Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 27.02.2013 13:32

pehku kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Niinpä ratkaisuna on nyt karttasivun yläosassa olevat Valinnaiskartat © -tekstit. Lisäksi karttaa vaihdettaessa oikean laidan inforuutuun tulee kyseisen kartan copyright -tiedot näkyviin. Uskosin että näillä merkinnöillä kartta nyt täyttää oikeudenhaltijoiden edut.
Inforuudun copyright-tiedot näkyvät kartan vaihdon jälkeen mutta kun hiirellä hoveroi kätkölaatikon päälle, tiedot häviävät ja tilalle tulee kätkön tiedot. Kartan vaihtamisen jälkeen copyright-tiedot näkyvät taas, kunnes kätkötiedot ne syrjäyttävät.

En tiedä onko tämä tarkoituksellista toimintaa, eikä sillä ole enää tämän viestin kirjoittamisen jälkeen vaikutusta kätköilykokemukseeni.
Tämä on tarkoituksellista. Ajatuksena on että kun sivun ylälaidassa kuitenkin on nuo copyright -tiedot aina näkyvissä niin tarkennetut (eli pitkästi kirjoitetut) tiedot sitten näkyvät vain kun karttaa vaihtaa, häviävät sitten kun kartan käyttöä jatkaa.

Karttasivu kun on sen verran täyteen sullottu että erillisen copyright -laatikon lisääminen vaatisi jostain tinkimistä. Myönnettäköön että silmällä toki voi löytyä hyviä "tuossahan on tyhjä tila" -kohtia mutta kun huomioi mahdollisuuden käyttää karttaa myös kapeammalla näytöllä ja kaiken eri paikkoihin tunkevan tekstin ja eri variaatiot niistä niin välttämättä nekään tilat eivät tyhjiä ole.

Lisäksi uuden laatikon lisäys vaatisi sitten testaamaan kaiken läpi leveysasetuksia sun muita myöten ja siihen ei tässä vaiheessa ollut henkistä kapasiteettia.

Mutta copyright -merkinnät voivat vielä tulla parempaan paikkaan kun ehtii paremmin pähkäilemään. Tämä oli vain sellainen purkkaratkaisu koska toisena vaihtoehtona oli siirtää projekti odottaviin ja kuitenkin hommaa oli tämän suhteen jo tehty niin paljon että mielummin halusin sen tarjolle.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 27.02.2013 15:54

haksu10 kirjoitti:Tein purkan joka kerran tunnissa päivittää tiedot toiselta tietokantapalvelimelta joten Omat merkinnät -sivulle tulee max. tunnin viiveellä uusien kätköjen merkinnät. Koitan keskiviikon aikana rakentaa ko. sivun uusiksi, tämä oli vain hätäratkaisu kun kello juoksee...
Omat merkinnät -sivu on nyt muutettu käyttämään oikeaa tietokantaa.

Samalla sivu uudistui mm. selkeämmin valintalinkein ja nyt mukana on myös järjestyksen vaihto otsikoita klikkaamalla.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Ajosa
Viestit: 23
Liittynyt: Su 07.10.2012 9:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Ajosa » Ke 27.02.2013 17:47

^ Wow, nopea korjaustoimenpide meille tarjoiltiin jälleen - nöyrä kiitos. Hienoja uusia ominaisuuksia myös. Plussaa siitä, että kommentti-kentässä näkyvät nyt myös kirjoitusvaiheessa näpsäytetyt rivinvaihdot!
Pikaisesti kokeiltuani huomasin, että nimen perusteella järjestettynä "Ystävyyden kätkö" (GC387TY) haluaa itsepäisesti aakkostaa itsensä listallani toiseksi - sitaattimerkkien (") ja huutomerkkien (!) väliin.. noh, eipä tuo miuta ainakaan suuremmin haittaa :)
Mä mitä etsin yhä vaan, tuskin sitä saan
Vaikka mysteeri tää mysteeriks jää
Läpi metsät samoan ja mä kunnaat koluan, niin jatkaa haluan
(YÖ - Mysteeri)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 27.02.2013 18:23

