Posti ei kulje

Yleistä keskustelua kätköilystä
rianra
Viestit: 118
Liittynyt: La 30.06.2007 22:04

Posti ei kulje

Viesti Kirjoittaja rianra » Su 31.08.2008 18:13

Nyt on ongelma melkoinen. Jostain syystä en saa geocachin.com sivustolta posteja läpi. Siis näitä tiedotteita jotka tulevat kätköistä ja travelbugeista ja kolikoista. Missähän mahtaa olla vika? Oma tietoturva ei voi olla syyllinen, koska webmailissa näiden viestien varmasti pitäisi näkyä. Epäilen että syyllinen on sähköpostipalveluni tuottaja, mutta toistaiseksi hekään eivät ole asialle mitään tehneet. :evil:

Onko muilla vastaavia ongelmia? Ajattelin nimittäin jo sitäkin että jos vika onkin gc.com päässä. Tosin silloinhan ongelmaa pitäisi olla muillakin, eikö?

VHI
Viestit: 461
Liittynyt: Ke 15.08.2007 14:28
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Posti ei kulje

Viesti Kirjoittaja VHI » Su 31.08.2008 18:24

Juu kyllä täällä on ollut ihan sama ongelma jo muistaakseni heinäkuun alkupuolelta asti. Nykyisin ehkä neljäsosasta tapahtumia tulee maili läpi. Tosin yllätyksenä tänään tuli puolentusinaa jo heinäkuussa tullutta mailia uudestaan...! Ainoa keino pysyä ajantasalla onkin vierailla päivittäin gc.comin omalla sivulla.
There's always a cache somewhere

tuulis
Viestit: 66
Liittynyt: Ma 15.10.2007 14:18

Re: Posti ei kulje

Viesti Kirjoittaja tuulis » Su 31.08.2008 21:32

Saman olen minäkin huomannut, mutta minulla on sellainen muistikuva, että se oli maalis/huhtikuu kun ensimmäisen kerranjäi tulematta se owner ilmoitus sähköpostiin.
Tänään huomasin taas, että eipä ole kaikki mailit tulleet.

Minulla on sähköposti osoitteena gmail.

Avatar
nicitus
Viestit: 65
Liittynyt: Ti 30.10.2007 20:45
Paikkakunta: Lavia, Satakunta

Re: Posti ei kulje

Viesti Kirjoittaja nicitus » Su 31.08.2008 22:05

Kyllähän noita tulematta on jäänyt aikas lailla. Yleensä omista kolikoista jää tulematta ne pudotus postit...
en muista ajankohtaa koska alkoi mutta sillon samalla varmaan tehtiin sellanen muutos gc.comiin ettei omistajan itsensä tekemistä lokeista tuu postia itselle. Ainakaan minulle näitä ei enää ole tullut. En uskoisi että oma sähköpostipalvelin pystyis näin niitä valikoimaan :(

rianra
Viestit: 118
Liittynyt: La 30.06.2007 22:04

Re: Posti ei kulje

Viesti Kirjoittaja rianra » Ma 01.09.2008 7:48

nicitus kirjoitti:en muista ajankohtaa koska alkoi mutta sillon samalla varmaan tehtiin sellanen muutos gc.comiin ettei omistajan itsensä tekemistä lokeista tuu postia itselle. Ainakaan minulle näitä ei enää ole tullut.
Jaa.. no minulle tulee vain omista itse siirtämistäni kolikoista postit ja muiden siirtämistä ei. Se on mielestäni melkoinen ongelma..

Mutta lohdullista kuulla että en ole ainoa. Vielä kun osaisin antaa palautetta gc.comiin asiasta... Tässä kohtaa kielimuuri on melkoisen kookas.
Thinking out of the cache

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Posti ei kulje

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ma 01.09.2008 9:52

Minulla ei ole ollut ongelmia asian kanssa. Gmailia käytän, ja sähköpostiohjelmana toimii Thunderbird.
Alussa TB tosin luuli lokeja roskapostiksi, mutta napin painallus muutti asian. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”