GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Yleistä keskustelua kätköilystä
Arnyk
Viestit: 285
Liittynyt: Ti 24.08.2010 14:13

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Arnyk » To 20.10.2011 15:58

tämä on googletranslatorin kautta.

Tästä saa kyllä idean, mutta yksityiskohdat olisi jonkun saksankielentaitoisen kiva suomentaa vielä.

"Jos kuitenkin paljon ihmisiä kokoontuu yhteen, väistämättä määrä nousee koko virkaa. Geokätkennässä on tietysti aivan sama.
Näin ollen kunkin välimuisti on sen aika. Varsinkin kun hän tarvitsee arkistosta, koska massa "geokätkijät", joka on tuonut mittaamatonta Geohype viime vuosina heidän kanssaan, ei voi käsitellä sitä.
Huomenna olisi ollut cache seitsemän vuotta vanha. Ennen kuin hän edes hoitaa asia, hän saa nyt armoniskun.

Nyt kuuntele idiootteja teistä toivoa vihdoin rumzufingern osien bussissa ja tuhota se, jossa "<- 230 cm GC" seisoo."

Arnyk

Avatar
teukkam
Viestit: 114
Liittynyt: Ke 02.12.2009 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja teukkam » To 20.10.2011 16:04

Arnyk kirjoitti:tämä on googletranslatorin kautta.

Tästä saa kyllä idean, mutta yksityiskohdat olisi jonkun saksankielentaitoisen kiva suomentaa vielä.

"Jos kuitenkin paljon ihmisiä kokoontuu yhteen, väistämättä määrä nousee koko virkaa. Geokätkennässä on tietysti aivan sama.
Näin ollen kunkin välimuisti on sen aika. Varsinkin kun hän tarvitsee arkistosta, koska massa "geokätkijät", joka on tuonut mittaamatonta Geohype viime vuosina heidän kanssaan, ei voi käsitellä sitä.
Huomenna olisi ollut cache seitsemän vuotta vanha. Ennen kuin hän edes hoitaa asia, hän saa nyt armoniskun.

Nyt kuuntele idiootteja teistä toivoa vihdoin rumzufingern osien bussissa ja tuhota se, jossa "<- 230 cm GC" seisoo."

Arnyk
Suomensin, nostan vielä omaa häntääni, koska lähetin viestini samaan aikaan tämän konekäännöksen aikaan ja se jäi ikävästi "sivuntaitteeseen": http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... d=a#p42017

Arnyk
Viestit: 285
Liittynyt: Ti 24.08.2010 14:13

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Arnyk » To 20.10.2011 16:17

No voi piru.... siis bulli pistetty purkkiin siksi koska ihmiset ovat menneet särkemään itse matkailuauton ulkokuorta? EI saakeli... kylläpä taas nousi luottamus ihmisten tekoja kohtaan...

Arnyk

Avatar
teukkam
Viestit: 114
Liittynyt: Ke 02.12.2009 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja teukkam » To 20.10.2011 16:20

Arnyk kirjoitti:No voi piru.... siis bulli pistetty purkkiin siksi koska ihmiset ovat menneet särkemään itse matkailuauton ulkokuorta? EI saakeli... kylläpä taas nousi luottamus ihmisten tekoja kohtaan...

Arnyk
Joo... kätkökuvauksessakin on mainittu, että porukka on mennyt repimään sitä kohtaa, johon on kirjoitettu tuo vihje "230 cm -> GC" luullen, että kätkö on siinä, vaikka se on tarkoitettu vihjeeksi, että 2,3 m tuohon suuntaan"...

"Mukava" nähdä, että mainstreamaantumisen mukanaan tuomat lieveilmiöt ovat universaali ongelma, eikä vain täällä koto-Suomessa.

Luir
Viestit: 30
Liittynyt: Ti 21.06.2011 21:25

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Luir » To 20.10.2011 20:39

Tämä on kyllä vähän samaa sarjaa kuin, että "mitä osaa EI-sanasta et tajunnut?", jos 230 cm tuohon suuntaan ei ole riittävän selkeä vihje/ohje!