Ajosa kirjoitti:Pikaisesti kokeiltuani huomasin, että nimen perusteella järjestettynä "Ystävyyden kätkö" (GC387TY) haluaa itsepäisesti aakkostaa itsensä listallani toiseksi - sitaattimerkkien (") ja huutomerkkien (!) väliin.. noh, eipä tuo miuta ainakaan suuremmin haittaa :)
Näin on kätkön tekijä halunnut, nimi ei ole "Ystävyyden kätkö" vaan " Ystävyyden kätkö" eli välilyönti ensimmäisenä merkkinä. Tässä samaisessa ketjussa onkin jo käsitelty asiaa.

EDIT: Ja kiitos kiitoksista!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Ajosa
Viestit: 23
Liittynyt: Su 07.10.2012 9:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Ajosa » Ke 27.02.2013 18:33

^ Ohops, eipäs tuo välilyönti tullut pieneen mieleenkään.. eikä ollut enää aikaisemmin luettukaan enää muistissa, sorry. Kiitos selvennyksestä.
Mä mitä etsin yhä vaan, tuskin sitä saan
Vaikka mysteeri tää mysteeriks jää
Läpi metsät samoan ja mä kunnaat koluan, niin jatkaa haluan
(YÖ - Mysteeri)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 27.02.2013 21:53

Geocache.fi on nyt virallisesti ainoastaan gc.comin uuden api-dataliitynnän varassa. Lähiajat näyttävät löytyykö vielä osuuksia mitkä eivät enää päivity tai hyökkääkö apivirheet silmille...

Jos jollain virallisella sivulla tulee ilmoitus "Yritys käyttää wanhaa apia - toiminto keskeytetty!" niin kertokaa sivun osoite.


Koska flunssan takia ajatus tökkii ja mikään ei onnistu olikin sopiva päivä päivittää api-moottori uuteen versioon :D

Siispä jos jotain outoa tapahtuu jollain sivulla joka käyttää (tai voi olettaa käyttävän) suoraan gc.comin apia niin näistäkin voi kertoa.

Tekninen selitys päivityksestä: Uuden version suurin muutos on tokenin enkoodaus api-moottorin sisällä eli se antaa suoraan käyttökelpoisen tokenin. Ennen saatu token täytyi vielä enkoodata jokaisessa skriptissä erikseen. Vanha malli johtui siitä että tokenin koodaustarve ei aluksi ilmennyt ja sitten kun se kävi ilmi oli nopein tehdä purkka tähän asiaan. Nyt siis purkka on purettu ja lukuisista - toivottavasti kaikista - skripteistä poistettu token -koodaus.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
zuge
Viestit: 120
Liittynyt: La 17.09.2011 20:03

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja zuge » Ke 27.02.2013 22:27

haksu10 kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Tein purkan joka kerran tunnissa päivittää tiedot toiselta tietokantapalvelimelta joten Omat merkinnät -sivulle tulee max. tunnin viiveellä uusien kätköjen merkinnät. Koitan keskiviikon aikana rakentaa ko. sivun uusiksi, tämä oli vain hätäratkaisu kun kello juoksee...
Omat merkinnät -sivu on nyt muutettu käyttämään oikeaa tietokantaa.

Samalla sivu uudistui mm. selkeämmin valintalinkein ja nyt mukana on myös järjestyksen vaihto otsikoita klikkaamalla.
Virhettä pukkaa tuo sivu... johtunee varmaan siitä kun minulla ei ole omia merkintöjä?

Warning: mysql_data_seek() [function.mysql-data-seek]: Offset 0 is invalid for MySQL result index 35 (or the query data is unbuffered) in /www/gcfi/html/user/own_marks.php on line 97

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 27.02.2013 22:44

zuge kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Omat merkinnät -sivu on nyt muutettu käyttämään oikeaa tietokantaa.

