geokakkailu ja PO

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja Eniz » Ti 25.06.2013 14:41

PO kätköistä on puhuttu ja tapeltu aikoja ja ne on syystäkin siirretty sodat aiheelle.
Itsehön olin suuriäänisimpiä PO:n vastustajia, koska mielestäni sellaisten kätköjen tekemiseen ei aikoinaan Suomessa ollut syytä. Oma asennoituminen on 360 astetta muuttunut.
Ylilaudalla on harrastsu nimeltä geokakkiminen, tosin harrastajia ei ole monia vaan se sama kaveri joka forssan alueen kätköt on kakkinut vaan mainostaa itseään ja joku päivä sitten kyseli keinoja saada PO-kätköjen koordinaatteja ilman rekisteröitymis maksuja.
Silloin kun olin PO-kätköjä vastaan, niin GPS ei ollut kännykässä kuin bluethootin avulla. Nyt tilanne on se että kaikilla mopopojilla (anteeksi yleistäminen mopopojat ovat ihan kunnon ihmisiä ja heistä kasvaa tavallisia ihmisiä) on puhelimet jolla voi päästä nettiin ja hakea paikan koordinaatit minne mennään kyykkypaskalle.
Todellakaan en väitä. että näin käyttäytyvää nuorisoa olisi paljon. Mutta jo yhdenkin totoksesta saamme lukea logeista.
Käsitykseni on että on vain se yksi tyyppi joka on jossain siellä Forssan seudulla aktivoitunut tähän harrastukseen ja yrittää saada muita mukaan.
Ylilauta on täynnä yllytyshulluja mutta suunnilleen kukaan onneksi ei jaksa vaivautua,

Onko mahdollista saada korvausvelvolliseksi ketään joka oikeasti paskoo purkkiin. Jos purkki on maanomistajan asettama, voisi ehkä korvaus velvollisuuskin syntyä. Jos minulla olisi maata Forssa seudullsa tekisin omalle maalleni tosi helpon kätkön, niin helpon että paskoja ei huomaisi riistakameraa touhuissaan,
Jollakin on varmaan ajatus siitä kuka tämä on,
Tuli vain mieleen että hän nauttii tästäkin huomiosta.

Nyt olisi aika lopettaa kätköjen lähellä selittelyt harrastuksesta ja ottaa kaikki tekosyyt käyttöön.
Pari kätköä minulta pilasivat juuri nämä mulle tänne ja heti tyypit, jotka käytöstään selittivät geokätkön hakemisella.

Avatar
oh3sus
Viestit: 134
Liittynyt: To 16.07.2009 14:59
Paikkakunta: Orimattila

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja oh3sus » Ti 25.06.2013 16:23

Itse olen valmistautunut tuollaiseen sillä että tarvittaessa sijoitan riistakameran tai useamman, mikäli kyseistä paskomista alkaa laajemmin esiintymään. Ajan myötä tuollaiset häiriköt kyllä jäävät kiinni :twisted:
Liberate tuteme ex inferis

Avatar
sgt_pepper
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 19.12.2007 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja sgt_pepper » Ti 25.06.2013 16:30

Suurin osa vandaaleista varmaan kyllästyy ja lopettaa kun niihin ei kiinnitä huomiota. Sitten niihin häiriintyneempiin yksilöihin tuo riistakamera varmaan tepsisi, mutta harvalla varmaan riittää halua lähteä sille tielle...

Avatar
oh3sus
Viestit: 134
Liittynyt: To 16.07.2009 14:59
Paikkakunta: Orimattila

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja oh3sus » Ti 25.06.2013 16:33

Eiköhän tuossa kakkailupuuhassa täyty tietyllä tavalla rikoksen tunnusmerkit esim tahallisena Tartuntavaaran aiheuttamisena. Noro, hepatiitti jne ulosteperäiset bakteerit. Näin ainakin äkkiä ajateltuna. Joku voisi viranomaisilta varmistaa asian
Liberate tuteme ex inferis

