wherigo Samsung S5 neon

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
paavop
Viestit: 39
Liittynyt: Su 28.04.2013 17:41

wherigo Samsung S5 neon

Viesti Kirjoittaja paavop » La 19.12.2015 19:34

Jouduin uusimaan puhelimen ja hankin Samsung S5 neonin. Olen nyt tuskaillut wherigojen kanssa. Latasin whereyougo sovelluksen ja onnistui jopa lataamaan puhelimeen yhden wherigo tiedostonkin, joka toimi moitteettomasti (eli on oikeassa hakemistossa whereyougo . Nyt olen yrittänyt tehdä saman uudelleen, mutta en siinä onnistu enää. Saan ladattua gwc tiedoston puhelimin "ladatut tiedostot" folderiin, mutta en saa sitä siirrettyä enää whereyougo folderiin??? Mahdotonta se ei ole, koska se kerran onnistui.

Mitä teen väärin tai miten homma pitäisi tehdä oikein? Teinkö onnistuneella kerralla jotain eritavalla, en osaa sanoa kun vielä itse puhelimen käytössäkin on oppimista (edellinen oli lumia).

kultakuru
Viestit: 46
Liittynyt: To 28.06.2012 10:55

Re: wherigo Samsung S5 neon

Viesti Kirjoittaja kultakuru » La 19.12.2015 21:31

Androidin tiedostonhallintasovelluksella sen ladatun tiedoston voi siirtää oikeaan paikkaan (valitse siirrettävä tiedosto, 'siirrä', jne).

Noiden wherigojen kanssa tuntuu aina olevan jonkinlaista vääntämistä (loginit ja navigoinnit) ennenkuin ne ovat omassa kapulassa, joten jonkun aikaa asiaa harjoiteltuani totesin että on ehkä yksinkertaisempaa kertoa sille whereyougo-sovellukselle, että sen kuuluu etsiä niitä kasetteja suoraan sieltä download-kansiosta. Tämä ei ehkä ole hyvä ratkaisu jos haluaa säilöä ne kasetit maailman tappiin asti...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”