Samalla sivu uudistui mm. selkeämmin valintalinkein ja nyt mukana on myös järjestyksen vaihto otsikoita klikkaamalla.
Virhettä pukkaa tuo sivu... johtunee varmaan siitä kun minulla ei ole omia merkintöjä?

Warning: mysql_data_seek() [function.mysql-data-seek]: Offset 0 is invalid for MySQL result index 35 (or the query data is unbuffered) in /www/gcfi/html/user/own_marks.php on line 97
Kiitos huomiosta!

Olin vallan unohtanut huomioida ettei merkintöjä ole kaikilla... nyt virhettä ei pukkaa ja osaa jopa mutista ettei niitä ole.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Kekkiss
Viestit: 221
Liittynyt: Ti 15.02.2011 22:26

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Kekkiss » To 28.02.2013 0:13

Kyllähän tuo tuolla tienpäällä säikäytti, kun omat merkinnät oli aivan oudossa järjestyksessä. No asiasta ei ollut sen suurempaa harmia, mutta nyt kotona käytyäni vilkaisemassa omia merkintöjä, siellä olikin muutama aivan outo kätkökoodi vaihtunut aivan jonkin muun kätkön tietojen eteen. Kun klikkailin koodeja, niin yksi oli saksalainen tradi ja muutama muu ilmoitti, että kätkö on julkaisematon, eikä antanut muuta tietoa. Kätkötiedot kuitenkin ovat itse sinne tallentamiani, mutten suoralta kädeltä muista mitä kätköjä.
¿uɐɐʞıʌɐʞ uıɐu ɐssɐʇ sɐʞuınʞ

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 28.02.2013 2:46

Kekkiss kirjoitti:Kyllähän tuo tuolla tienpäällä säikäytti, kun omat merkinnät oli aivan oudossa järjestyksessä. No asiasta ei ollut sen suurempaa harmia, mutta nyt kotona käytyäni vilkaisemassa omia merkintöjä, siellä olikin muutama aivan outo kätkökoodi vaihtunut aivan jonkin muun kätkön tietojen eteen. Kun klikkailin koodeja, niin yksi oli saksalainen tradi ja muutama muu ilmoitti, että kätkö on julkaisematon, eikä antanut muuta tietoa. Kätkötiedot kuitenkin ovat itse sinne tallentamiani, mutten suoralta kädeltä muista mitä kätköjä.
Enää yöllä en tämän tiedon perusteella jaksanut alkaa etsimään mistä on kyse vaan totean vaan että outoa että johonkin on jotain vaihtunut joksikin.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

kilpertti
Viestit: 64
Liittynyt: Su 14.01.2007 2:51
Paikkakunta: Turku

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja kilpertti » To 28.02.2013 12:33

Näkyypä mullakin omien merkintöjen listalla olevan nimettömiä tuntemattoman tyyppisiä kätköjä 4 kappaletta.
Tarkemmat tiedot nakkaan Haksulle tonne sivuston "vikailmoitupostilaatikkoon".

kitter9
Viestit: 8
Liittynyt: Su 07.06.2009 8:21

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja kitter9 » To 28.02.2013 12:56

Minullakin on muutama kätkö muuttunut omissa tiedoissa, yhtä tutkailin sen verran, että GC numeron kaksi viimeistä merkkiä oli vaihtanut paikkaa, jos tästä olis mitään apua.....

Avatar
Kekkiss
Viestit: 221
Liittynyt: Ti 15.02.2011 22:26

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Kekkiss » To 28.02.2013 13:03

Hyvä että olin niin ylimalkainen, niin ei tarvinnut yöllä asiaan perehtyä. Tuossa nyt nuo outoudet mitä omissa merkinnöissä oli.

