Vahinkolöytöjä kellään??

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
SirAvidius
Viestit: 122
Liittynyt: Su 11.07.2010 19:20
Paikkakunta: Helsinki

Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja SirAvidius » Pe 20.08.2010 20:28

Hei,

minulle tuli vahinkolöytö-kätköstä Numerosokeus 2 - Number Blindess 2. Onkos kukaan muu kokenut tällaista??

Olin menossa hakemaan liian lähellä olevaa kätköä, mutta löysinkin tämän. Kertokaa vastaavista kokemuksista :)

- SirAvidius
Kaksitoista-vuotias jatkaa geoseikkailuaan!!!

isopekka
Viestit: 36
Liittynyt: Ti 23.09.2008 15:44

Re: Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja isopekka » Pe 20.08.2010 20:40

Tällaisen tapauksen muistin vahinkolöydöstä. Kätkö ei ole minun eikä kyseinen loggauskaan.

vipema
Viestit: 21
Liittynyt: Ti 11.09.2007 22:15
Paikkakunta: Turku

Re: Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja vipema » Pe 20.08.2010 21:28

Kerran jossain päin Suomea sattui siten, että havaitsimme kätköilijämäistä toimintaa paikassa, jossa ei omassa kepsissämme ollut merkkiä kätköstä..
Kävimme yhdellä tradilla välillä ja palasimme paikalle ja niinhän siellä oli mysteerin loppupiste. Onneksi kätköntekijä oli laittanut oikeaoppisesti purkkiin nimen sekä GC-koodin. Nimi vihkoon ja loggaus nettiin..
Tässä tapauksessa mysteerikin oli onneksi sellainen, että osasimme sen ratkaista. Homma hoitui vaan takaperin, ensin purkille ja sitten vasta ratkaisu.

Hauska sattuma :)

Avatar
jule100
Viestit: 353
Liittynyt: Ma 04.01.2010 17:49
Paikkakunta: Kaarina

Re: Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja jule100 » Pe 20.08.2010 23:12

Omaa purkkia vein piemeässä piiloon , mutta onneksi huomasin toisen purkin pienen seinämän toisella puolella. [log]
Sain oman purkkini onneksi vielä irti , mutta 10 kovalevyn magneettia puri rautaan melkoisella voimalla. :lol:

Avatar
KariM1
Viestit: 126
Liittynyt: Pe 10.08.2007 10:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja KariM1 » La 21.08.2010 11:57


kemamake
Viestit: 33
Liittynyt: Pe 25.12.2009 18:43

Re: Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja kemamake » La 21.08.2010 16:07

Kuopion "Mualiman napa" löytyi hieman vahingossa.

"Tämäpä sattuikin hieman yllättäen logatuksi. Osa porukasta jäi sunnuntaiostoksille ja minä muistelin täällä päin olleen tämän kätkön. Toisella tarkastuksella kätkö sattuikin silmiin. Koordinaatit jäivät näin katsomatta gepsistä, kun se jäi autoon. Jästejä oli yllättävän vähän vesisateessa ja sohjossa."

Nuorempi tyttäristä sattui katsomaan Kuopion torilla sopivaan paikkaan ja siellähän kätkö olikin. Ilman naatteja tämäkin selvitettiin.

Avatar
pocotipo
Viestit: 133
Liittynyt: Ti 13.05.2008 21:44
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja pocotipo » Ma 23.08.2010 10:05

mulla tosiaan sattui tuo isopekan mainitsema vahinko, kun etsiskelin paikkaa omlle purkilleni :)

ex-miehen sisarenpoika löysi joskus vuosi-pari sitten kaverinsa kanssa "jännän laatikon" ja vei kotiinsa. kyläilemässä ollut mieheni tunnisti purkin geokätköksi (ei itse harrasta, mutta on joutunut sivusta seuraamaan mun ja lasten touhua :lol: ), selitti pojille mistä on kysymys ja miten homma toimii ja käski kiikuttaa rasian takaisin paikoilleen. kyseessä oli luultavasti "Saarijärven vallihaudat"-nimisen multi-/mysteerikätkön loppupurkki..

Avatar
VeskuR
Viestit: 96
Liittynyt: Ke 04.04.2007 21:08
Paikkakunta: Espoo

Re: Vahinkolöytöjä kellään??

Viesti Kirjoittaja VeskuR » Ma 23.08.2010 12:11

Tuossa ylläolevan viestin "jännässä laatikossa" ei tainnut olla selvitystä sisällä mikä tämä purkki ja harrastus oikein on!
Vastaan on tullut joitakin - lähinnä microja - joissa ei ole mitään selvitystä, vain pelkkä logikirja ja kätkön nimi (sentään).
Eli vähintään lyhyt ja selventävä tiedote joka purkkiin!

ps. Vahinkolöytöjä on tullut muutama ja esim. yksi oli mysteerin "Neljä + yksi varalle" välietappipurkki!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”