Harmi että kätkö on hetken poissa pelissä - toivottavasti palaa, sillä tehtävä oli varsin kiva

Anteeksi kaikille

kunhan vaan ilmoitin, kuten toivoisin itsekin saavani ilmoituksia jos omalla kätkölläni on huonosti asiat.
 kunhan vaan ilmoitin, kuten toivoisin itsekin saavani ilmoituksia jos omalla kätkölläni on huonosti asiat.Juuri noin. Jotenkin tuntuu että näitä ei aina jakseta ajatella loppuun asti. Me ollaan yritetty lukea lokeista myös ne osat jotka viittaisivat huoltotarpeisiin, ja reagoida sellaisiin viesteihin.Harjus kirjoitti:Ei kannatakaan välittää varsinkaan, kun kommentissa ei mainittu mitään, että huoltopyyntö oli turha [:)]. Eikä kätkökään ollut edes nanokätkö [:)]sgt_pepper kirjoitti:Jaa, ei tuollaisista kommenteista kannata välittää. Jos purkin omistaja ei osaa arvostaa loggaajien ilmoituksia purkin kunnosta, niin se on sen omistajan ongelma. Ehkä ei kannattaisi tehdä nanokätköjä, jos niiden lokipaperien usein vaihtaminen niin rassaaLaurenzia79 kirjoitti:Laitoin eräästä kätköstä (jossa oli käyty noin kerran päivässä siihen saakka) viestin että loki alkaa olla täysi ja että lähiaikoina voisi uuden liuskan kiikuttaa paikanpäälle. Kätkön omistaja kävi tietenkin ja asianmukaisesti kätköllä mutta oli sitä mieltä että lokiin olisi mahtunut vielä vaikka kuinka monta nimeä ja että huoltopyyntö oli turha.
Rohkeasti vaan huoltoilmoitusta aina kun tuntuu tarpeelliseltaItse en edes ymmärrä miten se purkin omistajaa vaivaa. Itsehän omistaja valitsee, lähteekö huoltoilmoituksen jälkeen kuinka pian kätköä huoltamaan. Hänellä on vastuu purkista, mutta myös vapaus tulkita logeista, että onko huoltotarve akuutti vai ei. Kyllä varmaan suurin osa kätköjen omistajista kumminkin niitä huoltopyyntöjä ja muita raportteja purkin kunnosta arvostaa.

Enkä todellakaan tarkoita, että kivien pitäisi olla sentilleen siinä mihin olen ne itse käynyt asetettelemassa, vaan... No, ehkä tässäkin auttaisi "ennen ja jälkeen" -kuva kätköpaikasta, että eroa tosiaan on sillä miten ne kivet palautetaan vai palautetaanko ollenkaan, kyse ei ole siis siitä, että valittaisin kun joku yksittäinen kivi on nyt 5cm sivussa siitä mihin olen sen itse asetellut, ei.
 Enkä todellakaan tarkoita, että kivien pitäisi olla sentilleen siinä mihin olen ne itse käynyt asetettelemassa, vaan... No, ehkä tässäkin auttaisi "ennen ja jälkeen" -kuva kätköpaikasta, että eroa tosiaan on sillä miten ne kivet palautetaan vai palautetaanko ollenkaan, kyse ei ole siis siitä, että valittaisin kun joku yksittäinen kivi on nyt 5cm sivussa siitä mihin olen sen itse asetellut, ei.  En väitä itsekään olevani täydellinen, ja ihan varmasti olen vielä todella kokematonkin, mutta mielummin jätän kätköpaikan samanlaiseen tai jopa parempaan kuntoon kuin se oli. Kuten silloin, kun yritin korjata aiemmin mainitun pahoinpidellyn mikropurkin kiinnityksiä, että se ei niin helposti putoaisi sieltä piilostaan, kuten kävi kun itse sitä ensimmäisen kerran hipaisin.
 En väitä itsekään olevani täydellinen, ja ihan varmasti olen vielä todella kokematonkin, mutta mielummin jätän kätköpaikan samanlaiseen tai jopa parempaan kuntoon kuin se oli. Kuten silloin, kun yritin korjata aiemmin mainitun pahoinpidellyn mikropurkin kiinnityksiä, että se ei niin helposti putoaisi sieltä piilostaan, kuten kävi kun itse sitä ensimmäisen kerran hipaisin.

Komppaan tätä. Samanlainen ongelma on yhdellä minun kätköllä. Sitä ei osata laittaa samaan paikkaan vaan jätetään muualle jonkavuoksi se näkyy piilopaikastaan kauemmaksi ja näin aiheuttaa jästimisvaaran.Toinen ärsytyksen aihe tämän kätkön suhteen on se, että lähes päivittäin saa olla laittamassa kätköpaikkaa kuntoon, koska sitä ei todellakaan jätetä samoin kuin se on alunperin ollut.