Loggaajana k00v33, onko tapaus jo kellekkään muulle entuudestaan tuttu?? Lisäksi tämä tapaus on jättänyt kolmeen muuhunkin minun omistamaan kätkösivuun loggauksensa (ilmestyivät viime viikolla ja ns. löytöpvm. viime elokuun puolella välillä) ja vahvasti epäilen että purkista ei tuota nimikettä löydy... Huomenna käyn tarkastamassa nekin purkit! Olen aina luullut että geokätköily on rehellisten ihmisten hommaa, mutta näköjään omat epärehelliset tapauksensa löytyy täältäkin, joten kätköjen omistajat hoi, olkaapa valppaana että säännöt toteutuvat!
 Loggaajana k00v33, onko tapaus jo kellekkään muulle entuudestaan tuttu?? Lisäksi tämä tapaus on jättänyt kolmeen muuhunkin minun omistamaan kätkösivuun loggauksensa (ilmestyivät viime viikolla ja ns. löytöpvm. viime elokuun puolella välillä) ja vahvasti epäilen että purkista ei tuota nimikettä löydy... Huomenna käyn tarkastamassa nekin purkit! Olen aina luullut että geokätköily on rehellisten ihmisten hommaa, mutta näköjään omat epärehelliset tapauksensa löytyy täältäkin, joten kätköjen omistajat hoi, olkaapa valppaana että säännöt toteutuvat!Säännöt ne ovat tässäkin pelissä:
Ma.Meri

]
 ]