Pikkuisen vikaan

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
Avatar
Maitomies
Viestit: 645
Liittynyt: To 17.11.2011 21:13
Paikkakunta: Hattula
Viesti:

Pikkuisen vikaan

Viesti Kirjoittaja Maitomies » To 17.01.2013 21:22

Viimeksi muokannut Maitomies, Pe 18.01.2013 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Maitomies -
Onnellinen ihminen kulkee usein vakaasti polkua, jota tuhat onnetonta väittää vääräksi.
https://maitomies.wordpress.com
https://www.facebook.com/geo.maitomies

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: Pikkuisen vikaan

Viesti Kirjoittaja Piriformis » To 17.01.2013 22:56

Onkohan turvallista ajaa autoa jos on niin ajatuksissaan, että ajaa 1400 kilometriä hutiin...?

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Pikkuisen vikaan

Viesti Kirjoittaja Prynde » To 17.01.2013 23:04

Ei sitten tullut mieleen ajatella, että on se kumma kun muutaman kymmenen kilometrin matkaan menee useita tunteja aikaa? Tai että jos samasta maasta pitää hakea asemalta joku ja matkan varrella opasteet muuttuu vieraskielisiksi... Huoh.

Avatar
ihmiskoira
Viestit: 123
Liittynyt: Ma 22.08.2011 16:56
Paikkakunta: Pertti Kurikka

Re: Pikkuisen vikaan

Viesti Kirjoittaja ihmiskoira » Pe 18.01.2013 9:17

Belgialaisnaisen piti hakea ystävänsä juna-asemalta muutaman kymmenen kilometrin päästä kotoaan. 1 450 kilometrin ja viiden maan rajan ylityksen jälkeen hän alkoi epäillä, että jossain on mennyt vikaan.....Poliisit olivat jo ehtineet tutkia naisen kodin ja olivat käynnistämässä etsintöjä, kun nainen soitti Zagrebista kertoakseen olevansa kunnossa.
...Sori... mä oon snadisti myöhässä... piti käydä parit purkkit tossa... kato iiihan pikku mutkan vaan... kyl sä bonjaat... kuus maata- haaste ja tota... tonniviissataa mailii ja toi... viiskyt kenoristizyrkkaa.. kuus moskeijaa.. no nii just.. mistä muka sitte!.. sori hei... ihan oikeesti... mä ostan sulle vaikka lumikengät... tai meille molemmille tietty... voitais alkaa harrastaa niinku.. . ..ja pilkkihaalarit!! Hei mä tapasin yhen Jüken, silloli tooosi halvalla kenootti ja myydä...nii ei tarvi heti... vois vaikka kokeilla eka! ...maksaa maksaa.. katos vaan täs golikos on groatian lippu hei.. . .. Saitsä sen asema-jemman?
*****************
* kuono kohteessa *
*****************

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”