Duracell76 miitit

Keskustelua tulevista ja suunnittelun alla olevista miiteistä
Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » Ke 01.01.2014 14:01

Tässä kun juuri olen matkalla pitämään tämän vuoden ensimmäistä miittiäni, niin mieleeni tuli järjestää pieni leikkimielinen kilpailu. Tämän vuoden viimeisen miitin jälkeen tarkastan logikirjastani joka kulkee ainoastaan minun järjestämissä miiteissäni, kuka on osallistunut useimmin vuonna 2014 järjestämiini tapahtumiin. Voittaja/voittajat palkitaan geokolikolla.

Tiedän että miittiin osallistumista ei ole pakko kirjata logikirjaan, mutta näin ei tule laskettua niitä mukaan jotka ovat muka osallistuneet tapahtumiin.
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » Ke 01.01.2014 17:49

Hieno aloitus tämän vuoden ekaksi miitiksi.

GC42RXH Uusi vuosi, uudet kujeet

Kuva miitistä

Video
Viimeksi muokannut Duracell76, Ke 01.01.2014 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » Ke 01.01.2014 17:55

Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » To 06.03.2014 23:01

Jouduin siirtämään GC4V9J1 Miten teet geokätkön-miitin. Tuli pakollinen meno ja osallistun sunnuntaina 16.3. turvallisuusseminaariin. Miitti on nyt siirretty sunnuntaihin 30.3.

Olen pahoillani jos tästä aiheutuu ongelmia niille jotka ovat jo ilmoittautuneet mukaan.

"Duracell76"
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

TiiEliLin
Viestit: 38
Liittynyt: To 01.03.2012 19:19

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja TiiEliLin » Pe 07.03.2014 18:41

No problem, hyvä kun tieto tulee näin varhain. :D

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » Ti 08.04.2014 21:42

Muutama miitti tuli taas uunista ulos. :lol:
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

Black_Island
Viestit: 294
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:18

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Black_Island » Ti 06.05.2014 22:23

Kysymykset:
1) keneltä kysyä lupa Don't panic - miittikuvauksen kopioimiseen
2) voiko miitillä olla omistaja, joka ei ehkä ehdikään paikalle

Anteeksi tämä opettajamaisuuteni, mutta olen oppinut, että jos kysymyksiin haluaa saada vastausta, niin ne pitää laittaa alkuun selkeästi ja selventää sitten myöhemmin :wink: . Eli kysäisenpä täällä, että kenen briljantti idea on tuo "Don't panic" tai pyyhepäivä- miitti? Idea on niin hyvä, että olisi todellakin lainaamisen arvoinen, mutta keneltä sitä kätkökuvausta saisi lainata? (= törkeästi kopioida lähes kaikki kuvia myöten)

Ja juu, tässähän tulee kiire saada sellainen pystyyn, mutta kuvauksen mukaan "don't panic" (inspiraatio = viime hetken paniikki). Kaiken lisäksi saavun (toivottavasti) saman päivän aamuna teinien kanssa Prahan leirikoulusta takaisin kotikonnuille. Siksi siis kysymys, voiko miitillä olla omistaja, joka ei ehkä ehdikään paikalle?

Ihan huippuhauskalta kuulostaa tuo idea ja siksi tätä aloinkin miettimään :)

Arnyk
Viestit: 285
Liittynyt: Ti 24.08.2010 14:13

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Arnyk » Ke 07.05.2014 12:50

Jos puhut pyyhepäivämiitistä, niin anna mennä vaan. mie sen olen editoinut itse nettiteksteistä.

onhan noita miittejä ollut ennenkin missä isäntä on ollut muualla ja muut ovat hostanneet :)

Arnyk

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » To 08.05.2014 14:04

Black_Island kirjoitti:Kysymykset:
1) keneltä kysyä lupa Don't panic - miittikuvauksen kopioimiseen
2) voiko miitillä olla omistaja, joka ei ehkä ehdikään paikalle

Anteeksi tämä opettajamaisuuteni, mutta olen oppinut, että jos kysymyksiin haluaa saada vastausta, niin ne pitää laittaa alkuun selkeästi ja selventää sitten myöhemmin :wink: . Eli kysäisenpä täällä, että kenen briljantti idea on tuo "Don't panic" tai pyyhepäivä- miitti? Idea on niin hyvä, että olisi todellakin lainaamisen arvoinen, mutta keneltä sitä kätkökuvausta saisi lainata? (= törkeästi kopioida lähes kaikki kuvia myöten)

Ja juu, tässähän tulee kiire saada sellainen pystyyn, mutta kuvauksen mukaan "don't panic" (inspiraatio = viime hetken paniikki). Kaiken lisäksi saavun (toivottavasti) saman päivän aamuna teinien kanssa Prahan leirikoulusta takaisin kotikonnuille. Siksi siis kysymys, voiko miitillä olla omistaja, joka ei ehkä ehdikään paikalle?

Ihan huippuhauskalta kuulostaa tuo idea ja siksi tätä aloinkin miettimään :)
Ihan vapaasti vain kopioimaan. Minun piti jo viime vuonna tämä järjestää, mutta en sitten vain ehtinyt.

Jos haluat kopioida suoraan tuota kirjoittamaani miittiä kuvineen, niin laita viestiä. Voin heittää linkit ja muut sähköpostilla. Ja sitten vain editoimaan.
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

Black_Island
Viestit: 294
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:18

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja Black_Island » Pe 09.05.2014 20:57

Duracell76 kirjoitti:Jos haluat kopioida suoraan tuota kirjoittamaani miittiä kuvineen, niin laita viestiä. Voin heittää linkit ja muut sähköpostilla. Ja sitten vain editoimaan.
Kiitokset, osasin kopioida lähdekoodista :D . Eli nyt on sitten Don't Panic myös Vaasassa. Olin tosin alunperin ihan siinä uskossa, että päivä on lauantai, mutta ei se ollutkaan. Tuohon aikaan pitäisi itsekin ehtiä paikalle :wink:

Saatan "ehkä" olla numerofriikki, mutta koska olen 42v ja tuo luku liittyy läheisesti kyseiseen kirjaan, niin oli ihan pakko laittaa kaikki waypointit loppumaan lukuun 42 :lol:

asaama
Viestit: 50
Liittynyt: To 12.08.2010 18:45

Re: Duracell76 miitit

Viesti Kirjoittaja asaama » Ma 12.05.2014 6:48

Heipparallaa Duracellin kanssa Ahvenanmaalle lähtevät. Jo tuolla will attend logissa asiasta mainitsin, mutta kerrotaan nyt täälläkin... Päivittäinen polkupyöränvuokraus Maarianhaminassa alkaa 1.6. Me muksujen kanssa haluttiin miittipäiviksi pyörät ja laitoinkin firmalle viestiä. Avaavat puljun meitä varten Turun laivojen saapumisaikaan terminaalia vastapäätä. http://www.rono.ax/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Miitit”