Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Yleistä keskustelua kätköilystä
15gstv
Viestit: 18
Liittynyt: Pe 16.04.2010 19:01

Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja 15gstv » To 13.05.2010 11:00

Olen törmännyt viime aikoina suuren ongelmaan. Mitään ongelmaa ei ollut
ennen kuin tein muutaman kätkön. Luulisi, että kätköjen tekeminen on
muiden kannalta positiivista, näin ei kuitenkaan ole.

Heti kun kätköä ei löydy metrilleen oikeasta kohdasta, saa lukea
logista turhautuneen kommentin. Jos joku ei löydä, '
niin eihän se ole kätkijän vika (voihan kätkö olla tosin vaikeakin).
Tuntuu jotenkin turhauttavalta lukea tuollaisia kommenteja,
jotka todella motivoivat jatkamaan kätköjen tekemistä.
Onko parempi ottaa kätköt pois, etteivät ne varmasti haittaa ketään
- ja aiheuta ongelmia.

Itse en mielelläni kommentoi kätkön tekijälle, sitä
että en löytänyt kätköä tai kuinka vaikea se oli. Minusta
on mukavaa, mennä hakemaan uudelleen kätköä,
ja yrittää löytyy se. Joskus kätkö vain jää löytymättä,
ei siitä saa heti suuttua kätköntekijälle Tämä on kuitekin
vain harrastus,

VHI
Viestit: 461
Liittynyt: Ke 15.08.2007 14:28
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja VHI » To 13.05.2010 11:08

Kyllä kätkönlaittajan pitää ottaa nöyränä vastaan kaikenlainen palaute kätköstä ja nähdä palaute enemmän kehitysehdotuksena kuin kritiikkinä. Olen minäkin saanut kriittistä palautetta ja vaikka se ei aina ole miellyttänyt niin pienen tuumailun jälkeen olen sen usein todennut perustelluksi. Ja loppujen lopuksi muille kätköilijöillehän niitä kätköjä tehdään eikä itselle :D
There's always a cache somewhere

15gstv
Viestit: 18
Liittynyt: Pe 16.04.2010 19:01

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja 15gstv » To 13.05.2010 11:17

Ymmärrän kyllä kantasi, kätköjä tehdään muille. Ehkä kritiikkin siihen vain pitää tottua, mutta jokaisen kätkönlöytäjän pitäisi myös ajatella kätköntekijää edes jonkin verran. Kaikkea ei voi, eikä saa laittaa kätköntekijän piikkiin.

Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » To 13.05.2010 11:40

Katsoin nuo kaikkien kätköjesi lokkaukset. Ei niissä sen kummempaa. Pientä arvostelua pitää kestää, eikä herneitä pidä vetää joka asiasta.

Itse kävin esim. tänä aamuna muutamalla purkilla ja yhdellä meni kaikki pieleen. Kirjoittelin tästä myös lokissakin, mutta mainitsin syyn olleen yksin minun. Toisella taas rupesin mielessäni manaamaan tällaiset kätköt - en viitsi sano minnekkä. Sitten katsoin vihjeen ja kaikki oli sen jälkeen positiivista.

Toisaalta viimeiseksi tekemälläni kätköllä on neljä ei löydetty lokkausta ja muutamassa varsin "pottumaisia" vihjailua kätköstä, mutta otan nämä ainoastaan kunnia-asiana - olenpa saanut kokeneitakin retkuun asenteella.

Eli arvostelua pitää saada ja pitää osata ottaa vastaan sekä negatiivista, että positiivista ja jatkaa siitä huolimatta uusien purkkien rustaamista.

Niin noista koordinaattien tarkkuuksista: Itse pidän hyvänä, jos ero jää alle 5m:n ja erinomaisena <3m. Nollaan olen päässyt ehken parilla purkilla. Jos ero alkaa olla 10m:n luokkaa, on joko minulla tai kätköttäjällä ollut jotakin häikkää koordinaateissa ja tällöin olen maininnut erosta, jos se on olennaista purkin löytämisen kannalta. Jos mahdollista saa karttapaikasta varmistusta koordinaattehin, varsinkin satelliittikuvasta. Tuosta vielä löytämättömästä uudesta purkistasi saa jotakin varmuuttaa juuri satelliittukuvasta ainakin määrättyyn suuntaan.

