Uusien valvojien lisäämisen jälkeen alkanut natsimeininki

Keskustelua ja tietoa keskustelualueen valvonnasta
pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Uusien valvojien lisäämisen jälkeen alkanut natsimeininki

Viesti Kirjoittaja pailakka » Ma 22.12.2008 10:07

Koska se oli ns. Turha? En tiedä, en ole moderaattori mutta tuosta syystä minä sen olisin lukinnut

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Uusien valvojien lisäämisen jälkeen alkanut natsimeininki

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 22.12.2008 12:21

aku506 kirjoitti:Osaatteko sanoa miksi tämä lukittiin
Tunnustan, olen syyllinen ketjun lukitsemiseen.

Eli taustaa: mietin aikoinaan että olisi kiva humoristinen lisä nuo arvonimet. Kuitenkin niiden(kin) suhteen homma meni totiseksi ja mitä monimutkaisempia kaavaehdotuksia laskentaan tarjottiin. Alunperin rating antoi lisäarvoa keskusteluun osallistuville mutta painotus oli jo liian suuri keskustelun kehittyessä ja laajentuessa joten muutin viimein pari päivää sitten laskentakaavaa antamaan ratingin kätköilyyn perustuen.

Tästähän syntyi kova haloo, miten olin ennen kätköilykuningas ja nyt vain kätköilijä. Koska aikaa ei ollut alkaa rakentamaan mitään "täydellistä" kaavaa päätin lopulta laittaa kaikki kätköilykuninkaiksi siihen asti että ehdin asiaan paneutumaan, loppuupahan rutina arvonalennuksista.

Sittenhän viestiketju alkoikin täyttymään turhilla "täytyi kirjoittaa että näin olenko kuningas" -viesteillä joten lopputuloksena hylkäsin koko ratingsysteemin, siivosin näitä turhia viestejä ja suljin viestiketjun turhana.

Uskoisin että ratingarvot on nyt lopullisesti haudattu, en näe niitä enää hauskana lisänä joka kannattaisi uudelleen tuoda mukaan. Käytettäköön normaaleita tilastoja käyttäjien vertailuun jne.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Uusien valvojien lisäämisen jälkeen alkanut natsimeininki

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ma 22.12.2008 12:26

haksu10 kirjoitti:
aku506 kirjoitti:Osaatteko sanoa miksi tämä lukittiin
Tunnustan, olen syyllinen ketjun lukitsemiseen.

Eli taustaa: mietin aikoinaan että olisi kiva humoristinen lisä nuo arvonimet. Kuitenkin niiden(kin) suhteen homma meni totiseksi ja mitä monimutkaisempia kaavaehdotuksia laskentaan tarjottiin. Alunperin rating antoi lisäarvoa keskusteluun osallistuville mutta painotus oli jo liian suuri keskustelun kehittyessä ja laajentuessa joten muutin viimein pari päivää sitten laskentakaavaa antamaan ratingin kätköilyyn perustuen.

Tästähän syntyi kova haloo, miten olin ennen kätköilykuningas ja nyt vain kätköilijä. Koska aikaa ei ollut alkaa rakentamaan mitään "täydellistä" kaavaa päätin lopulta laittaa kaikki kätköilykuninkaiksi siihen asti että ehdin asiaan paneutumaan, loppuupahan rutina arvonalennuksista.

Sittenhän viestiketju alkoikin täyttymään turhilla "täytyi kirjoittaa että näin olenko kuningas" -viesteillä joten lopputuloksena hylkäsin koko ratingsysteemin, siivosin näitä turhia viestejä ja suljin viestiketjun turhana.

Uskoisin että ratingarvot on nyt lopullisesti haudattu, en näe niitä enää hauskana lisänä joka kannattaisi uudelleen tuoda mukaan. Käytettäköön normaaleita tilastoja käyttäjien vertailuun jne.
Kiitos!
Halusin vastauksen ja sen sainkin. Hyvä!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Uusien valvojien lisäämisen jälkeen alkanut natsimeininki

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » Ma 22.12.2008 13:28

haksu10 kirjoitti:Uskoisin että ratingarvot on nyt lopullisesti haudattu, en näe niitä enää hauskana lisänä joka kannattaisi uudelleen tuoda mukaan. Käytettäköön normaaleita tilastoja käyttäjien vertailuun jne.
Minusta jokainen pystyy tarvittaessa itse, ihan riittävällä tarkkuudella, miettimään toisen kätköilijän kokemusta ja aktiivisuutta katsomalla nimerkin alle kirjattuja tilastorivejä.

Avatar
Dragonfly Vet
Viestit: 555
Liittynyt: To 11.09.2008 20:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uusien valvojien lisäämisen jälkeen alkanut natsimeininki

Viesti Kirjoittaja Dragonfly Vet » Ma 22.12.2008 18:06

Mukkelus kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Uskoisin että ratingarvot on nyt lopullisesti haudattu, en näe niitä enää hauskana lisänä joka kannattaisi uudelleen tuoda mukaan. Käytettäköön normaaleita tilastoja käyttäjien vertailuun jne.
Minusta jokainen pystyy tarvittaessa itse, ihan riittävällä tarkkuudella, miettimään toisen kätköilijän kokemusta ja aktiivisuutta katsomalla nimerkin alle kirjattuja tilastorivejä.
Joo niin pystyy, mutta olihan se hauskaa aina parannella ratingia. Ei sen perusteella voinut sen enempää toisten kätköilykokemusta arvioida kuin noilla nimimerkin alla olevista tilastoista, päin vastoin. Sitä vastoin oli mukava seurailla kuinka omat loggaukset vaikuttivat naamojen lukumäärään. Myönnän että minä sen kommentoinnin aloitin, kun en ymmärtänyt uutta logiikkaa jolla rating muodostui. Entinen kun näytti olevan aika selkeä. Mutta kuten Haksu10 jo kirjoitti, ei kai ole kovin helppoa kehittää kaikille kelpaavaa järjestelmää. Hauska tuo entinen systeemi kuitenkin oli, eikä sitä kai kukaan tosissaan ottanut.
Hauskemman kätköilyn puolesta jo vuodesta 2008

Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusien valvojien lisäämisen jälkeen alkanut natsimeininki

Viesti Kirjoittaja Geovius » Ti 23.12.2008 8:48

Kaikki ei tarvitse edes mielestäni miellyttää. Tämmöisessä paikassa riittää se, että miellyttää enemmistöä tai vielä oikeammin täysin riittävää on se jotta site admin on siihen tyytyväinen. Muut tyytyköön siihen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja tiedotteet”