Samoin!Giliad kirjoitti:Täytynee ehkä omaa tekstiä kommentoida vielä sen verran, että näin aion toimia kätköilijän ominaisuudessa. Haasteen omistajana tulen pitäytymään edelleen maalaisjärjen käytössä ja sallimaan sekä GS:n ohjenuoran mukaiset logipäiväykset että omaan logiikkaani paremmin sopivatGiliad kirjoitti: Onneksi valtaosa kokeneista kätköttäjistä luottaa edelleen loggaustenkin suhteen maalaisjärkeen - tarttuen vasta konfliktitilanteissa GS:n ohjenuoriin - joten voinen henkilökohtaisesti pitäytyä hyväksi havaituissa toimintamalleissa näissä harvinaisissa tapauksissapäivämäärät. Kätkön hakijat toimikoon kuten parhaaksi näkevätLQ kirjoitti:löytö tulee vasta silloin kun a) haaste on suoritettu JA b) nimi on lokikirjassa riippumatta näiden järjestyksestä,
Btw: Mulle on jäänyt ymmärtämättä tuo Örinän logiikka päivämäärästä. Omaan pieneen syrjäkyläjärkeeni sopisi paremmin, että kuitataan löydetyksi haasteen täyttymispäivänä, mutta kerran iso Ö on puhunut niin toimitaan sitten niin.

Olen suunnitellut oman haastekätkön tekemistä ja toki siinä sallitaan sitten ohjenuorien mukainen loggaus.
 Olen suunnitellut oman haastekätkön tekemistä ja toki siinä sallitaan sitten ohjenuorien mukainen loggaus.

Yhden löytämisestä ja toisen tekijän antamien ehtojen täyttämisestä.
 Yhden löytämisestä ja toisen tekijän antamien ehtojen täyttämisestä.