:D :D :D :evil:

15gstv
Viestit: 18
Liittynyt: Pe 16.04.2010 19:01

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja 15gstv » To 13.05.2010 12:02

Ehkä tämä on vain alottelevan kätköilijän kirjoitusta ei sen kummenpaa. Koordinaattien kanssa on vähän niin tai näin. Itsellä ei ole kuin kännykkä, jossa ei liene ihan paras gps. Olen itse törmännyt siihen, että kännykässä tarkkuus on joskun pielessä, kun olen etsinyt kohteita - toisinpain ajatellen sama on sitten kätkemisen kanssa. No täytyy vain yrittää kestää nämä "negatiiviset" kommentit.

AFTM#4
Viestit: 484
Liittynyt: To 23.07.2009 21:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja AFTM#4 » To 13.05.2010 12:34

Kannattaa lukea palautteen negatiivinenkin osuus rakentavasti eli joko lisäät vihjeen sekä tarviten muokkat naattit uudelleen.
Itsekkin tein ensimmäisessä kätkössä perusteellisen virheen kun naatit heittivät ja vihjettäkään en edes laittanut. Piilotin purkin myös mahdollisimman hyvin...
Muokkasin lopulta kätköpurkkia pykälää suuremmaksi sekä lisäsin vihjeen. Pelkillä tähdillä ei kaikkia kätköjä voi muokata.

Avatar
ZeroOne
Viestit: 206
Liittynyt: To 17.12.2009 13:27

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja ZeroOne » To 13.05.2010 12:39

Kaikille sattuu joskus huonoja päiviä ja kyllähän sekin nyt harmittaa jos on vaikkapa tunnin verran rämpinyt pimeässä metsässä eikä purkkia ole löytynyt. En usko että kätkön etsijät haluavat kätköttäjää ärsyttää, mutta kyllä se ketutus johonkin yleensä pitää purkaa. Anonyymisti on myös helppo sanoa vähän jyrkemmin kuin kasvokkain. Kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja kuten aikaisemmin on jo mainittu, miettiä, oliko tässä nyt kuitenkin jotain ihan oikeaakin pointtia.

miisa
Viestit: 100
Liittynyt: Su 19.07.2009 13:04

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja miisa » To 13.05.2010 13:36

Minä oivalsin puoli vuotta kätköilyn aloittamiseni jälkeen Pohjois-Espanjassa kapekan kanssa kätköillessämme miten merkityksellistä kätköttäjälle on mitä logiin kirjoittaa. Tuolla reissulla useat kätköttäjät ottivat meihin yhteyttä ja kiittivät kätköllään käymisestä. Nykyisin pyrin siis aina kirjoittamaan loggaukseni positiiviseen sävyyn. Tässä kärjistetty, keksitty esimerkki (rehelliset suomennokset suluissa tyyliin "Jope"): "Nice place (olipa typerä paikka), interesting history (ei kyllä kiinnostanut yhtään metalliteollisuuden historia), clever hide (ei ollu edes piilossa). TFTC! (Olipa typerä kätkö typerässä paikassa piikkipensaiden, nokkosten ja roskien keskellä.) Lapsena pitäisi jo oppia pitämään "mölyt mahassaan" ja sanoa ääneen vain asioita, joista lähimmäiset tulevat hyvälle mielelle. Esim. 5 vuotiaan lause minulle: "Sinä oot vanahan näkönen, mutta sulla on nuoret vaatteet." kielii mielestäni tämän taidon olevan terveesti kehittymässä.

