Jästimistä Nokialla

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
teukkam
Viestit: 114
Liittynyt: Ke 02.12.2009 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja teukkam » Ti 10.05.2011 15:57

Eipä noille kai oikein mitään käytännössä pysty tekemään. Itse en vielä kätköjä ole perustanut, vaikka semmoinenkin on mietinnässä. Tänään erään mäennyppylän päällä eväitä syödessä mietin tätä juttua ja pohdiskelin, että täytyy yksinkertaisesti laittaa purkit semmoiseen maastoon, että vandaalit jättävät ne suosiosta rauhaan tai ainakin saavat rämpiä ja kiivetä hupinsa eteen.

Dorothea.box
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 09.05.2011 19:03

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja Dorothea.box » To 12.05.2011 1:02

MOI! Olipa hyvä kun aloin lukemaan tätä viestiä! Tällainen samanlainen lappu oli jätetty "vapaa-ajanmaa" -kätköön Kalevassa loggauksen 1.5.2011 perusteella. Todella ikävän minulle henkilökohtaisesti tapauksesta tekee se, että olen käynyt kätkön löytämässä ja jättämässä sinne neljä matkalaista 26.4.2011. Tuskin olen siis ainoa, jonka siirtämät matkalaiset on "jästitty"... Olen joutunut tämän tiimoilta toisen kätköilijän nimimerkiltä "geolämäri" parjaamaksi niin täällä geocache.fi -sivustolla, kuin geocaching.com -sivustollakin ja vastaanottanut toistuvasti mauttomia sähköposteja. Melkoista meininkiä! -Auringon ja ilon puolesta, Dorothea.box

Geolämäri
Viestit: 7
Liittynyt: To 14.10.2010 20:37

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja Geolämäri » La 14.05.2011 19:34

Julkaise Dorothea.box lähettämäni yksityisviestit luvallani, niin kaikki voi arvioida niiden sisällön, onko oikeuskelpoista.
Ikävää, että sinullekin on lähetetty samanlaisia jästivistejä, kuin Nokialla, olivatko oikein nimelläsi varustettuja.
Lukijat voivat sinun kirjoituksesta tehdä omia johtopäätöksiä. Ihanaa Leijonat! :lol:

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja Marjis » La 14.05.2011 20:34

Etkö voisi Geolämäri antaa olla, menee todella mauttomaksi ja nolaat itsesi pahasti. Itse ainakaan en näe mitään epäselvää tuossa mitä Dorothea.box on kirjoittanut, matkalaiset on jästitty purkista. Ainakaan täältä ja gc.comista luetun perusteella ei ole pienintäkään syytä epäillä että hän olisi ne pöllinyt tai hukannut.
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

Avatar
small oaks
Viestit: 588
Liittynyt: Ma 08.01.2007 9:32
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja small oaks » Ti 17.05.2011 15:50

Kuva

Selailin ruottalaista lehdistöä huvikseni kun eteen pompsahti Aftonbladetista tuo kuva. Mikähän tuon kuvan alkuperä on?
Still one more to find!

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ti 17.05.2011 15:57

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Ti 17.05.2011 16:19

Tässä kaikille englanninkielentaitoisille viime vuodet kellarissa asuneille:

http://knowyourmeme.com/memes/trollface ... dJ1o0dQVz0
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

jeeeje
Viestit: 79
Liittynyt: La 16.10.2010 0:00

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja jeeeje » Ti 17.05.2011 17:04

small oaks kirjoitti:
Selailin ruottalaista lehdistöä huvikseni kun eteen pompsahti Aftonbladetista tuo kuva. Mikähän tuon kuvan alkuperä on?

jos trollface myöhemmin tunetuna coolface on räjähdys mäisesti kasvanut netti ilmiö josta tehdään paljon mm lyhyitä sarjakuvia.

Yleisesti tämä yhdistetän joidenkin nuorten harastamaan nettihäirintään (trolaukseen) jolaista voi olla mm, julkisella keskustelufoorumilla väitäminen mitenkä autolla humalassa ajo on hyväksytävää tai muuta vastaava. Trollia ei saisi koskaan ruokkia koska ne vain inostuvat siitä.

ilmeisesti nytten tämä on levinnyt geokätköilyn pariin ja uskon että mitä enemän asiasta puidaan niin siitä enemän tätä ilmenee (ihmiset jotka eivät olisi itse tajunnut saatavat nyt ympäri maata ruveta tulostelemaan ja kuskeilemaan näitä kätköille)

jotkut coolface sarjakuvat ovat taidokaasti tehtyjä ja ne voiva olla jopa hauskoja aivan niinkuin tuossa aikaisemassa ruotsikuvassa :) Valta osa netin coolface sarjakuvista on kuitenkin reilusti alaikäisten (10-13 vuotiaiden) paint räpelyksiä joissa ei ole mitään hauskaa vaikka siitä sotkusta jotain selvää saisikin.

thejoni
Viestit: 52
Liittynyt: Su 01.03.2009 15:10

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja thejoni » Ke 18.05.2011 15:23

small oaks kirjoitti:Kuva

Selailin ruottalaista lehdistöä huvikseni kun eteen pompsahti Aftonbladetista tuo kuva. Mikähän tuon kuvan alkuperä on?
Taitaa olla jokin "lauta" tai kuvaton.com

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Jästimistä Nokialla

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Ke 18.05.2011 16:59

Ja Muumit on peräisin Etelä- Suomen sanomista kun olen nähny sarjakuvan siellä. Voi elämän kevät...
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”