Suomi Golikko '07

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
sparris
Viestit: 100
Liittynyt: Ti 02.01.2007 15:01
Paikkakunta: Vääksy

Suomi Golikko '07

Viesti Kirjoittaja sparris » Pe 31.08.2007 23:18

Sain juuri loistoidean pyhittää yksi vuoden 2007 Suomi geokolikko parhaalle suomalaiselle naissuunnistajalle Minna Kaupille. Minnahan voitti Rastikarhujen Heli Jukkolan kanssa maailmanmestaruuden tänä vuonna ja lisäksi hän on hallinnut suunnistuksen huippuliigaa jo pari vuotta...

[snip]

Edit: tämä homma hoituikin jo, apu oli lähempänä kuin uskoinkaan.

sparris, eli
Seppo Niemi
Asikkalan Raikkaan toiseksi huonoin suunnistaja

Avena
Viestit: 3
Liittynyt: Ma 26.03.2007 11:58
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Avena » La 01.09.2007 16:59

Ja mun pitää tietty nyt puolustaa Heliä! :wink:
En nyt ihan mukisematta niele sitä että Minna olisi paras. Sovitaanko että yhtä hyviä niin kuin MM-kisojen mitalit todistaa.

Avena,
Yksi Rastikarhu

Avatar
sparris
Viestit: 100
Liittynyt: Ti 02.01.2007 15:01
Paikkakunta: Vääksy

Viesti Kirjoittaja sparris » Ma 03.09.2007 3:35

Avena kirjoitti:Ja mun pitää tietty nyt puolustaa Heliä! :wink:
En nyt ihan mukisematta niele sitä että Minna olisi paras. Sovitaanko että yhtä hyviä niin kuin MM-kisojen mitalit todistaa.
Joo, eiköhän me sovita tasapelistä. Kävin katsomassa Helin tyylinäytettä sunnuntaina Hollolassa ja kyllähän se matka taittui, vaikka takana on rankka MM-kisarupeama.

Turmanow
Viestit: 80
Liittynyt: To 21.12.2006 12:18
Paikkakunta: Pennala, Orimattila
Viesti:

Re: Suomi Golikko '07

Viesti Kirjoittaja Turmanow » Ma 03.09.2007 15:40

sparris kirjoitti:sparris, eli
Seppo Niemi
Asikkalan Raikkaan toiseksi huonoin suunnistaja
Tämä on ihan offtopikki, mutta tarkoitatko Sparris vaatimattomuuttasi, että Asikkalan Raikkaassa on kaksi suunnistajaa ... :lol:

Avatar
sparris
Viestit: 100
Liittynyt: Ti 02.01.2007 15:01
Paikkakunta: Vääksy

Re: Suomi Golikko '07

Viesti Kirjoittaja sparris » Ti 04.09.2007 14:12

Turmanow kirjoitti: Tämä on ihan offtopikki, mutta tarkoitatko Sparris vaatimattomuuttasi, että Asikkalan Raikkaassa on kaksi suunnistajaa ... :lol:
Ollaanpas sitä nyt hauskoja siellä takarivissä :wink:

Itse asiassa tuo juonsi juurensa eräästä tapahtumasta, jossa sähläsin lähes kaksi tuntia metsässä ja olin varma, että muut ovat jo aikoja sitten kiertäneet radan. Sitten kuulin takaani ryskettä ja ähinää ja iloisena totesin, että on joku sentään minuakin hitaampi.

Myöhemmin tosin selvisi, että kyseessä olikin ratamestari, joka oli jo keräämässä lippuja pois metsästä :roll: Joten se siitä...

Jos saan revieweriltä positiivisen kannanoton erään mysteerin toteuttamistavasta, niin vielä tekin pääsette nauttimaan metsään eksymisen riemuista. Ja tämä Minna-golikko tulee tod.näk. aloittamaan taipaleensa sitten sieltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”