Avatar
sikajack
Viestit: 248
Liittynyt: La 23.12.2006 15:44
Paikkakunta: Turku

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja sikajack » To 20.10.2011 22:10

teukkam kirjoitti:"Mukava" nähdä, että mainstreamaantumisen mukanaan tuomat lieveilmiöt ovat universaali ongelma, eikä vain täällä koto-Suomessa.
Vittu joo! ;-( Voisivatkohan kaikki maailman lehtimiehet, radiotoimittajat ja ihan saatana kaikki muutkin ihan mihin tahansa vitun joukkoviestimeen julkaisevat henkilöt ihan vaan yksinkartaisesti pitää turpansa kiinni ja olla sanomatta yhtään mitään tästä harrastuksesta jos oikein kauniisti pyytäisi? Voisi, siis vain voisi, tulla ihan himppurimppusen tämänkaltaisia taikka "geotuhoojan" tyyppisiä juttuja esille.

Tai sitten olen vain aivan saatanan väsaynyt kaikkeen, paskaan sen lisäksi että olen vittumaisessa flussassa jo neljättä viikkoa ... ;-(
//geonovice sikajack

geo-sampo
Viestit: 107
Liittynyt: Ke 19.03.2008 19:31

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja geo-sampo » To 20.10.2011 23:48

edellisen viestin voisi JOO poistaa asiattoman kielenkäytön vuoksi. Ihan jos itse hoitaisit asian...Sikajaska
Kätkö päivässä pitää mielen apeana, -kaksi auttaa jo hiukan.

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja Seq » Pe 21.10.2011 0:24

sikajack kirjoitti:
teukkam kirjoitti:"Mukava" nähdä, että mainstreamaantumisen mukanaan tuomat lieveilmiöt ovat universaali ongelma, eikä vain täällä koto-Suomessa.
Vittu joo! ;-( Voisivatkohan kaikki maailman lehtimiehet, radiotoimittajat ja ihan saatana kaikki muutkin ihan mihin tahansa vitun joukkoviestimeen julkaisevat henkilöt ihan vaan yksinkartaisesti pitää turpansa kiinni ja olla sanomatta yhtään mitään tästä harrastuksesta jos oikein kauniisti pyytäisi? Voisi, siis vain voisi, tulla ihan himppurimppusen tämänkaltaisia taikka "geotuhoojan" tyyppisiä juttuja esille.

Tai sitten olen vain aivan saatanan väsaynyt kaikkeen, paskaan sen lisäksi että olen vittumaisessa flussassa jo neljättä viikkoa ... ;-(
Eipä sille oikeen mitään voi. Jossain vaiheessa saattaa jästiporukka menettää mielenkiinnon purkkeihin. Ei voi tietää...

Avatar
teukkam
Viestit: 114
Liittynyt: Ke 02.12.2009 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: GCKTK0 - liikkuva virtuaalikätkö tulossa Suomeen

Viesti Kirjoittaja teukkam » Pe 21.10.2011 9:37

Seq kirjoitti:
sikajack kirjoitti:
teukkam kirjoitti:"Mukava" nähdä, että mainstreamaantumisen mukanaan tuomat lieveilmiöt ovat universaali ongelma, eikä vain täällä koto-Suomessa.
Vittu joo! ;-( Voisivatkohan kaikki maailman lehtimiehet, radiotoimittajat ja ihan saatana kaikki muutkin ihan mihin tahansa vitun joukkoviestimeen julkaisevat henkilöt ihan vaan yksinkartaisesti pitää turpansa kiinni ja olla sanomatta yhtään mitään tästä harrastuksesta jos oikein kauniisti pyytäisi? Voisi, siis vain voisi, tulla ihan himppurimppusen tämänkaltaisia taikka "geotuhoojan" tyyppisiä juttuja esille.

Tai sitten olen vain aivan saatanan väsaynyt kaikkeen, paskaan sen lisäksi että olen vittumaisessa flussassa jo neljättä viikkoa ... ;-(
Eipä sille oikeen mitään voi. Jossain vaiheessa saattaa jästiporukka menettää mielenkiinnon purkkeihin. Ei voi tietää...
Tuhoojajästit eivät yleensä vaivaudu jästimään oikeasti haastavia purkkeja, joten tietyllä tavalla tämä ilmiö dekonstruoi ns. traditusinoitumista. En tosin haluaisi sanoa, että "liian" helpoille kätköille ei ole tarvetta, on päinvastoin sääli, että parhaiten lasten kanssa etsittäväksi soveltuvat purkit joutuvat myös helpoiten vandalismin kohteeksi. Mutta tämä meni jo hieman sivuun säikeen alkuperäisestä aiheesta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”