Rafu
Viestit: 102
Liittynyt: Ma 14.01.2008 22:35
Viesti:

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Rafu » To 13.05.2010 19:12

Eikös tuollainen "positiiviseen" sävyyn kirjoittelu voida ottaa kaksinaamaisena kettuiluna..? Kuulostaa hiukan sellsiselta naisten kulttuuriin kuuluvalta jutulta. Miehillä kun usein on tapana sanoa asiat suoraan niin hyvässä kuin pahassa.

"Negatiiviset" kommentit tulisi ottaa rakentavana kritiikkinä. Tuskin kukaan pitää itseään niin täydellisenä kätköttäjänä ettei mitään parannettavaa olisi. Voihan vielä olla että purkki on siirretty edellisen toimesta tms. Mistä näitä osaa sitten kätkön tekijä edes arvella jos kaikki kirjoittaa logiin että Aurinko paistoi, kätkö oli kuiva vihkossa hyvin tilaa ja paikka mahtava kun tosiasiassa purkki on halki, täynnä vettä ja lokikin hukassa. Mistä sen tietää mennä huoltamaan?

Toki noita kannattaa suodattaa, jokaisella on omat mieltymykset eikä kaikkia voi miellyttää. Itseensä ei kannata ottaa. En ymmärrä mitä hyötyä kenellekkään on siitä että valehdellaan lokkauksessa kaiken olevan hyvin ja silti lokkauksen tekijää jää kätkö harmittamaan..
Olipa typerä kätkö typerässä paikassa piikkipensaiden, nokkosten ja roskien keskellä.
Roskista ja piikkipensaista uskoisin seuraavankin haluavan tietää. Monella on lapset ati koirat kätköllä mukana.

Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja rixu » To 13.05.2010 19:57

gustavus1523 kirjoitti:Ehkä tämä on vain alottelevan kätköilijän kirjoitusta ei sen kummenpaa. Koordinaattien kanssa on vähän niin tai näin. Itsellä ei ole kuin kännykkä, jossa ei liene ihan paras gps. Olen itse törmännyt siihen, että kännykässä tarkkuus on joskun pielessä, kun olen etsinyt kohteita - toisinpain ajatellen sama on sitten kätkemisen kanssa. No täytyy vain yrittää kestää nämä "negatiiviset" kommentit.
Mulla oli uraa aloitellessa ihan sama ongelma. Käytin kännyn sisäistä GPS:ää kun piilotin pari ekaa purkkiani ja kommenttia tuli koordinaattien heitosta aika nopeasti. Itse tosin en ottanut sitä henkilökohtaisesti vaan lähinnä harmittelin että en ollut saanut niitä kohdalleen, itselleni kun oli kuitenkin tärkeää että kätkö olisi asiallinen kaikin puolin. Totesin sitten kun tarkemmin katselin että kännyn gepsillä ei koordinaatteja tarkoiksi saa ellei juokse paikalla monena päivänä mittailemassa ja ota keskiarvoa. Itse ratkoin ongelman ostamalla sen muutamien kymppien Bluetooth GPS -palikan ennen kuin uusia purkkeja jemmasin. Kävin myös sitten mittaamassa tarkemmat naatit noille parille ekalle.
Tai vaihtoehtoisesti tietty voi mainita kuvauksessa että koordinaatit on mitattu kännykällä ja saattaa heittää jonkin verran, lisäksi tuo ehdotettu vihjeen laittaminen on hyvä idea. Voi myös hyvin mielestäni pyytää että jos naateissa on heittoa antaisi kätkön etsijä oman koordinaattimielipiteen loggauksen yhteydessä ja keskiarvottaa sitä sitten omiin mittauksiin, saattaapa sekin tarkentaa huomattavasti :) Ei noista kannata harmistua.

