GC.comin kartta ei aukea

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

GC.comin kartta ei aukea

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Ke 29.05.2013 19:58

En tiedä olisko tällainen aihe jo jossain, en löytänyt... Saa siirtää oikeaan lokeroon jos löytyy jostain.

Ongelma on siis että GC.com toimii muuten täysin moitteetomasti mutta kartta ei aukea millään. Listoista yritän klikata "map this location", ja sivu mene valkoiseksi ja lataalataalataalataa. Yritin myös yläpalkin kautta "Play" --> "View geocaching map", sama juttu siellä. Välillä kartan sivuvalikko näkyy sekunnin välähdyksenä ja sitten katoaa, silloinkaan ei itse karttaa näy. Lataus vaan jatkuu ja rulla pyörii yläreunassa... Frefoxia käytän pääasiassa mut chromella kokeilin myös, sama vika. Voisiko syy olla siinä, että taannoin vaihdoin google maps näkymän osm:ksi seltä sivupalkin "Set map preferences" kohdasta? En muista oliko kyseinen kerta viimeinen toimiva karttanäkymä, mutta takaisinkaan en tuota pääse vaihtamaan kun se sivupalkkikaan ei näy kuin sekunnin ja jos ehdin klikata sitä, se katoaa heti.
Ongelma on nyt jatkunut muutaman päivän ja vähän tympii kun olen tottunut tuota gc.comin karttaa käyttämään, nyt hätätilanteessa sitten töpeksinyt tämän gc.fi kartan kanssa kun tuntuu niin monimutkaiselta kun ei oo sitä paljon käyttänyt... APUA!

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: GC.comin kartta ei aukea

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Su 02.06.2013 19:23

osaako kukaan auttaa, ongelma jatkuu edelleen... samalla koneella kyllä kartta aukeaa kun toisella nimimerkillä kirjautuu sisään. onko mulle laitettu joku esto jostain pääkonttorista...?

RH
Viestit: 45
Liittynyt: To 09.05.2013 23:34

Re: GC.comin kartta ei aukea

Viesti Kirjoittaja RH » Su 02.06.2013 19:33

Piriformis kirjoitti:onko mulle laitettu joku esto jostain pääkonttorista...?
Jos ne estäisi, en usko että voisit edes kirjautua sisään.

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: GC.comin kartta ei aukea

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Su 02.06.2013 19:41

se oli lähinnä joku päähänpisto kun mietin, miksi toisella nimimerkillä homma toimii... en kyllä ymmärrä, toivottavasti ei nyt kovin kauan jatku tämä homma.

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: GC.comin kartta ei aukea

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Su 02.06.2013 19:46

en tiedä auttoiko kun vähän valitin asiasta mut nyt se toimii, ainakin toistaiseksi :D lieneeköhän ollu googlemapsissa joku rojekti meneillään, näyttää ulkoasu vähän erilaiselta kun ennen. jos mulle on vaan huonolla tuurilla sattunu jotkut päivityskohdat eikä oo kartta auennut. tiedä häntä mut toivotaan että ongelma on nyt ratkaistu sitten :)

yrko
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 10.11.2009 12:33
Paikkakunta: Masku, Lemu

Re: GC.comin kartta ei aukea

Viesti Kirjoittaja yrko » Su 02.06.2013 20:44

Piriformis kirjoitti:en tiedä auttoiko kun vähän valitin asiasta mut nyt se toimii, ainakin toistaiseksi :D lieneeköhän ollu googlemapsissa joku rojekti meneillään, näyttää ulkoasu vähän erilaiselta kun ennen. jos mulle on vaan huonolla tuurilla sattunu jotkut päivityskohdat eikä oo kartta auennut. tiedä häntä mut toivotaan että ongelma on nyt ratkaistu sitten :)
Tuosta boldatusta lauseesta heräsi ajatus, että kyse olisi tästä:
http://maps.google.com/help/maps/hellow ... p/preview/

Ilmeisesti ei, koska mainitsemistasi linkeistä minulle aukeaa vanha kartta ja uusi tulee vain yksittäisestä kätkökuvauksesta siitä karttapaikan alta.

Mainitsin nyt kumminkin :o

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”