VAIHDETAAN: Lab cache

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Kapum
Viestit: 10
Liittynyt: La 09.11.2013 20:21

VAIHDETAAN: Lab cache

Viesti Kirjoittaja Kapum » La 08.02.2014 0:02

Moi kaikki kätköilijät!
Nyt kun tuommoisen Lab cachen voi tässä kuussa Premiumit piilottaa, niin mietin, haluaisiko joku ns. vaihtaa Lab cacheja minun kanssa? Haluaisin Lab cache löydön, mutta minulla ei ole ketään erityistä Premium kätköilykaveria. Eli homma menisi niin, että minä piilotan sinulle ja sinä minulle Lab:in. Jos asut Kuopion seudulla, voimme piilottaa ihan oikeat (fyysiset) kätköt toisillemme löydettäväksi. Jos asut jossain muualla, niin tehdään virtuaalisesti vaikka pikku mysteerit! :) Vastaa tähän viestiin tai laita yv:llä.

Edit: Labin vaihtaja (Fuchslein) löytynyt! Jos vielä etsit vaihtajaa, laita tähän ketjuun ilmoitus!
Viimeksi muokannut Kapum, La 08.02.2014 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fuchslein
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 11.11.2013 10:26

Re: VAIHDETAAN: Lab cache

Viesti Kirjoittaja Fuchslein » La 08.02.2014 14:34

Vähän tämä Tampere on kaukana Kuopiosta, mutta kaupat tuli! :D Olettaen siis, ettei vaihdokki ole vielä mennyt. Virtuaalimysse taitanee olla näillä etäisyyksillä paras ratkaisu. YV:llä varmaan jatketaan?

Avatar
Kapum
Viestit: 10
Liittynyt: La 09.11.2013 20:21

Re: VAIHDETAAN: Lab cache

Viesti Kirjoittaja Kapum » La 08.02.2014 15:22

Fuchslein kirjoitti:Vähän tämä Tampere on kaukana Kuopiosta, mutta kaupat tuli! :D Olettaen siis, ettei vaihdokki ole vielä mennyt. Virtuaalimysse taitanee olla näillä etäisyyksillä paras ratkaisu. YV:llä varmaan jatketaan?
Jee, kiva juttu Fuchslein! :D Laitan sinulle tänään viestiä.

Jos jollain muullakin on tarvetta Lab cachen vaihtoon, voisi tämä ketju toimia niiden tarjous-/ sopimuspaikkana!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”