä etsisin vikaa.
Eli ongelma kuvaus on seuraavanlainen:
Kun haen hakemattomat kätköt tuolta maanmainiolta haksun kartalta seuraavilla ehdoilla, 100kpl lähintä, löytämättömät. Niin välillä tonne hakuun hyppää ja viikko sitten löydetyt ja lokatut kätköt. Samaiset kätköt ovat kuitenkin jo kirjaantuneet tonne tilastoihin. Ja todellakin välillä noita muutamia kätköjä ei näyt ja välillä näkyy. Kahdella erikoneella olen koittanut ja sama ongelma.
Näiden lokattujen kätköjen koodit ovat seuraavat, GC4RR98,GC4RRXZ, GC4RRNN ja GC4Q98V

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Löydetyt kätköt kätkökartalla

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 15.11.2013 18:15

markokh kirjoitti:Mulla on jotain vikaa jossain (päänuppia ei oteta laskuihin), mutten en enää keksi mistä etsisin vikaa.
Eli ongelma kuvaus on seuraavanlainen:
Kun haen hakemattomat kätköt tuolta maanmainiolta haksun kartalta seuraavilla ehdoilla, 100kpl lähintä, löytämättömät. Niin välillä tonne hakuun hyppää ja viikko sitten löydetyt ja lokatut kätköt. Samaiset kätköt ovat kuitenkin jo kirjaantuneet tonne tilastoihin. Ja todellakin välillä noita muutamia kätköjä ei näyt ja välillä näkyy. Kahdella erikoneella olen koittanut ja sama ongelma.
Näiden lokattujen kätköjen koodit ovat seuraavat, GC4RR98,GC4RRXZ, GC4RRNN ja GC4Q98V
Kiitokset hyvästä bugi-informaatiosta! Sai saman tien tarkastettua että löytölistaasi ei ollut kirjautunut mainitsemiasi kätköjä.

Vian syyksi paljastui FBA -palvelin, joka avustaa käyttäjätietojen laskennassa. Palvelimella oli jäänyt kätködatatiedoston muodostavalla osuudella lukko päälle ja niinpä kätködata ei ollut päivittynyt ja uusien kätköjen tiedot puuttuivat ja niinpä niitä ei kirjattu myöskään löytölistaan.

Nyt ko. palvelimelle on lisätty lukon pakkopoisto jos se jää päälle, tämä oli unohtunut :( Myös tilastotietosi on nyt ajettu ko.palvelinta käskyttäen ja myös nämä em. kätköt kirjautuivat löytölistaasi.

Phaltteiut ogenlamtsa... siis pahoittelut ongelmasta!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: Löydetyt kätköt kätkökartalla

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » Pe 15.11.2013 18:25

Itellä ollut jotain saman tyylistä vaivaa satunnaisesti myös. Esim purkki Rest Stop ABC Oritupa [GC2CRF0] näkyi gepsissä jo löydettynä, kuten tietysti pitikin, vaikka se on haettu jo toissa kesänä ja gepsissä piti olla haksuroitu vain löytämättömiä purkkeja. Siitä tietysti tavallaan tuli uusi löytö, koska paikka oli vaihtunut, mutta enpä lokannut sitä nettiin enää toista kertaa. Sitten taas siinä "lähellä" ollut purkki Suuri punainen lato - Längelmäki Halli [GC1JJ24] näkyi myös gepsissä löydettynä, vaikka en ollut siellä vielä koskaan aiemmin käynyt, mutta nyt on tietysti sekin rasti ruksattu.
Mystisiä on georeissujen tiet, sano.
X

markokh
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 05.06.2009 20:24

Re: Löydetyt kätköt kätkökartalla

Viesti Kirjoittaja markokh » La 16.11.2013 9:39

Kiitos ja kumarrus gurulle! Nyt on kiva kattella taas karttaa.

Ps. Tänään on sitten qaenuun miitissä sadalle ensimmäiselle kahvia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”