Coloradon seurantakoodi

Kätköilytavaroiden (ja miksei muidenkin) osto- ja myyntipalsta. Laita otsikon alkuun O: (ostan) M: (myyn) tai V: (vaihdan)
Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Coloradon seurantakoodi

Viesti Kirjoittaja ilkant » La 14.06.2008 13:36

Garmin Coloradossa on Geocaching.com -seurantakoodi, siis yksilö. Jos Coloradon myy, siirtyykö seurantakoodi uudelle omistajalle käytettäväksi? Vai onko kuten Nokian kännyköissä, että klubiin ei voi enää rekisteröidä omia tietoja, jos myyjä on rekisteröinyt laitteet itselleen?
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

Avatar
Kaji
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 03.01.2007 9:45
Paikkakunta: Lahti

Re: Coloradon seurantakoodi

Viesti Kirjoittaja Kaji » La 14.06.2008 21:01

Ilmeisesti TB:tä ja GC:tä voi antaa adoptioon. En nyt vaan muista miten, mutta muistelisin että tämä on mahdollista.

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Coloradon seurantakoodi

Viesti Kirjoittaja LQ » La 14.06.2008 21:13

Samalla sivulla missä kätköadptiotkin hoidetaan.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
team_rmma
Viestit: 191
Liittynyt: Ma 23.07.2007 19:53
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Coloradon seurantakoodi

Viesti Kirjoittaja team_rmma » Ke 09.07.2008 22:49

Niin olikos se nyt niin, että Coloradon voi huoletta ottaa seurantakoodilla eli että siitä ei ole mitään haittaa? Osui vain silmään tuo, että sen saa myös ilman seurantakoodia, onko se vain pakosta laitettu teksti vai onko ilman seurantakoodia -valinnalle jotain perusteita?
Kuva

teameimi
Viestit: 111
Liittynyt: Ke 27.12.2006 13:05
Viesti:

Re: Coloradon seurantakoodi

Viesti Kirjoittaja teameimi » Ke 09.07.2008 22:54

team_rmma kirjoitti:Niin olikos se nyt niin, että Coloradon voi huoletta ottaa seurantakoodilla eli että siitä ei ole mitään haittaa? Osui vain silmään tuo, että sen saa myös ilman seurantakoodia, onko se vain pakosta laitettu teksti vai onko ilman seurantakoodia -valinnalle jotain perusteita?
Tuo "Haluan Garmin Colorado 300:n ilman geocaching.com-seurantakoodia." on laitettu vaihtoehdoksi siksi, että kampanja on avoin muillekin kuin geokätköilijöille. Koko travel bug konsepti - ja seurantakoodisana - on harrastusta tuntemattomalle "peikko" ja pelko (seurataanko minua? Isoveli valvoo ja Echelon kuuntelee?) Vaihtoehto on siis tarjolla siksi, että jos ei ole harrastuksesta kiinnostunut, ei tarvitse koko asiaa murehtia.

Seurantakoodi on pantu gepsiin nimenomaan meidän ideastamme siksi, että siitä olisi lisäiloa geokätköilevälle ostajalle. Siitä ei missään tapauksessa ole ainakaan mitään haittaa. Mutta voit käyttää sitä esim. siten, että näytät koodin toisille geokätköilijöille esim. eventissä tai kätköreissulla tavatessasi jolloin he voidat discoveroida sinut - me ollaan käytetty sitä esimerkiksi näin.

Oikeastaan, ehkä tässä säikeessä voisi Coloradon seurantakoodilla hankkineet kertoa, miten esimerkiksi ovat itse hyödyntäneet tuota koodia. Joku ulkomaalainen mainitsi esimerkiksi ajatelleen sitä että jos Colorado vaikka unohtuu geokätkön lähistölle, niin todennäköisesti kätköllä seuraavaksi vieraileva geokätköilijä osaa palauttaa sen omistajalle.
Jussi / TeamEimi / http://www.kivenalla.fi

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Coloradon seurantakoodi

Viesti Kirjoittaja Tervas » To 10.07.2008 8:13

Voisiko tuon koodin saada jo aiemmin hankittuun Coloradoon?
(Tosin minulla on jo henkilökohtainen seurantabugi)
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Coloradon seurantakoodi

Viesti Kirjoittaja LQ » To 10.07.2008 9:01

Tervas kirjoitti:Voisiko tuon koodin saada jo aiemmin hankittuun Coloradoon?
(Tosin minulla on jo henkilökohtainen seurantabugi)
Tässä selvä vinkki, että kannattaa ottaa se koodi ja myydä vaikka eBaylla, jos ei itse halua käyttää. :wink:
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Osta, myy, vaihda”