Gc.com kotisijainti

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
Catra84
Viestit: 72
Liittynyt: Su 26.10.2008 14:03
Paikkakunta: Turku

Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja Catra84 » Ma 01.08.2016 21:13

Koitan auttaa, mutta kun ei tajua.. Geocaching.com tilin asetukset ja kotisijainti. Kotisijainti oli vaihdettu loman ajaksi toisaalle ja nyt sitä ei saa takaisin oikeaan sijaintiin. Sivulla ei näy mitään tallenna nappia. Kun naatit heittää search laatikkoon, paikka löytyy ja jos vielä liikauttaa täppää kartalla, lukee tallennettu. Päivityksen jälkeen taas lomakohteessa. Iso kysymysmerkki, mistä se sitten tallennetaan?
Syksy! Kirjavia lehtiä, raikasta ilmaa, sateen ropinaa nuotiolla..

ukkijaai
Viestit: 28
Liittynyt: Ma 05.01.2015 2:22

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja ukkijaai » Ma 01.08.2016 21:36

Samaa ihmettelen! Ei auttanut yön yli nukkuminenkaan :( Näyttää olevan gc.com vika: http://forums.groundspeak.com/GC/index. ... try5599618

Avatar
Barbit
Viestit: 185
Liittynyt: To 12.12.2013 9:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja Barbit » Ma 01.08.2016 23:48

Piti kokeilla. Onnistuin 4 kertaa vaihtamaan kotisijainnin.
Kotisijainnin muutosten jälkeen menin Profile information sivulle ja siitä vielä Save Changes niin muutos jäi pysyväksi ainakin täällä :D

ukkijaai
Viestit: 28
Liittynyt: Ma 05.01.2015 2:22

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja ukkijaai » To 04.08.2016 21:21

Hyvä että toimii sinulla! Minulla ei toimi edelleenkään. Vaihdoin kotipaikan Thaimaahan kuukauden loman ajaksi, mutta nyt palautus ei onnistu jostain syystä. Systeemi sanoo tallentavansa muutoksen, mutta ei näytä sitä kuitenkaan tekevän. Eikä tähän auta profiilin "tallenna muutokset" napin klikkailu. Katsotaan, auttaako valohoito :?

Zergei
Viestit: 440
Liittynyt: Su 06.12.2015 21:35

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja Zergei » To 04.08.2016 22:36

Hei, ihmettelin itsekin että miksihän siinä ei ole mitään tallennusnappia. Mutta kokeilin vetää sitä osoitinta ruudulla, ja pikku viiveellä siinä kartalla vilahti vihreä laatikko "SAVED". Näkyisi toimivan siis automaagisesti? Mutta voi olla riippuvainen ties mistä tekijöistä. Tuleeko siellä edes sitä SAVED loodaa näkyviin, miulla näkyy melkein saman tien?

Avatar
Catra84
Viestit: 72
Liittynyt: Su 26.10.2008 14:03
Paikkakunta: Turku

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja Catra84 » Pe 05.08.2016 19:28

Tuli näkyviin, väitti tallentaneensa, päivitys ja ongelma jatkui.. Ruutu pantu kyllä merkille jo alkuunsa.
Syksy! Kirjavia lehtiä, raikasta ilmaa, sateen ropinaa nuotiolla..

Tunkka
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 09.11.2011 22:51

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja Tunkka » Su 01.10.2017 23:13

Täällä onkin näköjään viime vuonna kamppailtu saman asian kanssa kuin itse nyt. Huomasin, että kätköhälyt kilisee edelleen edellisen osoitteen mukaan, vaikka kotisijainti näyttää kartalla olevan juuri se, jonka siihen olen muuton jälkeen asettanut. Leikö tähän simppeliä ratkaisua?

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja marko77 » Ma 02.10.2017 8:09

Tunkka kirjoitti:Täällä onkin näköjään viime vuonna kamppailtu saman asian kanssa kuin itse nyt. Huomasin, että kätköhälyt kilisee edelleen edellisen osoitteen mukaan, vaikka kotisijainti näyttää kartalla olevan juuri se, jonka siihen olen muuton jälkeen asettanut. Leikö tähän simppeliä ratkaisua?
Eikö tätä voida asettaa .fi;n puolella? Perustiedoissa on kohta, jossa hälytysten naatit voidaan asettaa (Hälytys: Uusien kätköjen kännyhälytykset lähetetään näistä sijainneista (paitsi jos valittu "Automaattinen").
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

mlatonen
Viestit: 38
Liittynyt: Pe 05.12.2014 17:42

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja mlatonen » Ma 02.10.2017 11:04

Tunkka kirjoitti: Huomasin, että kätköhälyt kilisee edelleen edellisen osoitteen mukaan, vaikka kotisijainti näyttää kartalla olevan juuri se, jonka siihen olen muuton jälkeen asettanut.
Tuo kotisijainti ei käsittääkseni vaikka lainkaan geocaching.com-sivustolta lähteviin sähköpostihälyihin. Hälyt säädetään Dashboard sivulta linkistä "Set up notifications". Dashboardiin pääsee klikkaamalla oikeassa yläkulmassa näkyvää omaa nimimerkkiä.

Tunkka
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 09.11.2011 22:51

Re: Gc.com kotisijainti

Viesti Kirjoittaja Tunkka » To 05.10.2017 23:39

mlatonen kirjoitti:Tuo kotisijainti ei käsittääkseni vaikka lainkaan geocaching.com-sivustolta lähteviin sähköpostihälyihin. Hälyt säädetään Dashboard sivulta linkistä "Set up notifications". Dashboardiin pääsee klikkaamalla oikeassa yläkulmassa näkyvää omaa nimimerkkiä.
Kiitos tästä muistutuksesta! Sinnehän ne tosiaan oon alunperin laittanut ja sinne ne ei tietenkään päivity tuota kotilokaatiota muuttamalla. Nyt kaikki ok.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”