garmin 60csx kaikki kätköt siirto

Yleistä keskustelua kätköilystä
htilus
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 09.07.2007 20:31
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

garmin 60csx kaikki kätköt siirto

Viesti Kirjoittaja htilus » Ma 03.09.2007 19:44

millä ohjelmalla sais ton filen menemään gps.ään
menee aina tuolla mapsource softalla reittipisteisiin
ja ilmoittaa muisti täysi ???
mihinkähän ja millä ohjelmalla nuo tulisi siirtää
muistikorttina 512

Kuukkelit
Viestit: 67
Liittynyt: Pe 05.01.2007 21:53
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kuukkelit » Pe 07.09.2007 16:24

Tuossa garmin 60csx:ssä taitaa siinäkin olla vain se 1000 reittipisteen muisti eikä siihen auta tuo muistikortti mitään. Meillä pari 60cx versiota. Karttoja varten mulla onkin tuo muistikortti. Eli reittipisteitä voi olla max vain tuo määrä. Jos haluaa enemmä niin sitten pitää tehdä noista pisteistä niitä poi pisteitä mitä voi ladata poi loaderilla vaikka. Mutta niitäpä sitten ei voikaan enää käsitellä samoin kuin noita reittipisteitä: hae geokätkö (arkku kiinni), löydä ja merkkaat samalla löydetyksi ( akku auki) ja kalenteriin jää jälki löydöstä.

Itse olen ratkaissut homman siten että pidän tietsikalla tallessa kaikki mahdolliset reittipisteet. Talletan gepsistä talletuspäivämäärän mukaisesti nimeten tiedot talteen. Yleensä haluan vaikka katsoa jälkiä missä olen milloinkin kulkenut tai jotain reissun aikana lisättyjä välipisteitä. Poistan kaikki pisteet gepsusta ja valitsen vain tuon max 1000 pistettä toiseen mapsource temp fileen mistä sitten siirrän gepsiin kun lähden reissuun. Yleensä se on riittänytkin :lol: ainakin viikonlopuksi.

-AnsKuukkeli

htilus
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 09.07.2007 20:31
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja htilus » Su 09.09.2007 23:10

selväpä tämä ja kiitokset vastauksesta
taitaa olla selvin suunnitella tallennettavat
pisteet sen mukaan kuinka ja missä päin reitti tulee kulkemaan !
eipä noita nyt noin 5-10 pistettä on aikalailla se määrä jolla on nuo reissut pärjäillyt ! etäisyys kotoa noin 70 km säteellä !

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”