??? 38NGBGC -> GC38NGB merkkien järjestys muuttunut
??? GC3A4QA -> GC3A4Q4 - nelonen muuttunut A-kirjaimeksi
??? GCGC3CW97 -ylimääräinen GC ilmestynyt.
??? GC3EHNO - Tästä olikin aiemmin geochekker keskustelussa juttua. Oikea koodi on GC3EHNQ
??? GCGC3TD0T -ylimääräinen GC ilmestynyt.
¿uɐɐʞıʌɐʞ uıɐu ɐssɐʇ sɐʞuınʞ

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja stebu » To 28.02.2013 13:07

haksu10 kirjoitti:
Kekkiss kirjoitti:Kyllähän tuo tuolla tienpäällä säikäytti, kun omat merkinnät oli aivan oudossa järjestyksessä. No asiasta ei ollut sen suurempaa harmia, mutta nyt kotona käytyäni vilkaisemassa omia merkintöjä, siellä olikin muutama aivan outo kätkökoodi vaihtunut aivan jonkin muun kätkön tietojen eteen. Kun klikkailin koodeja, niin yksi oli saksalainen tradi ja muutama muu ilmoitti, että kätkö on julkaisematon, eikä antanut muuta tietoa. Kätkötiedot kuitenkin ovat itse sinne tallentamiani, mutten suoralta kädeltä muista mitä kätköjä.
Enää yöllä en tämän tiedon perusteella jaksanut alkaa etsimään mistä on kyse vaan totean vaan että outoa että johonkin on jotain vaihtunut joksikin.
Huomasin kaksi outoutta. Kummassakin tapauksessa syynä on kätkön omistaja huolimattomuusvirhe checkerin osoitteen muodostamisessa:

GC3EHNQ Pohdiskelua auringonpaisteesta... (ruotsla) Checkerissä väärä koodi: GC3EHNO

GC3QBXG 5 kCaches (ATT02) Checkerissä väärä koodi: GC3QGXB
-stebu

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 28.02.2013 13:50

stebu kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:
Kekkiss kirjoitti:Kyllähän tuo tuolla tienpäällä säikäytti, kun omat merkinnät oli aivan oudossa järjestyksessä. No asiasta ei ollut sen suurempaa harmia, mutta nyt kotona käytyäni vilkaisemassa omia merkintöjä, siellä olikin muutama aivan outo kätkökoodi vaihtunut aivan jonkin muun kätkön tietojen eteen. Kun klikkailin koodeja, niin yksi oli saksalainen tradi ja muutama muu ilmoitti, että kätkö on julkaisematon, eikä antanut muuta tietoa. Kätkötiedot kuitenkin ovat itse sinne tallentamiani, mutten suoralta kädeltä muista mitä kätköjä.
Enää yöllä en tämän tiedon perusteella jaksanut alkaa etsimään mistä on kyse vaan totean vaan että outoa että johonkin on jotain vaihtunut joksikin.
Huomasin kaksi outoutta. Kummassakin tapauksessa syynä on kätkön omistaja huolimattomuusvirhe checkerin osoitteen muodostamisessa:

GC3EHNQ Pohdiskelua auringonpaisteesta... (ruotsla) Checkerissä väärä koodi: GC3EHNO

GC3QBXG 5 kCaches (ATT02) Checkerissä väärä koodi: GC3QGXB
Kiitokset, tämä selkeyttää kuviota ja sähköpostilla tulikin lisää näitä samoja ongelmia.

Tässä on nyt vähän sellainen olo etten juuri nyt tee asialle mitään koska sitten voisi lähteä näppis lasin läpi pihalle tms. Luotin aikoinaan siihen että kyllä nyt edes sen tärkeimmän eli waypointin jokainen pistää oikein :(

Korostin kuitenkin checkerissä kätkön tietoja ja pistin maininnan "Väärä kätkö tai nimi puuttuu?" josta aukeaa info että chekceri tallentaa tiedot vääriin kätköihin.

