Kulkijoita kulkijoiden matkaan

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
Avatar
kaskas
Viestit: 128
Liittynyt: To 13.11.2008 21:45
Paikkakunta: Tampere

Kulkijoita kulkijoiden matkaan

Viesti Kirjoittaja kaskas » La 20.03.2010 14:10

Kätköilin Madeiralla muutama viikko sitten ja yhdestä kätköstä tuli noukittua mukaan vahingossa Suomesta POIS pyrkinyt kulkija (jonka Mikko&sira oli juuri sinne jättänyt). Lisäksi Madeiralle oli tarkoitus viedä pitkään Suomessa seikkaillut golikko, joka jo toivoi pääsyä pois. Juuri ennen matkaa se kuitenkin katosi geoveskasta ja se löytyi vasta tänään siivouksen yhteydessä tyttären (3v) lelulaatikosta.

Tokihan voisin nuo pudottaa johonkin lähipurkkiin, mutta mielelläni soisin niiden pääsevän jo piakkoin maasta, koska molemmat nutaavat Suomessa minun takiani. Minulla ei ole mahdollisuuksia päästä esim. Pirkkalan lentoasemahotellille hyvään toviin, joten jos joku tietää olevansa lähdössä reissuun esim. seuraavan kuukauden sisään, niin laita minulle yksityisviestiä. Pistäisin mieluusti postissa tulemaan suoraan kotiin kätköilijälle, joka ne voisi viedä pois maasta. Kun tuo minua lähin boxi on itellan boxi :)
Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, polvet ruvella ... outoja hedelmiä hauraassa säkissään. Niin se ystäväni on, niin se on, että eksymättä et perille löydä. - T. Tabermann.

Von Ronn
Viestit: 13
Liittynyt: Pe 08.02.2008 22:05

Re: Kulkijoita kulkijoiden matkaan

Viesti Kirjoittaja Von Ronn » La 20.03.2010 16:50

Ei ole sinun syysi, että kulkijat tulivat takaisin Suomeen. Itse jätimme viime vuonna kulkijan Kreetalla ja seuraavana päivänä se lähti takaisin Suomeen. Jos omistaja ei ole ohjeistanut kulkijaa (lappu mukana), se voi mielestäni seikkailla ihan randomisti.
terv mrs Von Ronn

Avatar
el2
Viestit: 334
Liittynyt: To 28.06.2007 17:32
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kulkijoita kulkijoiden matkaan

Viesti Kirjoittaja el2 » La 20.03.2010 17:48

Ei muuta kuin kulkijat purkkiin jemmaan odottelemaan seuraavaa etsijää. Mitä sitä suotta hakemaan kätköilijää joka menossa maasta pois, kulkijan tehtävä on kulkea purkista purkkiin ja siten saavuttaa määränpäänsä. Toki jos tietää jonkun lähipiiristä olevan menossa jonnekin kulkijan tavoittelemaan paikkaan niin silloin voi toimittaa toiselle möhkäleen käteen.
haittaaks se

AFTM#4
Viestit: 484
Liittynyt: To 23.07.2009 21:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Kulkijoita kulkijoiden matkaan

Viesti Kirjoittaja AFTM#4 » Ma 17.05.2010 23:34

Kulkijoiden kuljettaminen ei ole pakollista! Itse harvoin jos koskaan törmännyt matkaajaan jossa selkeästi heti nähtävissä sen tehtävä!
Yleensä sen näkee vasta kun sen sivuilla käy eli etukäteen hyvin harvoin näin pääsee tapahtumaan ainenkaan itsellä. Mukana jos nettiyhteys niin kätkön tiedoista voi saada purkin matkaajat näkyviin ja niiden tehtävät ilman mukaan ottamista!
Poimi mukaan jos poimit ja jos aiheuttaa harmia niin kannattaa ehkä olla huomioimatta tai vain "näkee sen" purkissa.
Älä pelkää omistajan mitään kostoa, vaan kerro heille upea tarina sinne privasti miten se sinulle joutui ja miten matkaa tehnyt valokuvien keralla! Omituiset yhteensatumat ovat jopa maukasta ja naurua voi riittää. Esim. kätkööjä just laittanut matkaajan purkkiin ulkomailla ja samassa jonossa se palaakin suomeen 10m taaempana olevan mukana, hah hah hah....

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”