NMS68
Viestit: 308
Liittynyt: Ti 18.12.2007 23:25

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja NMS68 » To 13.05.2010 21:22

gustavus1523 kirjoitti:Itse en mielelläni kommentoi kätkön tekijälle, sitä
että en löytänyt kätköä tai kuinka vaikea se oli. Minusta
on mukavaa, mennä hakemaan uudelleen kätköä,
ja yrittää löytyy se. Joskus kätkö vain jää löytymättä,
ei siitä saa heti suuttua kätköntekijälle Tämä on kuitekin
vain harrastus,
Muutaman kätkön itsekin tehneenä toivoisin, että jokainen, joka kätköä yrittää etsiä, mutta ei löydä, kirjoittaisi DNF-loggauksen, sillä mitenkään muuten ei saa nopeasti tietoa siitä, että kätkö ei ole kunnossa. Tarkistan omat kätköni säännöllisen epäsäännöllisesti, sillä osa ei ole vakioreittieni varrella. Nytkin yhdellä kätkölläni on tuore DNF, joten yritän ehtiä tarkistamaan kätkön pikapuoliin, ellei sitten purkille ilmesty löytöloggausta tai noottia, joka todistaa purkin olevan paikallaan.

Minä pahastun lähinnä loggauksista, jotka spoilaavat mysteerin. Sellaiset pyydän muuttamaan tai poistamaan tai poistan itse, jos spoileri on todella selvä. Tiedän, että kätköni eivät ole lähelläkään täydellistä, joten moitteet tulkitsen neuvoiksi.

Koordinaatit kannattaa aina tarkistaa Karttapaikan ilmakuvien avulla, jos purkin ympäristössä on jotain, jonka avulla piilon voi paikantaa kuvasta. Aina se ei ole tietenkään mahdollista.

Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Geovius » To 13.05.2010 21:34

Koordinaattiensa paikkansapitävyyden voi tarkistaa aika tarkkaan eri karttapalveluista.
Mitä tulee sitten piikkipensaista, pajunkissoista, nokkosista, päivänkakkaroista ym. ilmoittamiseen kirjauksissa niin eiköhän jokainen näet tuon tilanteen sitten paikanpäälläkin ja osaa tehdä oikeat johtopäätökset eli jos ei pysty etsimään niin se on DNF ja jos ongelma johtui varusteista niin sitten paikalle joku toinen kerta.

NMS68
Viestit: 308
Liittynyt: Ti 18.12.2007 23:25

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja NMS68 » Pe 14.05.2010 13:46

Geovius kirjoitti:Koordinaattiensa paikkansapitävyyden voi tarkistaa aika tarkkaan eri karttapalveluista.
Mitä tulee sitten piikkipensaista, pajunkissoista, nokkosista, päivänkakkaroista ym. ilmoittamiseen kirjauksissa niin eiköhän jokainen näet tuon tilanteen sitten paikanpäälläkin ja osaa tehdä oikeat johtopäätökset eli jos ei pysty etsimään niin se on DNF ja jos ongelma johtui varusteista niin sitten paikalle joku toinen kerta.
Lokimerkintä ei ole suunnattu pelkästään kätkön tekijälle. Se on myös merkintä etsintäpäiväkirjassa, jonka avulla voi palauttaa mieleen etsintätilanteen jopa vuosien kuluttua. Pelkkä TNLN, TFTC ei ainakaan minulle tuo kovin kummoisia muistoja mieleen, mutta maininta nokkospöheiköstä saattaisi hyvinkin huvittaa vuosienkin kuluttua.