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja Eniz » Ti 25.06.2013 16:38

sgt_pepper kirjoitti:Suurin osa vandaaleista varmaan kyllästyy ja lopettaa kun niihin ei kiinnitä huomiota. Sitten niihin häiriintyneempiin yksilöihin tuo riistakamera varmaan tepsisi, mutta harvalla varmaan riittää halua lähteä sille tielle...
Meillä on melko tarkkaan tiedossa alue jossa tämä geokakkiaja operoi. Ja js kymmenen kätköä on kakittu, niin minulla löytyisi haluja. Olen valmis lahjoituksiin tuo yksi nkaveri toki pitäisi saada hoitoon en usko että ainoa normaalista poikkeava harrastus hänellä on geokakkiminen. mutta oikeassa olet mahdollisimman vähän huomiota tuollaisille.
Mutta tämä yksi on harrasranut touhujaan jo useampia vuosia.

Avatar
sgt_pepper
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 19.12.2007 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja sgt_pepper » Ke 26.06.2013 9:30

Jos tyyppi on tuota pitkään harrastanut, niin varmaan myös lukee tätä foorumia... Saa varmasti mielihyvää siitä, kun muut hänestä täällä puhuu.

Avatar
porari
Viestit: 358
Liittynyt: Su 02.08.2009 18:07

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja porari » Ke 26.06.2013 17:18

Sairaushan tuo on! Kuuluu luokkaan Mielenterveyden ja käyttäytymisen häiriöt (F00-F99). Tautiluokitus: F98.1 Ei-elimellinen tuhriminen
Ei-elimellisessä tuhrimisessa on oireena toistuva tahaton tai tahallinen ulostaminen paikoissa, jotka eivät ole siihen
sopivia yksilön omassa sosiokulttuurisessa ympäristössä.
Näyttää olevan myös ADHD:n liitännäisdiagnoosi.http://adhd-aikuiset.org/portal/index.php/diagnooseja

Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » Ke 26.03.2014 19:55

Nyt tämä virus on jo levinnyt Nummelaankin. Tässä tapauksessa purkki oli palautettu varmaan vähän huonosti ja joku paskiainen oli sen huomannut. Todennäköisesti tämä on vain yksittäistapaus. Pitää kai viritellä astetta varmempi piilo. :evil: :twisted:

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Offarina, riistakamera

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Ke 26.03.2014 22:09

Onkohan kätköillä riistakameroita?
Minulla oli kerran ongelmia vähän teknisemmän kätkön kanssa ja mitä ilmeisimmin kätkön omistaja ilmaantui sitten avaamaan sen minulle.
Kuva

Avatar
MikaS
Viestit: 296
Liittynyt: Pe 05.12.2008 0:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja MikaS » Ke 26.03.2014 22:20

On ja rautoja myös.

PyryK
Viestit: 97
Liittynyt: Ma 07.06.2010 12:01

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja PyryK » Ke 26.03.2014 23:00

IhmisAnkka kirjoitti:Onkohan kätköillä riistakameroita?
Minulla oli kerran ongelmia vähän teknisemmän kätkön kanssa ja mitä ilmeisimmin kätkön omistaja ilmaantui sitten avaamaan sen minulle.
On minulla myös live satelliittivalvonta jokaisella purkilla ihan vaan varmanpäälle :twisted:
Eihän kenelläkään ole kameroita? Alkaa olee kätköillä olo yhtä selfietä :oops:
Spoilerlöytyy myös sudenkuoppia, miinoja ja kaikenäkoisiä räjähteitä
PyryK

Avatar
MikaS
Viestit: 296
Liittynyt: Pe 05.12.2008 0:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja MikaS » To 27.03.2014 1:22

Kyykkykakkaselfie

EsKiJaSi
Viestit: 20
Liittynyt: Pe 06.12.2013 20:34

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja EsKiJaSi » Pe 28.03.2014 3:57

MIkä on PO?

japajaa
Viestit: 11
Liittynyt: Ti 06.11.2012 11:07

Re: geokakkailu ja PO

Viesti Kirjoittaja japajaa » Pe 28.03.2014 7:11

EsKiJaSi kirjoitti:MIkä on PO?
PO = Premium Only, eli kätkö jonka koordinaatit ovat saatavilla vain gc.comin premium membereille.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”