Yksittäisen kätkön poisto korista

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
tlieto
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 09.11.2010 1:36

Yksittäisen kätkön poisto korista

Viesti Kirjoittaja tlieto » La 01.08.2020 13:59

Aiemmin, kun olen avannut kätkökorit -sivulta korin karttanäkymän, olen poistanut yksittäisen kätkön kyseisestä korista kätkön pop-upin Poista korista -napista. Mutta nykyään tuon napin tilalla on Koriin -nappi, kuten muissa karttahauissa, joka lisää kätkön aktiiviseen koriin. Nyt en ymmärrä, miten saan poistettua yksittäisen kätkön korista.

zeepia
Viestit: 87
Liittynyt: La 02.11.2013 11:45

Re: Yksittäisen kätkön poisto korista

Viesti Kirjoittaja zeepia » La 01.08.2020 14:38

Saa ainakin poistettua kun otat sisältö-näkymän ja täppäät haluamasi kätkön. Sitten napista poisto.

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Yksittäisen kätkön poisto korista

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » La 01.08.2020 14:48

tlieto kirjoitti:
La 01.08.2020 13:59
Aiemmin, kun olen avannut kätkökorit -sivulta korin karttanäkymän, olen poistanut yksittäisen kätkön kyseisestä korista kätkön pop-upin Poista korista -napista. Mutta nykyään tuon napin tilalla on Koriin -nappi, kuten muissa karttahauissa, joka lisää kätkön aktiiviseen koriin. Nyt en ymmärrä, miten saan poistettua yksittäisen kätkön korista.
Kiitos huomiosta!

Korin päivityksessä oli kartan päästä jäänyt yrityksistä huolimatta huomaamatta vielä (ainakin) yksi kohta, mihin päivitys oli vaikuttanut. Nyt korista poisto toimii taas myös kartalla.

Pahoittelut ongelmasta!

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

tlieto
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 09.11.2010 1:36

Re: Yksittäisen kätkön poisto korista

Viesti Kirjoittaja tlieto » La 01.08.2020 15:15

Hienoa. Nyt näyttäisi toimivan kuten aiemminkin.
Sille Koriin -painikkeellekin olisi kyllä itsellä välillä käyttöä tuossakin näkymässä, mutta kätkön lisääminen aktiiviseen koriin sujuu kyllä suht nopeasti avaamalla kätkötietosivunkin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”