Tarkastajat ovat huippuja!

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
kätkökävelijä
Viestit: 32
Liittynyt: Ke 30.09.2015 16:44

Tarkastajat ovat huippuja!

Viesti Kirjoittaja kätkökävelijä » Ti 28.05.2019 10:02

Moikka!
On pitänyt jo pidemmän aikaa kirjoittaa julkinen kiitos Suomen kätkötarkastajille! Kaikki on pelannut aina huipusti heidän kanssaan toimiessa. Jopa silloin vaikka olisi itse jotain tehnyt väärin tai huolimattomasti niin tarkastajien apu tai neuvova palaute on ollut aina todella asiallista ja ratkaisukeskeistä. Ja tuntuu, että aina on joku (tai useampi) heistä töissä :). Arvostammehan me kaikki tarkastajien työtä tarpeeksi - ilman noin huippua porukkaa voisi olla vähemmän kätköjä joita etsiä ja muutenkin tylsempi kätköilyskene täällä meillä. Kiitos siis omalta osaltani! :) T: Kätkis

Maikkari
Viestit: 38
Liittynyt: Pe 20.03.2015 17:15

Re: Tarkastajat ovat huippuja!

Viesti Kirjoittaja Maikkari » To 30.05.2019 8:59

Täysin samaa mieltä!

Niissä tapauksissa, kun kätkövärkkäykseni on päässyt/joutunut tarkempaan syyniin ja tarkasteluun, olen saanut hyvää palvelua kätköön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmissa. Nopeasti olen saanut vastauksen ja ohjeistuksen. Aina ei ole ollut vastaus itselleni mieleinen :), mutta näilläkin kerroilla syy julkaisun estymiseen on kerrottu asiallisesti ja myönteisesti. Näissä tapauksissa on myös annettu ehdotuksia kätkön muokkaamiseksi julkaisukelpoiseksi. Eli huippuporukkaa! Valtaisa arvostuspeukku täältäkin!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”