Itse tehdyt kätkölistaukset

Apua kätköihin liittyen
kukkeli11
Viestit: 34
Liittynyt: Pe 19.09.2014 20:59
Paikkakunta: Kokkola

Itse tehdyt kätkölistaukset

Viesti Kirjoittaja kukkeli11 » Ti 24.02.2015 19:11

Hei!

Kysyisin vaan, että voiko noita Geocaching.comiin itse tekemiä listoja saada jotenkin kartalle näkyviin? Siis niin että kartalla näkyisi ainoastaan listalla olevat kätköt. Itse en tuommoista ominaisuutta mistään löytänyt, joten onko tämmöinen olemassa?

Kiitokset Vastauksista jo etukäteen.

kukkeli11

Mikkozzz
Viestit: 360
Liittynyt: Ke 20.12.2006 20:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itse tehdyt kätkölistaukset

Viesti Kirjoittaja Mikkozzz » Ti 24.02.2015 19:44

Klikkaa Bookmark-listan lopussa olevaa "Create Pocket Query" painiketta (kuva). Anna Querylle nimi ja tallenna se. Sitten voit tarkastella kätköjä kartalla PQ:n esikatselussa.
Liitteet
Create PQ.jpg
Create PQ.jpg (103.61 KiB) Katsottu 3298 kertaa
Ajatteleville maailma on komedia, tunteville se on tragedia

kukkeli11
Viestit: 34
Liittynyt: Pe 19.09.2014 20:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Itse tehdyt kätkölistaukset

Viesti Kirjoittaja kukkeli11 » Ti 24.02.2015 20:17

Kiitokset avusta! En kyllä itse olisi löytänyt millään.

v v a m team
Viestit: 54
Liittynyt: To 11.08.2011 16:55

Re: Itse tehdyt kätkölistaukset

Viesti Kirjoittaja v v a m team » To 26.02.2015 9:06

Toinen, varsin mukava tapa geocaching.com:in bookmark-listojen kartalle saamiseen löytyy geocache.fi:n karttahaun omakartta-välilehdeltä. Omat tai muidenkin julkiset kirjanmerkkilistat saa karttahauiksi lisäämällä ko. listan GUID-numeron tai url:n oikeanpuoleisessa sarakkeessa olevaan "Anna kirjanmerkkilistan GUID tai osoite" -kenttään (edellyttää lupaa käyttäjätietojen käyttöön). Halutut bookmark-listat tulevat näkyviin keskisarakkeeseen, ja siitä pääsee helposti karttahakuun. Kätevää on, että tähän Haksu on askarrellut myös löydetyt/löytämättä -suodattimen. Ja noista karttahauista kätköt taas on kätevää lisätä kaikki tai tarkemmin poimien halutut kätköt vaikkapa kätkökoriin reissua varten, jos kätkökoreja käyttää.
Liitteet
Omat listat.PNG
Omat listat.PNG (13.57 KiB) Katsottu 2732 kertaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kätköapua”