Käsitykseni mukaan koko kätköilijöiden yhteisöstä vain pieni murto-osa on alle kaksikymppisiä. Kätköillä ainakin olen tavannut vain huomattavasti itseäni vanhempia kätköilijöitä. Tilastokin tämän vahvistaa, sillä kyseisen otannan kätköilijöiden moodi-ikäluokka on 30-44, ja seuraavaksi suurin luokka on 45-65-vuotiaat. Omia kavereitani en ole yrityksistä huolimatta saanut innostumaan kätköilystä, joten oma kätköilyintonikin on ollut hieman alavireistä, kuten tilastoistani voi todeta.

Olisi mukavaa tutustua suunnilleen itseni ikäisiin (±3 vuotta, itse olen 19) kätköilijöihin ympäri Suomea. Hauskaa olisi vaikka lähteä kätköilemään pääkaupunkiseudulle natiivihelsinkiläisen opastamana, itse kun olen melko onneton julkisilla liikennevälineillä liikkuja vieraissa kaupungeissa
 Vastaavasti olisi hubaa lähteä kesällä esim. kiertämään saariston rengastietä. Niin, minähän asun siis Turussa.
 Vastaavasti olisi hubaa lähteä kesällä esim. kiertämään saariston rengastietä. Niin, minähän asun siis Turussa.   
 Olen nyt abi, ja YO-kirjoitukset ovat kahta ainetta vaille loppu. Ensi viikonloppuna, kun pitkäaikainen luku-urakka on ohitse, aion kätköillä itseni teholle
 Tarkoituksena olisi paukutella omia ennätyksiä kokeilemalla 24h kätkörundia (vanha taitaa olla vaatimattomat 17). Onko kellään muulla täällä hengaavalla kirjoitukset meneillään? Meinaan vaan että tuohon rundiin voi ilomielin liittyä mukaan!
  Tarkoituksena olisi paukutella omia ennätyksiä kokeilemalla 24h kätkörundia (vanha taitaa olla vaatimattomat 17). Onko kellään muulla täällä hengaavalla kirjoitukset meneillään? Meinaan vaan että tuohon rundiin voi ilomielin liittyä mukaan!   
 Tulipa mieleeni sellainenkin, että innostuisiko kukaan ideasta järjestää omaa miittiä nuorille kätköilijöille? Miitti voisi olla esimerkiksi tarkoitettu 14-24-vuotiaille. En halua olla ikärasisti tai mitenkään muutenkaan syrjivä, mutta kun lukuisissa muissakin harrastuksissa on nuorten omia ryhmiä, niin miksei kätköilyssäkin?
Nuori kätköilijä, ilmianna itsesi! Olkoon tämä viestiketju kätköilevien nuorten oma foorumi!

Ei siinä, se ei tule kyllä millään mittarilla vaikuttamaan kätköilymäärään, sen verta laiska olen lukemaan.
 Ei siinä, se ei tule kyllä millään mittarilla vaikuttamaan kätköilymäärään, sen verta laiska olen lukemaan. 

Muuten sinne voi tulla tällaisia vanhuksiakin..
    Muuten sinne voi tulla tällaisia vanhuksiakin..
 ) Käsivihän siellä meitä antiikkisiakin, mutta nuoret kätköilijät ovat melko varmasti paikalla.
 ) Käsivihän siellä meitä antiikkisiakin, mutta nuoret kätköilijät ovat melko varmasti paikalla.