Androidin FTF-new cache appi

Yleistä keskustelua kätköilystä
jvainio
Viestit: 22
Liittynyt: La 12.09.2015 8:11

Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja jvainio » Ti 29.03.2016 18:18

Morjes

Onko kellää käytössä tuo kyseinen ohjelma? Onko siitä mihinkään? Kannattaako moisella apsilla edes yrittää pärjätä paikallisia FTF-huntereita (kännyhälyineen) vastaan? Näyttäisi olevan myös maksullinen PRO-versiokin olemassa.

Sinänsä mua ei kiinnosta ftf-metsästys, muutakuin sen verran että jos nyt edes yhden saisi joskus.

BeachHill
Viestit: 97
Liittynyt: Ma 04.07.2011 22:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja BeachHill » Ti 29.03.2016 19:12

Kännyhäly (sähköposti tai tekstiviesti) on riittävä. Tuskin tuo ohjelma antaa tietoa uusista kätköistä ennen julkaisua. :wink: :mrgreen:

jvainio
Viestit: 22
Liittynyt: La 12.09.2015 8:11

Re: Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja jvainio » Ti 29.03.2016 22:08

BeachHill kirjoitti:Kännyhäly (sähköposti tai tekstiviesti) on riittävä. Tuskin tuo ohjelma antaa tietoa uusista kätköistä ennen julkaisua. :wink: :mrgreen:
Eli tämän geocache.fi sivun kännyhälyn ku aktivoi/ostaa niin kätköjä pystyy vakoilemaan ennen julkaisua? Eli teki mokomat ootte käyny vaklaamassa mun piilotuksia jo hyvissä ajoin? :mrgreen: :mrgreen:

Täytyypä vaikka tossa talvilomalla sen verran kokeilla tätä palvelua että saapi sen yhden ftf:n. Kuinka raskas sun kaasujalka on ku kännykkä piippaa? :lol: mun ooppelinromulla saa just ja just kumit savuamaan, kisataan sitte hieman tuonnempana kumpi kerkiää eka.

8)

BeachHill
Viestit: 97
Liittynyt: Ma 04.07.2011 22:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja BeachHill » Ti 29.03.2016 22:17

jvainio kirjoitti:Eli tämän geocache.fi sivun kännyhälyn ku aktivoi/ostaa niin kätköjä pystyy vakoilemaan ennen julkaisua? Eli teki mokomat ootte käyny vaklaamassa mun piilotuksia jo hyvissä ajoin? :mrgreen: :mrgreen:

Täytyypä vaikka tossa talvilomalla sen verran kokeilla tätä palvelua että saapi sen yhden ftf:n. Kuinka raskas sun kaasujalka on ku kännykkä piippaa? :lol: mun ooppelinromulla saa just ja just kumit savuamaan, kisataan sitte hieman tuonnempana kumpi kerkiää eka.

8)
Eipä nuota julkaisuja tiedä etukäteen kuin tarkastajat ja mä en oo tarkastaja. :D

No auto täytyy olla käännetty jo menosuuntaan ja vaatteet ja kengät kuten palomiehillä. :mrgreen: Eli ku häly tulee niin olet jo autossa matkalla, etkä miettimässä lähtiskö vaiko eikö. :)

Jos kätköily on koukuttavaa niin myös ftf:n metsästys. Eli tervetuloa vaan mukaan!

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja emersii » Ke 30.03.2016 18:23

https://play.google.com/store/apps/deta ... dhunt.free gold-hunt -nimistä softaa olen käyttänyt ja sen maksullista versioa. Kätevä kun on reissussa, jonne ei sähköpostihälyn kilsaraja yletä.
Onhan noita muitakin toki ja pitää toi ftf-new cache -sovellus testata.

jvainio
Viestit: 22
Liittynyt: La 12.09.2015 8:11

Re: Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja jvainio » Pe 15.04.2016 23:32

Näyttäisi geocaching.com:llakin olevan ihan oma pikaviesti-palvelu mille premium käyttäjä saa määritellä haluamansa toiminnon. Esim jos uusi kätkö julkaistaan tulee siitä tieto sähköpostiin... Otin sen käyttöön ja hyvin toimii. Kertaakaan en vain ole vielä päässyt ftf hunttiin mukaan kun aina olen ollut jossain työreissussa valtakunnan toisella puolella :cry:

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja Prynde » La 16.04.2016 2:11

Oli softa mikä vaan, gc.comin email / säpö häly (riippuen puhelimen lataus asetuksista) tai gc.fi txt ... Ennen julkaisua ei millään saa uskoakseni tietoa uudesta kätköstä.

Sitten se on ihan kyse valmiusasennosta ja sakkojen kestävyydestä.

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Androidin FTF-new cache appi

Viesti Kirjoittaja Prynde » La 16.04.2016 2:16

Noihin kahteen, riippuu puhelimesta miten usein puhelin (suostuu) lataa säpöt (uusista kätköistä) (gc.com) / vastaanottamaan viestit uusista kätköistä (gc.fi).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”