TomTom ja OV2

Apua Kätködatatiedostoihin (esim. GPX), karttoihin ja muuhun materiaaliin liittyen
StrayDiver
Viestit: 3
Liittynyt: To 22.09.2011 22:47

TomTom ja OV2

Viesti Kirjoittaja StrayDiver » Pe 23.09.2011 19:12

Onko, jos ollenkaan, mahdollista jollain keinolla saada Suomen kätköt OV2 -tiedostona tallennettavaksi tuohon auton kojelaudalla kököttävään TOmTOm:iin. Saisi ajellessa mukavasti vinkkiä reitin varrella piilottelevista, löytämistä odottavista, purkeista. Aina kun ei ennakkoon voi tietää, missä tulee liikkuneeksi. Kiehtoisi kovasti mahdollisuus päivittää koneella jo oleva noin vuoden vanha tiedosto, vaan nyt näyttää tuohon 2000 purkin rajaan törmäävän joka paikassa. Premiunsivuiltakaan en nyt apua löytänyt. Cahce.comista nuo saisi GPX:na mutta pitäisi luoda tuollaiset 850 pikkutiedostoa ja kääntää ne vielä OV2 -fileiksi ja yhdistää ... Tuskin edes mahdollista!?
*********
StrayDiver
**********

Avatar
oh3mbc
Viestit: 465
Liittynyt: Su 03.02.2008 10:00
Paikkakunta: Virrat

Re: TomTom ja OV2

Viesti Kirjoittaja oh3mbc » La 24.09.2011 7:41

straydiver kirjoitti:Onko, jos ollenkaan, mahdollista jollain keinolla saada Suomen kätköt OV2 -tiedostona tallennettavaksi tuohon auton kojelaudalla kököttävään TOmTOm:iin.
On mahdollista. Itse käytän siihen GSAK:ia johon saa tuohon käyttöön sopivan makron.
"Äiti, miksi setä vain katselee vettä, eikä kerää sitä? -Shh, setä on oikeasti etsimässä tänne piiloitettua aarretta."

Syvis64
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 23.09.2011 22:31

Re: TomTom ja OV2

Viesti Kirjoittaja Syvis64 » La 24.09.2011 8:35

Näin se voisi onnistua..(muistaakseni olen sen joskus itse tehnyt näin):
Lataan muutamasta kaupungista keskipistehakuna esim.1500 tradikätköä (rasti ruutuun) ja siirrän ne KORIIN.
Sitten kun tuntuu, että on haettu riittävästi kätjöjä niin menen kohtaan: "kätkökorit".
Korissa on esim. 7427kpl kätköjä...sitten lataan ne OV2-muotoon (valikosta) ja siinä se sitten olisi.
Sitten vain siirto TomTom:iin..

Avatar
oh3mbc
Viestit: 465
Liittynyt: Su 03.02.2008 10:00
Paikkakunta: Virrat

Re: TomTom ja OV2

Viesti Kirjoittaja oh3mbc » La 24.09.2011 9:54

Tuolla GSAK:in makrolla saa kätköt eriteltyä tyypeittäin, ja ne näkyvät tomtom:in näytöllä omilla merkeillään.
"Äiti, miksi setä vain katselee vettä, eikä kerää sitä? -Shh, setä on oikeasti etsimässä tänne piiloitettua aarretta."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Materiaaliapua”