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Eniz » Pe 14.05.2010 14:38

NMS68 kirjoitti: Lokimerkintä ei ole suunnattu pelkästään kätkön tekijälle. Se on myös merkintä etsintäpäiväkirjassa, jonka avulla voi palauttaa mieleen etsintätilanteen jopa vuosien kuluttua. Pelkkä TNLN, TFTC ei ainakaan minulle tuo kovin kummoisia muistoja mieleen, mutta maininta nokkospöheiköstä saattaisi hyvinkin huvittaa vuosienkin kuluttua.
Niin kuka kirjoittaa kenellekin. Monet kätkökuvaukset ovat huonompia kuin itse kätköt, jos pelkän kätkökuvauksen perusteella lähden valitsemaan etsittäviä kätköjä, niin jäisin monesta kivasta paitsi.
TFTC tai TNLN eivät juuri kerro muuta kuin että kätkö on tuolloin ollut löydettävissä.
Olen aina ajatellut ensisijaisesti loggauksen palvelevan ensisijassa kanssakätköilijöitä. Siis tarjota informaatiota kannattaako kätköllä käydä ja millä eväillä. Vaikka jokainen säänssi on mahdollisuus, voi logissa mielestäni hyvin kertoa, että jotain muuta kätköä etsimällä kuluttaa aikaansa paremmin. Jos kätköttäjä tästä pahastuu, niin ehkä on syytä sysissä ja sepissä. Kaikkien pöpelikköjen idea ei avaudu kahden virkkeen kätkökuvauksella. Ihmiset varsinkin kätköilijät ovat valmiita huimiin suorituksiin ja vaarantamaan terveytensä sekä investoimaan pesulalaskuun, jos nämä asiat tulevat esiin kätkökuvauksessa tai edes edellisten logien perusteella.
Yksityistiet, kieltotaulut ja monet muut seikat, joita kätköttäjä ei ole pitänyt ongelmana voi olla ongelma joillekin kätköilijöistä. Minusta on hyvä että lokeihin merkitään esimerkiksi jästitilanne. Se nimenomaan palvelee muita kätköilijöitä.

Ajattelen itse kirjoittavani yleensä ensisijaisesti kanssakätköilijöille, sitten itselleni ja nyt kun olen itsekin jokusen kätkön tehnyt niin olen ehkä suonut ajatuksen pari kätköttäjällekin. Varsin mielenkiintoista on pohtia millaisiin paikkoihin ja minkä ihmeen takia kätköäjä ilmaantuu. Varmaan kaikilla kätköillä on jokin syy ja perustelu, olen pahoillani jos ne eivät aina minulle avaudu. Kätkö on minusta aina parempi kuin ei kätköä lainkaan, mutta katson jonkinlaiseksi velvollisuudekseni kanssakätköilijöitä kohtaan kertoa kokemuksistani ja varsinkin omasta subjektiivisesta näkökulmasta.
Jos siellä on nettilokeissa kovasti hajontaa kätkön laadun ym. suhteen sehän vain kertoo siitä että kaikki eivät pidä maksalaatikosta. Harrastuksen rikkaus on että kätköt vievät erilaisiin paikkoihin ja ovat eri lailla toteutettuja. Vaikka itse olenkin liki kaikkiruokainen niin jotkut ruuat vain maistuvat paremmilta ja ei ne herkutkaan maistu enää viikon parin jälkeen vaan sitä kaipaa vaihtelua. Jos söisin viikon pari tähtiluokan ravintoloissa, niin jossain vaiheessa tulisi taas mäkkäriä ja pizzaa ikävä.

En sano että kätköloggauksen tulisi olla regastehtaanruokalanarvostelijan tapainen moniportainen luokitus tai käyneen rypälemehun maistelijan verbaalinen suoritus, vaan että se mitä lokiin kirjoitetaan ei ole ainoastaan palautetta kätköttäjälle vaan enemmän vielä kanssakätköilijöiden oheistamista tahattomalta spoilaamiseltakaan en varmasti ole lokeissani välttynyt.

Hieman perään kuuluttaisin sitä yhteisöllisyyttä, luulen että yhteisömme on melko ankara kätköttäjälle, joka ei hoida asiaansa kunnolla. Tämä ankaruus taas saa aikaan entisiä kätköttäjiä ja usein myös samalla kätköilijöitä. :(

Jos jonkun antama palaute nyppii kätköttäjää niin hän voi helpohkosti katsoa saman nimimerkin muut loggaukset, niistä selviää onko kyseessä otsikon mukainen "tahallaan ärsyttäjä" tai sitten huonon päivän hakija tai ehkä siinä kätkössä oli jotain sellaista joka ei vastannut kuvausta tai oli jopa kuvauksesta unohtunut.
Toisaalta kaikki eivät jaksa lukea kuvauksia eivätkä muiden loggauksia. Pitäsikö heitä varten tehdä sellainen standardikätkö, joka olisi joka paikassa samanlainen. Luulen että se on vaikeaa, vähän niin kuin puhelinkopit aikoinaan: periaatteessa samanlaisia, mutta koskaan et tiennyt toimiiko puhelin onko luettelo varastettu ja mitä ruumiin eritteitä paikalta löytyy. :roll:

