CITO Tampereella kesällä 2008?

Keskustelua tulevista ja suunnittelun alla olevista miiteistä
Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

CITO Tampereella kesällä 2008?

Viesti Kirjoittaja Geovius » To 27.03.2008 16:38

Heitetäänpä ilmaan ajatus sitten tuollaisesta tapahtumasta.
Virallinen CITO päivähän globaalisti on jo huhtikussa mutta paikallisella tasollahan tuollainen sopisi varmaan paremmin kesään.
Ja kun pormestarikin liputtaa vielä Tampereen siisteyden puolesta niin tästähän voisi tietenkin saada hieman mediajulkisuuttakin, jos pitää hyvissä ajoin vähän suutaan auki. Tiedä sitten onkohan sitä tänä vuonna sellaista siivouskisaa kaupungilla eli sekin olisi kanssa hyvä tapa olla framilla.

Minä en ainakaan vielä lupaudu moista järjestämään, katsotaan ensin miten tämä kevät tapahtuma menee. Mutta tässähän on toki ideaa jollekin muulle aktiivisella puuhamiehelle tai naiselle.

Mutta en minä muitakaan unohda eli jos jossain lähikunnassa/kaupungissa olisi kanssa tämmöiselle tarvetta niin siitä vaan sellainen pystyyn. :)

Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Re: CITO Tampereella kesällä 2008?

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » To 27.03.2008 17:36

Itse pidin viime keväänä tuon citon. Paikkanahan oli Pölkkylänniemi ja porukkaa tuli paikalle mukavasti. Roskiakin riitti siivottavaksi asti, joten tapahtuma oli onnistunut.

Itse otin yhteyttä kaupungin viherosastolle ja neuvottelin heidän kanssaan roskien pois viennistä. Muuta apua ei sieltä suunnalta ole saatavissa, mutta iso apu oli tuokin. Jätemäärä oli valtaisa.

Mutta pistäkäähän joku Cito pystyyn, niin varmasti paikalle tulee porukkaa...

oh3gux
Viestit: 3
Liittynyt: To 06.03.2008 18:51
Paikkakunta: Tampere

Re: CITO Tampereella kesällä 2008?

Viesti Kirjoittaja oh3gux » Pe 28.03.2008 1:12

Olen ollut muutaman kerran osallisena siivoustalkoissa, joihin on saatu roskien poiskuljetuksen lisäksi jopa kalustoa (haravia ja lapioita) lainaan kaupungilta. Kohteena tosin on ollut Koskipuisto vappuaaton jäljiltä ja putsausporukkana teekkarit, joten liekö siinä auttanut näkyvyys. Mutta eipä kysyvä varmaan tieltä eksy. Mukana ollaan, jos CITO tulee ja paikalle jotenkuten fiksusti pääsee, mutta valitettavasti pukkaa niin kiireistä kevättä ja kesää, että organiseeraamaan ei (ainakaan yksin) tule lähdettyä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Miitit”