Neongeohon kirjautuminen ei onnistu?

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Neongeohon kirjautuminen ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » Pe 26.09.2014 8:05

Nyt on esiintynyt pari päivää etten pääse Neongeohon kirjautumaan sisään. Se on hukannut ennenkin kirjautumisen, mutta on kuitenkin päässyt uudestaan antamalla nimen ja salasanan.

Tässä linkissä on tarkka selostus asiasta: http://www.sapina.salli.liitin.net/geo/NeonGeo.htm

markokh
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 05.06.2009 20:24

Re: Neongeohon kirjautuminen ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja markokh » Pe 26.09.2014 16:28

Täällä on sama ongelma, kuvittelin että johtuis mun puhelimesta (pessimisti jolla). Mutta jos jolloin toisellakin on samaa ongelmaa niin vika on ilmeisesti jossain muualla.

Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Re: Neongeohon kirjautuminen ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » Pe 10.10.2014 8:04

Ihmeiden aika ei ole ohi. Olin jo lopettanut toivon Neogeohon kirjautumisesta :evil: ja asensin c:geon :shock: kännyyn, jota sitten opettelin käyttämään. Nyt kokeilin taas Neongeota ja sehän kirjautuikin sisään eikä edes kysynyt nimeä tai salasanaa. Näytti lataavan uusia kätköjä ja muutenkin olevan kunnossa. :D :)

markokh
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 05.06.2009 20:24

Re: Neongeohon kirjautuminen ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja markokh » Pe 10.10.2014 8:10

No näinpä teki mullakin. Nyt toimii taas tämä hätävara kätköily laite. cgeota olen kokeillut mutta ei ole minun mieleinen ohjelma. Tai vois ehkä olla jos osais filtteröidä jo löydetyt kätköt pois kartalta.

Polku-
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 12.04.2011 22:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Neongeohon kirjautuminen ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja Polku- » Pe 10.10.2014 11:46

markokh kirjoitti:No näinpä teki mullakin. Nyt toimii taas tämä hätävara kätköily laite. cgeota olen kokeillut mutta ei ole minun mieleinen ohjelma. Tai vois ehkä olla jos osais filtteröidä jo löydetyt kätköt pois kartalta.
Settings -> Cache Details -> Exclude Own and Found :)
Ei geo-Polku tää vie mihinkään...

Hilppa62
Viestit: 21
Liittynyt: Ke 22.02.2012 12:35

Re: Neongeohon kirjautuminen ei onnistu?

Viesti Kirjoittaja Hilppa62 » Su 12.10.2014 18:30

Kyllä nämä vähän semmoisia ohjelmia ovat...
Mulla taas ei neongeo tottele ollenkaan asetusta: settings, downloading, include found. Ihan sama onko ruksia tai ei.
Neongeolla lokatut kätköt näkyvät hymynaamoina koko ajan ja tietokoneella lokatut kätköt näkyvät aina vaan löytymättöminä, ja aina vaan.
Ohjelma on kylläkin samsungin tabletissa joten eipä sillä juuri purkeilla käydä mutta kotona tulee käytettyä ja saisi se toimiakin. Eli onko jollain vinkkejä ja mieluiten rautalangan muodossa.

KOMENTO TAKAISIN. No nythän se saakeli oppisi tuonkin homman. Kiitos kaikille avustaneille. :lol: :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”