Suosikkikätköilijä?

Yleistä keskustelua kätköilystä
Nimetön
Viestit: 2
Liittynyt: Pe 07.02.2014 18:36

Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Nimetön » Pe 07.02.2014 19:58

Huomasin tuolta omista tiedoista tämän suosikkikätköilijä -osuuden.
Jäi mietityttään, kuinka yleisessä käytössä tuo on? Miksi sinulla on suosikkikätköilijät laitettuna?

Tuskin hauskat loggaukset ovat suurin syy, herättääkö kätköily kilpatilannetta?

Mileleo
Viestit: 124
Liittynyt: To 27.10.2011 11:32

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Mileleo » Pe 07.02.2014 20:03

Se on stalkkariutta parhaillaan. Voi seurata missä kätköillä tutut käy ja mitä he loggaavat.

Nimetön
Viestit: 2
Liittynyt: Pe 07.02.2014 18:36

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Nimetön » Pe 07.02.2014 20:25

Jokainen voi siis katsoa, kuinka monen listalla on ja todeta, onko kiinnostava tyyppi vai ei! :mrgreen:

Mileleo
Viestit: 124
Liittynyt: To 27.10.2011 11:32

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Mileleo » Pe 07.02.2014 20:28

Ai senkin näkee, no itse en vissiin koskaan ole katsonut. Mutta itse seuraan tuota:
http://www.geocache.fi/user/showsuosikki.php jossa näkyy ne ketä stalkkaan.

Avatar
Maitomies
Viestit: 645
Liittynyt: To 17.11.2011 21:13
Paikkakunta: Hattula
Viesti:

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Maitomies » Pe 07.02.2014 20:34

http://www.geocache.fi/register/
Tuolta välilehdeltä suosikit voi lisätä ketä haluaa itse seurailla.
Itse seurailen sukulaisten ja muutamien muiden tuttujen reissuja tuota kautta ... :lol:
- Maitomies -
Onnellinen ihminen kulkee usein vakaasti polkua, jota tuhat onnetonta väittää vääräksi.
https://maitomies.wordpress.com
https://www.facebook.com/geo.maitomies

jomadaFIN
Viestit: 179
Liittynyt: Ma 22.04.2013 12:50
Paikkakunta: Turku

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja jomadaFIN » Pe 07.02.2014 22:32

Ehkäpä jopa aihetta sivuten: Itse olen miettinyt noita gc.com:n puolella olevia kavereita. Mitä hyötyä on olla jonkun kaveri? Näkee milloin tämä on viimeksi ollut aktiivinen? Muuta hyötyä en ainakaan ole huomannut. :roll:

mixer89
Viestit: 94
Liittynyt: Ke 23.01.2013 18:34

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja mixer89 » Pe 07.02.2014 23:00

No höh Jomada, ainakin mää pystyn katsomaan, mitkä kätköt olet logannut ja soittaa sitten helppipuhelua jos en itse löydä. :shock: :D

Black_Island
Viestit: 294
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:18

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Black_Island » La 08.02.2014 0:42

jomadaFIN kirjoitti:Ehkäpä jopa aihetta sivuten: Itse olen miettinyt noita gc.com:n puolella olevia kavereita. Mitä hyötyä on olla jonkun kaveri? Näkee milloin tämä on viimeksi ollut aktiivinen? Muuta hyötyä en ainakaan ole huomannut. :roll:
Jos kätköilee Suomessa, niin se suosikkilista on kätevin, kun näkee ketkä tutuista ovat kätkön hakeneet ja voi miettiä, että kenelle soittaa, jos apua tarvitsee :D . Itse tykkään seurailla tuntemieni kätköilijöiden loggauksia ja se on tosi helppoa tuolla "suosikit"-osiossa. Eli sen takia itselläni on paljon suosikkeja. Hiirtä siirtämällä näkee koko loggaukset eli on tosi helppo lukea, eikä tarvitse avata joka kätkökuvausta erikseen.

GC.comin puolen kavereista on se hyöty, että jos kätköilee ulkomailla, niin näkee, kuka kaveri on sen hakenut, kun painaa "view logbook". Itselleni tuo ominaisuus on se tärkein, muuten en sieltä puolelta ole mitään hyötyä huomannut. Aika harvoin tuotakaan tarvitsee, mutta joskus kuitenkin.

Mileleo
Viestit: 124
Liittynyt: To 27.10.2011 11:32

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Mileleo » La 08.02.2014 11:26

Black_Island kirjoitti: GC.comin puolen kavereista on se hyöty, että jos kätköilee ulkomailla, niin näkee, kuka kaveri on sen hakenut, kun painaa "view logbook". Itselleni tuo ominaisuus on se tärkein, muuten en sieltä puolelta ole mitään hyötyä huomannut. Aika harvoin tuotakaan tarvitsee, mutta joskus kuitenkin.
Katos, empäs ole tuota ominaisuutta huomannutkaan. Kiitokset vinkistä!

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Seq » La 08.02.2014 12:44

Nimetön kirjoitti:Huomasin tuolta omista tiedoista tämän suosikkikätköilijä -osuuden.
Jäi mietityttään, kuinka yleisessä käytössä tuo on? Miksi sinulla on suosikkikätköilijät laitettuna?

Tuskin hauskat loggaukset ovat suurin syy, herättääkö kätköily kilpatilannetta?
Ikinä ei kilpailla löydöistä, ftf:stä, maista, maanosista yms...

Avatar
Lööök
Viestit: 18
Liittynyt: Ti 19.03.2013 11:13
Paikkakunta: St.Karins

Re: Suosikkikätköilijä?

Viesti Kirjoittaja Lööök » La 08.02.2014 13:23

No en tiedä suosikkikätköiljä, mutta suosikki kätkönpiilottaja. Varmaan jokainen Turun seudulla oleva tietää Avvilin. Suosikki tai ei, ihan legendaarinen karseiden kätköjen kätkijä... Ei välttämättä huonolla tavalla, mutta Turun seudulla liikkuu käsite: "avvilmainen kätkö". Jos sellaisen löytää, tulee aika voittajafiilis!!!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”