Tilanteen korjaaminen vaatisikin sitten kaikkien virheellisten waypointien selvitystä, yhteydenottoja omistajiin, tietojen muuttamisen checkerin kantaan ja teoriassa myös käyttäjien omien koordinaattien kantaan, joskin siinä kyllä olisi jo ongelma että onko omat tiedot tarkoitettu muutetun waypointin kätköön vai sittenkin siihen, mikä waypoint oli alunperin.

Eli todennäköisesti päädyn lopputulokseen että "voi voi, mutta kun ei voi mitään".
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Hanikala
Viestit: 19
Liittynyt: Su 05.08.2012 20:25

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Hanikala » La 09.03.2013 8:54

Huomasin eilen yhden pienen ongelman ulos ja sisään kirjautumisessa. Nimittäin kun kirjaudun ulos jää osoitepalkkiin logout=1 normaaliosoitteen perään.. Eli kun yritän kirjautua uudelleen sisään ja tuo on osoitekentässä, sehän kirjaa minut automaattisesti ulos. Tulee useita kirjautumiskertoja tällä asetuksella ja sivuston tilastot tykkäävät ;)
" 'Ei sille ole täällä yhtään piilopaikkaa', hän parahti ja etsi kuumeisesti kätköä katseellaan" - Hayden Torey

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 09.03.2013 21:53

Hanikala kirjoitti:Huomasin eilen yhden pienen ongelman ulos ja sisään kirjautumisessa. Nimittäin kun kirjaudun ulos jää osoitepalkkiin logout=1 normaaliosoitteen perään.. Eli kun yritän kirjautua uudelleen sisään ja tuo on osoitekentässä, sehän kirjaa minut automaattisesti ulos. Tulee useita kirjautumiskertoja tällä asetuksella ja sivuston tilastot tykkäävät ;)
Ongelma lienee tosiaan pieni koska tästä ei reilun kuuden vuoden aikana aiemmin ole tullut palautetta :)

Mutta tämähän on hieno ominaisuus, sivusto toteaa "jassoo, sitä kirjaudutaan ulos! Enkö mä ole sulle riittävän hyvä??? Pysy sitten poissa äläkä yritä uudelleen sisään!" :lol: :lol: :lol:

No joo, en ollut huomannut että yrityksessä ohjata käyttäjä sisäänkirjautuessa juuri samaan paikkaan kuin missä olikin, se tosiaan tapahtui niin täydellisesti että käyttäjä ohjattiin uloskirjautumiseen saman tien. Nyt pistetty härvelille purkkaa jotta ei heti pompsahda ulos :)

Kiitokset ilmoituksesta!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

oggee
Viestit: 36
Liittynyt: Su 31.07.2011 14:24

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja oggee » To 21.03.2013 16:37

Suosikit sivulla valitessa "100 viimeistä lokkausta" tulee lista jossa on viimeisimmät 50 lokkausta. Isohan tämä onkelma ei ole mutta ilmoitetaan kuitenkin :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 21.03.2013 17:15

oggee kirjoitti:Suosikit sivulla valitessa "100 viimeistä lokkausta" tulee lista jossa on viimeisimmät 50 lokkausta. Isohan tämä onkelma ei ole mutta ilmoitetaan kuitenkin :)
Tämä korjattu muuttamalla nimike muotoon "viimeisimmät loggaukset". En ollut muistanut että lokiseurantaan saa vaihdettua tuon oletusmäärän ja siksi olin ajatellut että sieltä aina 100 viimeistä paukahtaa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

juhanili
Viestit: 173
Liittynyt: To 02.07.2009 8:56

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja juhanili » La 30.03.2013 17:09

Hmm, onkohan mulla päivät jo seonneet, mutta luulen että nyt on lauantai. Ja jos Aprillimiitti on maanantaina, niin onko siihen 1 vai 2 päivää aikaa? ja 8.4 miittiin, onko 8 vai 9 päivää jne? Onko mulla mämmit ja munat jo menneet sekaisin ?
Liitteet
miitit.JPG
miitit.JPG (21.11 KiB) Katsottu 6558 kertaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”