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Pe 14.05.2010 19:03

Nimimerkki "Spiddu" loggasi kätköllä käyntinsä nettiin kirjoittamalla :"gfdfdg" Lähetin hänelle viestin, että jos ei jaksa kirjoittaa mitään, niin kannattaa jättää loggaamatta kokonaan. Sen jälkeen poistin hänen login kokonaan.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Geovius » Pe 14.05.2010 19:24

Kyse ei ole suinkaan siitä etteikö asioista saisi kirjoittaa vaan siitä miten niistä kirjoittaa. Jos oikein ottaa jokin kätkö pannuun niin kenties on hyvä vetää henkeä ja tehdä loggaus vaikka vasta seuraavana päivänä. Ja yleensäkin kannattaa miettiä hetki ennen kirjoittamista ettei tule spoilanneeksi kätköä.

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Seq » Pe 14.05.2010 19:29

Tonny0909 kirjoitti:Nimimerkki "Spiddu" loggasi kätköllä käyntinsä nettiin kirjoittamalla :"gfdfdg" Lähetin hänelle viestin, että jos ei jaksa kirjoittaa mitään, niin kannattaa jättää loggaamatta kokonaan. Sen jälkeen poistin hänen login kokonaan.
No, tuo on vielä huonompi, kuin KK tai :D , joita myös näkee.

Myönnän, ettei itsellänikään ne loggaukset mitään verbaalista ilottelua ole, mutta pyrin nykyään, kun itsekin purkkeja teen, jotain kommentoimaan, varsinkin jos on jotain ongelmia.

Vasta sen jälkeen tajuaa loggausten arvon, kun itsekin purkkeja tekee ja yrittää miettiä loggauksista, onko ne ok, vai täytyykö lähteä kierrokselle.

Avatar
rauski
Viestit: 280
Liittynyt: Pe 04.07.2008 13:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja rauski » Pe 14.05.2010 20:19

Pikkuhiljaa oppii seuraamaan, edes vähän, minkätyyppisiä lokkauksia lähiympäristön kätköilijät harrastavat:
Näinollen ei kannata ottaa nokkiinsa, jos "villeviisvee" isin kanssa kätköillessään kirjoittaa KK tai Löyty. Sensijaan huolestuisin kovasti, jos omalle purkilleni ilmestyisi vastaavat kommentit joltain "JJJ-tyyppiseltä" runoilijalta. :wink:
Pitkään aikaan en muista suoranaista "pahempaa pottuilua" havainneeni, vaikka paljon tulee lokkauksia aikansa kuluksi luettua... :oops:
"Maailmassa monta on ihmeellistä rasiaa..."

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Eniz » Pe 14.05.2010 20:21

Tonny0909 kirjoitti:Nimimerkki "Spiddu" loggasi kätköllä käyntinsä nettiin kirjoittamalla :"gfdfdg" Lähetin hänelle viestin, että jos ei jaksa kirjoittaa mitään, niin kannattaa jättää loggaamatta kokonaan. Sen jälkeen poistin hänen login kokonaan.
Siis lähetit viestin saman tien ja tuosta vaan? Ettet suinkaan olisi googlettanut tuota krypistä kirjain yhdistelmää suunnilleen puolta päivää ennen kuin aloit edes epäillä? :lol:

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Tahallaan ärsyttävät kätkönetsijät

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Pe 14.05.2010 20:40

juu en. Nuo kirjaimet kun sattuvat olemaan näppäimistössä vierekkäin, niin siinä on vaan räpätty näppistä ja logi on valmis.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”